Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd MONNARI TRADE S.A. (Emitent) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w marcu 2020 roku przez Grupę Kapitałową MONNARI TRADE S.A. wyniosły ok. 7,2 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2019 roku (19,3 mln zł) o 62,69%.
Przychody za marzec 2020 r. obejmują ok 0,6 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017 Sp. z o.o. (ok. 1,3 mln w marcu 2019 r.)
Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2020 roku wyniosła ok. 52,5 mln zł. Przychody te były niższe o 8,70 % od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (57,5 mln zł).
Przychody za okres styczeń - marzec 2020 r. obejmują ok 4,0 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017 sp. z o.o. (ok. 3,2 mln w analogicznym okresie 2019 r.)
Poziom przychodów za marzec bieżącego roku jest obciążony skutkami panującego stanu pandemii koronawirusa COVID w kraju oraz wprowadzonymi zakazami w odniesieniu do handlu.
W obecnej sytuacji, Grupa Kapitałowa MONNARI TRADE S.A. realizuje sprzedaż tylko w kanale internetowym, który również odnotowuje spadki w porównaniu do poprzednich miesięcy.
Z uwagi na powyższe, Zarząd Spółki podjął decyzję, że w okresie obowiązywania zakazów dot. handlu, nie będzie publikował informacji o realizowanych przychodach.
Emitent będzie publikował ww. informacje po zniesieniu zakazu handlu w centrach handlowych powyżej 2000 m2., po pełnym kalendarzowym miesiącu realizowania przychodów.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.04.2020, 19:56 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |