Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Czy można korzystać z taniego prądu bez ponoszenia nakładów finansowych?
Tak. Polski startup fintechowy OZE Energetyka sp. z o.o. wprowadził właśnie nową usługę „Słońce w abonamencie”. Już nie trzeba ponosić wysokich nakładów na całą instalację, wystarczy ją wynająć w atrakcyjnym modelu finansowym. Dla przykładu płacąc rachunki na poziomie 200 zł miesięcznie całą instalację wynajmujemy za 180 zł. To sprawia, że bez pokrywania kosztów całej instalacji oszczędzamy 20 zł miesięcznie.
Bum na rynku energetycznym związany z wykorzystaniem technologii fotowoltaicznej trwa i nic nie wskazuje, żeby w najbliższych latach miał się skończyć. Wzrost liczby instalacji w latach 2018-2019, rok do roku, zaskoczył nawet najbardziej optymistycznych analityków.
Klasyczna fotowoltaika daje możliwość pozyskania ekologicznego i taniego prądu przy nakładzie finansowym instalacji w granicach 17 000 zł. Zwrot z takiej inwestycji następuje po 6-7 latach. Oprócz korzyści finansowych posiadania takiej instalacji warto pamiętać, że ma ona znaczący wpływ na obniżenie emisji CO2 do atmosfery. Nawet o 25 ton w ciągu całego cyklu życia przykładowej instalacji o mocy 3kW.
Z myślą o ekologii i gospodarstwach domowych, które nie mogą sobie pozwolić na jednorazowy wydatek OZE Energetyka sp. z o.o. rozszerzyła swoją ofertę o możliwość wynajmowania instalacji za kwotę comiesięcznego abonamentu. To sprawia, że wykorzystywanie ekologicznego prądu staje się dostępne bez wysokich kosztów inwestycyjnych.
Model sprzedaży inny niż wszystkie?
Nie wymyśliliśmy nic nowego. Usługi najmu długoterminowego funkcjonują na polskim runku już od wielu lat i cieszą się coraz większą popularnością, zwłaszcza w przypadku najmu aut. Nasz model opieramy na popularnym ostatnio haśle „Korzystaj, nie Posiadaj”. Żywotność instalacji fotowoltaicznej to nawet 25 lat. Dzięki temu mogliśmy zaproponować model długoterminowego najmu, bardzo atrakcyjny dla osób, które chcą produkować ekologiczny prąd, ale nie mogą sobie pozwolić na jednorazowy wydatek rzędu 17 000 zł.
Te model ma jeszcze jedną zaletę. Użytkownik nie martwi się o wszelkie ukryte koszty m.in. przeglądy, naprawy. To wszystko jest po stronie Spółki i wchodzi w zakres abonamentu.
Fotowoltaika na balkonie - zimą grzeje, latem chłodzi
Z ekologicznego prądu mogą korzystać nie tylko właściciele domów. OZE Energetyka sp. z o.o. przygotowała również ofertę dla mieszkańców miast. Dzięki kilku panelom PV umieszczonym na balkonie można znacząco obniżyć koszt ogrzewania mieszkania zimą oraz podłączyć dedykowane urządzenie klimatyzacyjne, które w słoneczne dni dostarczy chłód do naszego mieszkania.
Namów sąsiada na instalację i zgarnij 500/1000/2000 zł
Firma oferuje ciekawy program poleceń. Za każdą instalację wykonaną z polecenia wypłacamy premie za pierwszego sąsiada 500 zł, za drugiego 1000 zł, a za trzeciego 2000 zł – motto Spółki: „Wierzymy w moc lokalnego oddolnego marketingu”.
Plany na przyszłość
Spółka koncentruje swoje działania na budowaniu świadomości ekologicznej. Oprócz aspektów finansowych istotne jest upowszechnienie odnawialnych źródeł energii również w miastach. Nasze główne cele na ten rok to pozyskanie zleceń instalacji w abonamencie, generujących stały miesięczny przychód. W planach na 2020 roku znajduje się również uruchomienie własnej farmy fotowoltaicznej o większej mocy.
Pszczoły i dżdżownice w walce o lepsze jutro
Na terenie przeznaczonym na zbudowanie farmy fotowoltaicznej planujemy przeznaczyć obszar pod hodowlę kompostowych dżdżownic, niezwykle przydatnych w procesie rozkładu materii organicznej.
Swoje miejsce znajdą również ule wraz z pszczołami. Zarówno pszczoły, jak i dżdżownice będą dostępne dla klientów. Do każdej instalacji, którą wykonujemy użytkownik otrzymuje od nas zestaw startowy „chętnych do pracy dżdżownic” do swojego kompostownika oraz opcjonalnie mały ul, jeżeli dysponuje warunkami przyjaznymi dla pszczół.
Dynamiczny rozwój rynku fotowoltaiki w Polsce
Tylko przez dwa pierwsze miesiące 2020 roku do sieci energetycznej w Polsce podłączono prawie 340 MWp instalacji, co stanowi 50% mocy podłączonej w całym 2019 roku. To dobry sygnał dla naszej planety, dla klientów płacących niższe rachunki i oczywiście dla firm montujących instalacje fotowoltaiczne.
KONTAKT:
e-mail: kontakt@energetykaoze.pl
tel. 519 548 267
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.04.2020, 15:49 |
Źródło informacji | Energetykaoze.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
MG COMMERCIAL debiutuje na targach BusWorld Brussels premierą w pełni elektrycznego autobusu iEV12 oraz podwozia B12E
- 06.10.2025, 16:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Prawnik: system kaucyjny jest kosztowo neutralny dla konsumenta PAP
Finansowanie systemu kaucyjnego w Polsce jest tak skonstruowane, aby nie obciążać portfeli konsumentów. Główny ciężar kosztów operacyjnych spoczywa na przedsiębiorcach wprowadzających napoje na rynek - podkreśla mec. Wojciech Kulczyk, radca prawny WKB.- 06.10.2025, 16:12
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Deloitte na EKF Ubezpieczenia: prywatne i publiczne systemy ochrony zdrowia mogą się doskonale uzupełniać z korzyścią dla wszystkich pacjentów PAP
„W najbliższych latach nie będziemy mieli problemu z brakiem zasobów czy lekarzy w ochronie zdrowia. Z tym, z czym już dzisiaj się mierzymy, to optymalne zaprojektowanie tego systemu, tak aby pacjent mógł jak najszybciej umówić się na wizytę: niezależnie od tego, czy ma abonament, ubezpieczenie, czy też przychodzi w ramach ubezpieczenia z NFZ. Produkty oferowane przez ubezpieczycieli mogą być świetnym uzupełnieniem systemu publicznego. Zresztą w bardzo wielu krajach ten mechanizm tak właśnie funkcjonuje” - podkreśla Władysław Mizia, consulting healthcare sector leader for Poland, Deloitte.- 06.10.2025, 15:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ