Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Konkurs Polskiej Agencji Prasowej skierowany jest do bardzo szerokiego grona odbiorców. Jego adresatami są zarówno uczniowie starszych klas szkół podstawowych, liceów czy techników, jak i dorośli pracujący z dziećmi - a więc nauczyciele, pracownicy domów kultury, świetlic, organizacji pozarządowych czy lokalni animatorzy - czyli wszyscy, których praca może mieć walor edukacyjny.
Przedmiotem konkursu są prace prezentujące rolę i zadania Narodowego Banku Polskiego. W przypadku uczniów czekamy na filmy (nie dłuższe niż 10 minut), audycje, prezentacje, wypowiedzi pisemne, gry terenowe, gry planszowe, aplikacje, plakaty czy wystawy informacyjne do szkolnych gablot. Dorośli mogą zgłaszać do nas prace w formie umożliwiającej jej wykorzystanie w czasie zajęć z dziećmi. Chodzi np. o scenariusze lekcji czy autorskie materiały dydaktyczne.
„Liczymy, że w dobie +narodowej kwarantanny+ uda nam się zainteresować dzieci i młodzież oraz ich pedagogów pogłębieniem wiedzy o NBP, zwłaszcza że ze skutkami epidemii koronawirusa walczy również nasz bank centralny” - podkreślają organizatorzy.
Czas na zgłoszenia mija 30 kwietnia.
Konkurs przebiega w trzech kategoriach wiekowych: uczniowie klas IV-VIII szkół podstawowych, uczniowie szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych oraz dorośli pracujący z dziećmi i młodzieżą. Jury w każdej kategorii wyłoni po trzy najlepsze prace; ich autorzy otrzymają nagrody pieniężne.
„Wiem jak w banku. Rola i zadania Narodowego Banku Polskiego” to projekt realizowany przez Polską Agencję Prasową we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.
Regulamin konkursu: TUTAJ.
KONTAKT:
e-mail: samorzad@pap.pl
Zapraszamy też do śledzenia konkursu na Facebooku: https://www.facebook.com/events/2925004304198723/.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.04.2020, 18:38 |
Źródło informacji | samorzad.pap.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Platforma Fru ma rozwiązanie, dzięki któremu rodziny zapłacą nawet o 500 zł mniej za lot w sierpniu
- 22.07.2025, 09:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fru.pl
-
Image
Hiszpański urok i elegancja - Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga
Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, doskonale wpisuje się w filozofię Kingi, która łączy elegancję z codzienną przyjemnością i wzbogaca chwile, inspirując do ich świadomego celebrowania. W ramach rebrandingu marka wzmacnia swój wizerunek, wyraźniej akcentując unikalne DNA.- 21.07.2025, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ