Newsletter

Kamigumi wybiera Rimini Street na firmę zapewniające wsparcie w zakresie aplikacji SAP

21.05.2020, 15:23aktualizacja: 21.05.2020, 15:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Tym samym czołowe japońskie przedsiębiorstwo transportowo-logistyczne uniknie kosztownej i nierentownej migracji do S/4HANA, oszczędzone w ten sposób środki przeznaczając na strategiczne inicjatywy w obszarze internetu rzeczy (IoT) i bezpieczeństwa.

LAS VEGAS – (BUSINESS WIRE) – Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), międzynarodowy dostawca usług i wsparcia w zakresie oprogramowania dla firm, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP, a także partner Salesforce, ogłosił dzisiaj, że spółka Kamigumi Co., Ltd, czołowa japońska firma transportowo-logistyczna obsługująca porty morskie, przeszłą na wsparcie Rimini Street w zakresie stosowanego przez nią systemu SAP ECC 6. Wybór usług Rimini Street pozwolił Kamigumi na oszczędzenie czasu, pieniędzy i pracy oraz wykorzystanie zagospodarowanych w ten sposób zasobów na wzmocnienie działań z zakresu bezpieczeństwa informatycznego oraz realizację nowych projektów związanych z transformacją działalności. Jednocześnie Kamigumi przejęła kontrolę nad swoją strategią aplikacyjną, unikając kosztownej i czasochłonnej migracji do S/4HANA, która w obecnych warunkach była nierentowna.

Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20200520005154/en/

Zakończenie wsparcia z SAP przyczynkiem do kompleksowej weryfikacji systemu ERP

Założona w 1867 r. spółka Kamigumi wyrosła na największy w Japonii podmiot zajmujący się obsługą transportowo-logistyczną portów morskich. Firma jest niezależnym operatorem terminali kontenerowych w Kobe i Tokio oraz posiada największy udział rynkowy w sześciu największych portach w Japonii. W 2014 r. Kamigumi zastąpiła stworzony wewnętrznie system mainframe’owy pakietem aplikacji SAP Business Suite 7. System SAP ECC 6 odgrywa kluczową rolę w realizacji zadań spółki w zakresie rachunkowości finansowej, rachunkowości zarządczej, a także zarządzania sprzedażą i zakupami w związku z wypełnianiem obowiązków wynikających z Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF).

Z uwagi na zapowiedziane przez SAP zakończenie wsparcia, jak również w celu optymalizacji wewnętrznych zasobów informatycznych, Kamigumi dokonała kompleksowej weryfikacji funkcjonalności jej systemu oraz związanych z nim kosztów z uwzględnieniem potrzeb dotyczących jej działalności. W wyniku dokonanej analizy aktualnego systemu ERP, S/4HANA oraz przyszłych potrzeb biznesowych spółka doszła do wniosku, że zastąpienie obecnej, stabilnej wersji ECC 6 poprzez całkowitą migrację do S/4HANA będzie nierentowne, ostatecznie podejmując decyzję o wyborze usług wsparcia Rimini Street.

Przejęcie kontroli nad strategią aplikacyjną ma przyspieszyć realizację planu inwestycji IT

Wsparcie Rimini Street umożliwiło Kamigumi odzyskanie kontroli nad strategią inwestycji IT i uwolnienie się od ograniczeń związanych z korzystaniem ze wsparcia dostawcy systemu. Wybierając Rimini Street, Kamigumi zyskuje ultraresponsywne wsparcie w klasie premium dla wszystkich stosowanych przez nią aplikacji na okres przynajmniej 15 lat bez konieczności dokonywania aktualizacji lub migracji. Decyzja ta ponadto pozwoliła spółce od razu osiągnąć 50% oszczędności na rocznych opłatach za usługi wsparcia. Oszczędzone w ten sposób znaczne środki planuje zainwestować w projekty nowoczesnych rozwiązań automatyzacyjnych, które podniosą marżę zysku i zwiększą konkurencyjność firmy. Projekty te zakładają utworzenie centrów dystrybucji zapewniających wysoką wartość dodaną, a także wdrożenie rozwiązań z zakresu internetu rzeczy (IoT) w magazynach i procesach logistycznych, potwierdzając fundamentalne znaczenie technologii informacyjnej dla działalności spółki.

„Decyzja o wyborze zewnętrznej firmy udzielającej wsparcia podyktowana była wysokimi kosztami wsparcia z SAP oraz brakiem argumentów biznesowych przemawiających za aktualizacją do S/4HANA – powiedział Ikuo Maruyama, dyrektor działu systemów informatycznych w Kamigumi Co., Ltd. - Zanim przeszliśmy na wsparcie Rimini Street, rzadko kiedy kontaktowaliśmy się z japońskim oddziałem SAP, jego pracownicy nigdy też nie uczestniczyli w naszych zebraniach dotyczących obsługi systemu. Rimini Street z kolei regularnie bierze udział w takich spotkaniach, zgłaszając wszelkie problemy i sumiennie pracując na ich rozwiązywaniem. Partnerska współpraca z Rimini Street pozwoliła nam skupić się na odzyskaniu kontroli nad strategią inwestycji informatycznych w kontekście realizacji strategicznych projektów w różnych obszarach naszej działalności”.

Wszyscy klienci Rimini Street czerpią korzyści z oferowanego przez nią najwyższej klasy modelu wsparcia, który zapewnia elastyczność w optymalizacji globalnych zasobów pracy i obsługę dostępną codziennie przez cały rok, 24 godziny na dobę, w tym najlepszą w branży umowę o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA), która przewiduje 15-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1. Klienci otrzymują również wsparcie konsultanta technicznego oraz zespołu ekspertów technicznych ze średnio piętnastoletnim doświadczeniem w zakresie środowiska oprogramowania klienta.

„Kamigumi wykorzystała nowo powstały budżet informatyczny – utworzony z oszczędności poczynionych na przejściu ze wsparcia dostawcy oprogramowania na usługi Rimini Street – do wdrożenia nowej generacji systemu bezpieczeństwa IT oraz wprowadzenia innowacji w systemie SAP – powiedział Yorio Wakisaka, dyrektor Nihon Rimini Street KK. - Tym samym Kamigumi odzyskała kontrolę nad realizacją planów strategicznych inwestycji informatycznych mających na celu modernizację środowiska IT teraz i w przyszłości. Rimini Street nieustannie pomaga zespołowi IT Kamigumi w dokonywaniu transformacji i innowacji z myślą o realizacji kolejnych inicjatyw biznesowych w obszarze gospodarki magazynowej i transportu portowego”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultra-responsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Blisko 2100 organizacji globalnych, firm sklasyfikowanych w rankingu Fortune 500, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.riministreet.com, na profilu na Twitterze @riministreet i Facebooku oraz na LinkedIn. (C-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. czas trwania i skutki ekonomiczne, operacyjne i finansowe pandemii COVID-19 dla naszej działalności, a także działania podejmowane przez organy rządowe, klientów lub inne podmioty w reakcji na pandemię COVID-19; katastrofy, które zakłócają prowadzenie działalności naszej lub naszych bieżących lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność RiminiStreet, w tym inflacja i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań; dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; ostateczne kwoty i termin zwrotu środków przez Oracle w związku z postępowaniem sądowym, w którym stroną jest spółka; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozywających na sfinansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A pozostających w obrocie; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Mobility, Rimini Street Analytics, Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 7 maja 2020 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2020 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200520005154/en/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Michelle McGlocklin

Rimini Street, Inc.

tel. +1 925 523-8414

e-mail: mmcglocklin@riministreet.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.05.2020, 15:23
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii