Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., lider innowacji w dziedzinie pielęgnacji skóry od ponad 56 lat kontynuuje swoje nieprzerwane wsparcie dla społeczności kosmetycznej i naukowej, przedstawiając wyniki swoich badań podczas wirtualnego programu sympozjum organizacji Skin of Color Society, zajmującej się zagadnieniem pielęgnacji skóry.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200526005633/en/.
Dr Cristi Gomez, dyrektor ds. bezpieczeństwa produktów i toksykologii środowiskowej, ujawniła nowe badania nad właściwościami LumiVie, intensywnego serum opracowanego przez Mary Kay, które rozjaśnia i nawilża skórę i dodaje jej energii. W miarę postępującej na całym świecie urbanizacji, coraz większy niepokój budzi wpływ zanieczyszczeń na skórę. Odkryto związek między długotrwałą ekspozycją na zanieczyszczenia powietrza, a widocznym starzeniem się skóry - w szczególności pojawianiem się plam pigmentacyjnych. Badacze Mary Kay opracowali formułę do pielęgnacji skóry zawierającą ekstrakty botaniczne oraz witaminy B3 i C, które nadają się do skóry wrażliwej i skutecznie rozwiązują problemy z pigmentacją. Zaobserwowano również poprawę wyrównania tonacji, świetlistości i struktury skóry.
„Nasz zespół angażuje się w prowadzenie badań i opracowywanie innowacyjnych rozwiązań dla typowych problemów skórnych dotykających kobiety i zmniejszających ich pewność siebie - powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor ds. badań naukowych w Mary Kay. - W roku 2020 zespół ds. badań i rozwoju Mary Kay będzie nadal dzielił się z ogólną społecznością naukową najnowszymi przełomowymi odkryciami”.
Wirtualny program sympozjum organizacji Skin of Color jest najnowszym wydarzeniem z udziałem społeczności naukowej i akademickiej, w którym uczestniczyli przedstawiciele Mary Kay i kolejnym wyrazem długoletniego zaangażowania marki w dziedzinie badań i rozwoju nad zdrowiem skóry. Każdego roku Mary Kay przeprowadza setki tysięcy testów produktów i ich składników w celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa, jakości i skuteczności. Mary Kay jest właścicielem ponad 1500 patentów na produkty, technologie i wzory opakowań, które znajdują się w jej międzynarodowej ofercie. W 2018 r. spółka ogłosiła uruchomienie nowoczesnego zakładu produkcyjnego i ośrodka badawczo-rozwojowego o wartości ponad 100 milionów dolarów w Lewisville, w Teksasie.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200526005633/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. dział komunikacji korporacyjnej
tel: 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.05.2020, 11:59 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |