Newsletter

Woodies(R) Safe Dreams dołączy do firm korzystających z rozszerzonej rzeczywistości dzięki współpracy z Reetail:AR

27.05.2020, 17:49aktualizacja: 27.05.2020, 17:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WARSZAWA, Polska, 2 czerwca 2020 r. /PRNewswire/ -- Polski startup Reetail:AR, oferujący rozwiązania handlowe z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (AR), zaprezentował własne rozwiązanie oparte na AR opracowane w ramach partnerstwa z polską marką produkującą meble dla dzieci Woodies(R) Safe Dreams.

Firma Reetail:AR zaprojektowała omawiane rozwiązanie, aby pomóc podmiotom zajmującym się e-handlem zniwelować różnice między zakupami tradycyjnymi i internetowymi. W ramach partnerstwa Reetail:AR stanowi dla Woodies(R) kanał dla technologii WebAR, której efektem będą projekcje AR produktów Star Cot, 2-in-1 Hampton Cot Bed i popularnego modelu z edycji limitowanej Noble Cot Vintage.

Podobnie jak IKEA Place and Houzz, Reetail:AR usuwa wadę zakupów online, czyli brak możliwości osobistego doświadczenia produktów. Dzięki Reetail:AR, marki i przedsiębiorstwa mogą prezentować widok 360° swoich produktów i umożliwiać ich „umieszczenie" w świecie rzeczywistym, aby zwizualizować ich wygląd i dopasowanie. Reetail:AR jest łatwo dostępny za pomocą przeglądarki internetowej, co pokonuje niechęć kupujących, którzy niechętnie pobierają aplikacje poszczególnych marek i sklepów.

Na fali popularności influencerów

Bezpieczne, przytulne łóżeczka wysokiej jakości Woodies(R) (produkowane zgodnie ze standardami EN) przyciągają uwagę znanych i uważnie obserwowanych mam, m.in. Aleksandry Żuraw, Sylwii Przybysz czy nawet Anny Lewandowskiej, a społeczność instagramowych rodziców ochoczo oznacza produkty marki jako must have wyprawki. Taka wzmożona aktywność wokół jednej z polskich meblarskich marek eksportowych (retail w 11 krajach) nie uszła uwagi Reetail:AR. Firma zdecydowała się na współpracę z Woodies(R), aby wykorzystać ogromną popularność i stworzyć m.in. model 3D łóżeczka Noble Cot Vintage - tego samego, który Anna Lewandowska wybrała dla swojego nowonarodzonego dziecka.

Firma Reetail:AR chce przybliżyć branży meblarskiej, RTV i AGD możliwości, jakie przynosi wykorzystanie AR w marketingu, więc współpraca pomiędzy tymi młodymi firmami przyszła naturalnie. Woodies(R) jako lider nowoczesnego podejścia w komunikacji z klientami wie, że wdrożenie rozszerzonej rzeczywistości jest kolejnym krokiem w rozwoju działań z zakresu Shopping Experience. Firma posiada coraz więcej unikalnych wzorów i planuje wdrożenie technologii AR dla wszystkich swoich produktów.

Wykorzystanie potencjału rozszerzonej rzeczywistości w obliczu globalnej pandemii

Rozszerzona rzeczywistość jest nie tylko ciekawym elementem, którego poszukuje pokolenie milenialsów - możliwość wykorzystania technologii na stronach sklepów internetowych zapewnia stałe zaangażowanie klientów w czasach izolacji.

Ze względu na brak możliwości odwiedzania salonów sprzedaży z powodu epidemii COVID-19 projekcje AR na żywo mogą pomóc klientom w podejmowaniu decyzji podczas zakupów online. Uproszczony proces podejmowania decyzji zwiększa prawdopodobieństwo dokonania transakcji o 86% (badanie Gartner), zwiększa pewność podejmowanych decyzji i ogranicza ilość zwrotów. AR stało się nieodłącznym narzędziem wspomagającym przetrwanie firm na rynku.

Reetail:AR

Reetail:AR jest rozwiązaniem z zakresu e-handlu z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, które umożliwia klientom sklepów internetowych pełną interakcję z produktami w sposób zdalny na stronach sklepów. Omawiane rozwiązanie cyfrowe oparte na WebAR jest dostępne na całym świecie i można je łatwo dostosować do współpracy z firmami różnej wielkości. www.reetailar.com.

Woodies(R)

Woodies(R), funkcjonalny design na światowym poziomie. Polskie łóżeczka dziecięce, projektowane oraz produkowane pod ścisłym nadzorem, certyfikowane pod względem bezpieczeństwa i jakości. Poszukując coraz to nowszych i innowacyjnych rozwiązań, marka Woodies(R) projektuje również modele łóżeczek jedyne w swoim rodzaju, których oryginalność potwierdzają zgłoszenia patentowe i liczne nagrody. www.woodies.pl

Źródło: Reetail:AR

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.05.2020, 17:49
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii