Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WARSZAWA, Polska, 2 czerwca 2020 r. /PRNewswire/ -- Polski startup Reetail:AR, oferujący rozwiązania handlowe z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (AR), zaprezentował własne rozwiązanie oparte na AR opracowane w ramach partnerstwa z polską marką produkującą meble dla dzieci Woodies(R) Safe Dreams.
Firma Reetail:AR zaprojektowała omawiane rozwiązanie, aby pomóc podmiotom zajmującym się e-handlem zniwelować różnice między zakupami tradycyjnymi i internetowymi. W ramach partnerstwa Reetail:AR stanowi dla Woodies(R) kanał dla technologii WebAR, której efektem będą projekcje AR produktów Star Cot, 2-in-1 Hampton Cot Bed i popularnego modelu z edycji limitowanej Noble Cot Vintage.
Podobnie jak IKEA Place and Houzz, Reetail:AR usuwa wadę zakupów online, czyli brak możliwości osobistego doświadczenia produktów. Dzięki Reetail:AR, marki i przedsiębiorstwa mogą prezentować widok 360° swoich produktów i umożliwiać ich „umieszczenie" w świecie rzeczywistym, aby zwizualizować ich wygląd i dopasowanie. Reetail:AR jest łatwo dostępny za pomocą przeglądarki internetowej, co pokonuje niechęć kupujących, którzy niechętnie pobierają aplikacje poszczególnych marek i sklepów.
Na fali popularności influencerów
Bezpieczne, przytulne łóżeczka wysokiej jakości Woodies(R) (produkowane zgodnie ze standardami EN) przyciągają uwagę znanych i uważnie obserwowanych mam, m.in. Aleksandry Żuraw, Sylwii Przybysz czy nawet Anny Lewandowskiej, a społeczność instagramowych rodziców ochoczo oznacza produkty marki jako must have wyprawki. Taka wzmożona aktywność wokół jednej z polskich meblarskich marek eksportowych (retail w 11 krajach) nie uszła uwagi Reetail:AR. Firma zdecydowała się na współpracę z Woodies(R), aby wykorzystać ogromną popularność i stworzyć m.in. model 3D łóżeczka Noble Cot Vintage - tego samego, który Anna Lewandowska wybrała dla swojego nowonarodzonego dziecka.
Firma Reetail:AR chce przybliżyć branży meblarskiej, RTV i AGD możliwości, jakie przynosi wykorzystanie AR w marketingu, więc współpraca pomiędzy tymi młodymi firmami przyszła naturalnie. Woodies(R) jako lider nowoczesnego podejścia w komunikacji z klientami wie, że wdrożenie rozszerzonej rzeczywistości jest kolejnym krokiem w rozwoju działań z zakresu Shopping Experience. Firma posiada coraz więcej unikalnych wzorów i planuje wdrożenie technologii AR dla wszystkich swoich produktów.
Wykorzystanie potencjału rozszerzonej rzeczywistości w obliczu globalnej pandemii
Rozszerzona rzeczywistość jest nie tylko ciekawym elementem, którego poszukuje pokolenie milenialsów - możliwość wykorzystania technologii na stronach sklepów internetowych zapewnia stałe zaangażowanie klientów w czasach izolacji.
Ze względu na brak możliwości odwiedzania salonów sprzedaży z powodu epidemii COVID-19 projekcje AR na żywo mogą pomóc klientom w podejmowaniu decyzji podczas zakupów online. Uproszczony proces podejmowania decyzji zwiększa prawdopodobieństwo dokonania transakcji o 86% (badanie Gartner), zwiększa pewność podejmowanych decyzji i ogranicza ilość zwrotów. AR stało się nieodłącznym narzędziem wspomagającym przetrwanie firm na rynku.
Reetail:AR
Reetail:AR jest rozwiązaniem z zakresu e-handlu z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, które umożliwia klientom sklepów internetowych pełną interakcję z produktami w sposób zdalny na stronach sklepów. Omawiane rozwiązanie cyfrowe oparte na WebAR jest dostępne na całym świecie i można je łatwo dostosować do współpracy z firmami różnej wielkości. www.reetailar.com.
Woodies(R)
Woodies(R), funkcjonalny design na światowym poziomie. Polskie łóżeczka dziecięce, projektowane oraz produkowane pod ścisłym nadzorem, certyfikowane pod względem bezpieczeństwa i jakości. Poszukując coraz to nowszych i innowacyjnych rozwiązań, marka Woodies(R) projektuje również modele łóżeczek jedyne w swoim rodzaju, których oryginalność potwierdzają zgłoszenia patentowe i liczne nagrody. www.woodies.pl
Źródło: Reetail:AR
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.05.2020, 17:49 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |