Newsletter

Xinhua Silk Road: Bank CCB z dumą ogłasza przekroczenie liczby 100 milionów użytkowników kart kredytowych do maja bieżącego roku

31.07.2020, 10:52aktualizacja: 31.07.2020, 10:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 30 lipca 2020 /PRNewswire/ -- China Construction Bank (CCB), jeden z największych państwowych banków komercyjnych w Chinach odnotował pozyskanie łącznie 100 milionów użytkowników kart kredytowych do maja bieżącego roku, od oficjalnego wprowadzenia na rynek obsługującej dwie waluty karty kredytowej Dragon w sierpniu 2013 r.

Według danych banku, do chwili obecnej wartość zakupów dokonywanych przez konsumentów za pośrednictwem kart kredytowych wydanych przez CCB osiągnęła 20 bilionów juanów.

Zgodnie z doniesieniami CCB, wartość pozostałych do spłaty pożyczek zaciągniętych za pośrednictwem kart kredytowych przekroczyła 770 miliardów juanów, przy czym wskaźnik kredytów zagrożonych (NPL) nieustannie pozostaje na niskim poziomie w sektorze bankowym.

Ponadto kluczowe wskaźniki, takie jak łączna liczba klientów, pozostałe do spłaty pożyczki i jakość aktywów, nadal wskazują na wiodącą pozycję banku w tym sektorze, utrzymywaną od wielu lat.

„Przekroczenie liczby 100 milionów klientów jest ważnym krokiem i nowym punktem wyjścia do rozwoju działalności w sektorze kart kredytowych CCB” - powiedział Li Jun, dyrektor generalny centrum kart kredytowych CCB, dodając, że „koncentrując się na ulepszeniu konkurencyjności na rynku, możliwościach zarządzania relacjami z klientami, udoskonalonym zarządzaniu, stabilnych działaniach zarządu i potencjale do tworzenia wartości, CCB podejmie starania ukierunkowane na uzyskanie wysokiej jakości usług w zakresie kart kredytowych w celu sprostania potrzebom klientów dążących do poprawy jakości swojego życia”.

Centrum kart kredytowych CCB będzie nadal z zaangażowaniem budowało system usług finansowych, które obejmą wszystkie sytuacje, w których mogą znaleźć się klienci. Jednocześnie pożyczkodawca uruchomił linię konkurencyjnych produktów, takich jak karty z systemem elektronicznego poboru opłat, karty auto i karty umożliwiające płatności na całym świecie, które niosą za sobą znaczące korzyści rynkowe i są lepiej dostosowane do docelowej niszy rynkowej.

Ponadto pożyczkodawca zintensyfikował swoje działania na rzecz nieustannej optymalizacji usług kredytowych i przyspieszenia tempa budowy udogodnień cyfrowych w celu dalszego umacniania usług finansowych.

Bank również podjął szereg środków ukierunkowanych na ochronę przed czynnikami ryzyka i ustanowienie kompleksowego systemu zarządzania ryzykiem.

Od wybuchu epidemii COVID-19, bank CCB aktywnie włączył się w działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu i zgromadził siły społeczne w celu realizacji przedsięwzięć na rzecz dobra publicznego.

Link do wersji oryginalnej: https://en.imsilkroad.com/p/315199.html

Źródło: Xinhua Silk Road

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.07.2020, 10:52
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ