Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), globalny dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosił dzisiaj dalsze udoskonalenie wiodącej prym w branży gwarancji obsługi klienta bez dodatkowych opłat. W nowej umowie o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA) gwarantowany czas reakcji dla przypadków krytycznych o 1. stopniu priorytetowości zostaje skrócony z 15 do 10 minut, a dla poważnych przypadków o 2. stopniu priorytetowości z 30 do 15 minut - tym samym problemy z oprogramowaniem będą rozwiązywane jeszcze szybciej. Rimini Street skracała już gwarantowany czas reakcji - z 30 do 15 minut dla przypadków o 1. stopniu priorytetowości i z 2 godzin do 30 minut dla przypadków o 2. stopniu priorytetowości.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tu: https://www.businesswire.com/news/home/20200805005802/en/
Z myślą o sprawniejszej obsłudze klienta i lepszych rezultatach
W maju 2020 r. Rimini Street ogłosiła skrócenie czasu rozwiązywania problemów z oprogramowaniem o 23% dzięki zastosowaniu nowych, opartych na sztucznej inteligencji aplikacji wsparcia - Rimini Street Artificial Intelligence Support Applications (aplikacji AI) - opracowanych przez działający w spółce zespół ds. innowacyjności (Global Service Delivery Innovation Team). Aplikacje zdobyły już różne wyróżnienia, a firma złożyła wniosek o objęcie ich ochroną patentową.
Dzisiejsza informacja o skróceniu gwarantowanego czasu obsługi stanowi rezultat rozwoju technologii aplikacji AI, zapewniając jeszcze sprawniejszą obsługę klienta w sytuacji krytycznych i poważnych problemów wymagających szybkiego działania pozwalającego szybkie osiągnięcie celu - przywrócenie normalnej pracy systemów klienta. Autorska technologia, zoptymalizowane procesy i potencjał w zakresie innowacyjności, którymi dysponuje spółka, stanowią kolejny przykład wyjątkowych kwalifikacji Rimini Street, które czynią z niej zaufanego partnera w udzielaniu krytycznego wsparcia klientom na całym świecie, o każdej porze i na miarę potrzeb.
Budowa partnerstwa opartego na zaufaniu
Skracając czas reakcji, Rimini Street gwarantuje udzielaną w czasie rzeczywistym pomoc doświadczonego inżyniera z przeciętnym doświadczeniem 15 lat. Nad problemami o 1. stopniu priorytetowości specjalista zaczyna pracować w ciągu 10 minut od zgłoszenia przypadku, a w przypadku zdarzeń o 2. stopniu priorytetowości w ciągu 15 minut. Poza błyskawicznym czasem reakcji spółka znana jest z wyjątkowo wysokich przeciętnych ocen przyznawanych jej usługom przez klientów - na poziomie przynajmniej 4,8/5,0 (przy czym 5,0 to ocena „celująca”).
Według Forrester Research, firmy prowadzącej badania rynku, zespoły obsługujące klientów mają trudności z tworzeniem emocjonalnych więzi z klientom w sytuacji, gdy ich organizacja skupia się wyłącznie na obsłudze cyfrowej i samoobsłudze, dążąc do ułatwienia interakcji w procesie obsługi i ograniczenia kosztów operacyjnych.[1] Podczas gdy branża usługowa zmierza w kierunku „cedowania problemów” i „samoobsługi”, w tym tworzenia portali wsparcia, które zmuszają klientów do samodzielnego wyszukiwania i wprowadzania rozwiązań problemów, likwidowania infolinii ze wsparciem specjalistów, a także obwarowywania dostępu do zasobów wiedzy specjalistycznej długą listą szczegółowych kryteriów, klienci Rimini Street mają możliwość rozmowy na żywo ze specjalistą w ciągu nawet 10 minut od zdarzenia, jeżeli sprawa jest krytyczna, o każdej porze dnia i nocy.
„Rimini Street bierze na siebie całość procesu wsparcia. Wystarczy zadzwonić i od razu kontaktuje się z nami specjalista, który niezwłocznie przystępuje do rozwiązywania problemu. Trzeba przyznać, że jest to ożywcza zmiana - powiedział Dave Jackson, CIO w firmie Welch’s. - Nasz zespół ma teraz zdecydowanie mniej pracy związanej z zarządzaniem masowymi zapytaniami i rozwiązywaniem problemów, dzięki czemu obecnie jesteśmy w stanie podjąć się realizacji nowych projektów, jak np. modernizacji naszej przeglądarki, którą specjalnie odkładaliśmy na później w okresie korzystania ze wsparcia producenta oprogramowania. Welch’s tradycyjnie postrzega swoje relacje z dostawcami technologii w kategoriach partnerstwa, wychodząc poza schemat czysto transakcyjny. Jesteśmy przekonani, że Rimini Street pozostanie naszym zaufanym partnerem na wiele lat”.
Globalne wsparcie na miarę potrzeb
Rimini Street posiada kadrę blisko 700 pełnoetatowych inżynierów zatrudnionych w 17 państwach, którzy obsługują tysiące spółek, w tym notowanych w rankingach Fortune 500, Global 100, a także średnich firm i podmiotów publicznych, stosując prawdziwie globalne podejście do strategii obsługi klientów. Pracujący w Rimini Street inżynierowie posiadają doświadczenie w określonych aplikacjach i technologiach, dzięki któremu spółka dysponuje zbiorem kompleksowych umiejętności zapewniających optymalny przydział zasobów w celu szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem.
„Jako nagradzany, innowacyjny i uznany lider na skalę globalną w dziedzinie wsparcia w zakresie oprogramowania dla firm spółka Rimini Street wyznacza standardy w branży, jeśli chodzi o czas reakcji i rozwiązywania problemów - powiedział Brian Slepko, executive vice president w dziale Global Service Delivery spółki Rimini Street. - Nasze agresywne inwestycje w technologie takie jak Rimini Street Artificial Intelligence Support Applications, a także krótszy gwarantowany czas reakcji dla przypadków o 1. i 2. stopniu priorytetowości pokazują, że nie ustajemy w pracach nad innowacjami w dążeniu do zapewnienia klientom jak najlepszej obsługi i rezultatów”.
Nowy gwarantowany czas reakcji zaczyna obowiązywać już od dzisiaj dla wszystkich obecnych i nowych klientów Rimini Street na całym świecie.
Rimini Street, Inc.
Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Blisko 2100 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500 i Fortune 100, średnich przedsiębiorstw i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com, na profilu Twitter @riministreet i Facebook oraz na portalu LinkedIn.
Wypowiedzi prognozujące
Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, „powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. nieznany czas trwania gospodarczych, operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 na jej działalność oraz działania podejmowane przez władze rządowe, klientów oraz inne podmioty w odpowiedzi na pandemię COVID-19, katastrofy zakłócające działalność spółki lub działalność jej obecnych lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A pozostających w obrocie; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 7 maja 2020 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzy 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.
© 2020 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.
[1] Forrester Research: Customer Service Pitfalls: Six Missteps and How to Avoid them („Pułapki w obsłudze klienta: sześć błędów i jak ich unikać”) 22 stycznia 2019 r.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200805005802/en/
Źródło: Rimini Street, Inc.
KONTAKT:
Michelle McGlocklin
Rimini Street, Inc.
Tel. +1 925 523-8414
e-mail: mmcglocklin@riministreet.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.08.2020, 18:02 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |