Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS -- (BUSINESS WIRE) -- Aby uczcić setną rocznicę uchwalenia 19. poprawki do Konstytucji przyznającej prawa wyborcze kobietom w Stanach Zjednoczonych, USA TODAY opublikowało zestawienie Women of the Century USA TODAY 100 – listę kobiecych ikon świata rozrywki, polityki, praw obywatelskich, sportu, sztuki, nauki i biznesu, które wywarły największy wpływ na społeczeństwo amerykańskie w ubiegłym wieku. Wśród uhonorowanych miejscem na liście znalazła się legendarna przedsiębiorczyni i filantropka Mary Kay Ash.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200817005557/en/
W 1963 r., po wielu sukcesach w roli sprzedawcy, Mary Kay Ash założyła firmę Mary Kay Cosmetics (obecnie Mary Kay Inc.). Gdy po raz kolejny należący się jej awans otrzymał jeden z jej kolegów, Mary Kay postanowiła wykorzystać swoją wiedzę biznesową, by budować własną firmę tworzoną przez kobiety i dla kobiet. 57 lat później produkty Mary Kay i niezależne konsultantki kosmetyczne są obecne w 40 krajach na całym świecie. Przed śmiercią w 2001 roku Mary Kay zdążyła założyć Fundację Charytatywną Mary Kay Ash, która zebrała ponad 90 mln dolarów funduszy dla ofiar przemocy domowej i na rzecz badań nad nowotworami.
„Mary Kay zawsze wyprzedzała swój czas – powiedział Ryan Rogers, dyrektor inwestycyjny Mary Kay Inc, a prywatnie wnuczek Mary Kay Ash. - Gdyby dowiedziała się, że trafi do zestawienia Women of the Century USA TODAY 100 u boku tak wielu niesamowitych kobiet, byłaby zaszczycona i onieśmielona. Jednak jej własna lista +najznamienitszych kobiet+ byłaby znacznie dłuższa. Mary Kay dostrzegała potencjał w każdej kobiecie”.
Wśród pozostałych kobiet uhonorowanych miejscem na liście znalazły się: Dolly Parton, Gloria Estefan, Anna May Wong, Hillary Clinton, Michelle Obama, Eleanor Roosevelt, Rosa Parks, Billie Jean King, Oprah Winfrey, Maya Angelou oraz kobiety, których biografie zobrazowano w filmie „Ukryte działania”: Mary Jackson, Katherine Coleman Johnson i Dorothy Vaughan. Wyboru dokonano poprzez nominację a następnie finalna lista została wyłoniona w drodze szczegółowej debaty z udziałem ekspertów ze wszystkich stanów.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200817005557/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. dział komunikacji korporacyjnej
marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.08.2020, 12:32 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |