Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Prelegenci wymienili się m.in. doświadczeniami biznesowymi i sposobami na bezpieczne i skuteczne funkcjonowanie firm w rzeczywistości „covidowej”.
„Dzień po dniu toczymy bitwę. Walczymy o zdolność do produkcji, o zdolność do działania. Zważywszy na to, że ceny miedzi znacznie się polepszyły w drugim kwartale, to makroekonomia pod koniec tego drugiego kwartału nam sprzyjała. Byliśmy w stanie utrzymać produkcję, więc można powiedzieć, że zrealizowaliśmy nasze plany, jeśli chodzi o pierwsze półrocze. Plany, które założyliśmy jeszcze przed wybuchem pandemii - zarówno jeśli chodzi o wynik finansowy, EBIDTĘ, jak i o skalę produkcji czy sprzedaż. Sytuacja +covidowa+ nam nie zagroziła, co nie znaczy, że jest ona stabilna. Mamy świadomość zagrożenia” - powiedział prezes KGHM Marcin Chludziński.
Prezes miedziowego giganta uczestniczył w panelu pt. „Kluczowe czynniki dla rozwoju polskiej gospodarki. Jakim krajem będziemy w 2050 roku?”. W rozmowie towarzyszyli mu: Patrycja Klarecka - członek Zarządu ds. sprzedaży detalicznej PKN ORLEN S.A., Włodzimierz Kocon - wiceprezes Zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego oraz Paweł Jan Majewski - prezes Zarządu Grupy LOTOS S.A. Dyskusję moderował Piotr Świąc - dziennikarz Telewizji Polskiej, oddział w Gdańsku.
Ze względu na zagrożenie związane z korornawirusem, forum odbyło się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.08.2020, 15:30 |
Źródło informacji | KGHM |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ