Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Współpraca z twórcami aplikacji Pola jest kolejną odsłoną kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!”. W ramach umowy PGE będzie wspierać rozwój aplikacji, by rozszerzyć jej bazę produktów o kolejne branże. Dzięki temu lista krajowych producentów dostępnych w aplikacji będzie się stale powiększać, a identyfikacja polskich produktów będzie jeszcze łatwiejsza.
„Celem działań PGE skupionych wokół +Polskie – kupuję to!+ jest zwrócenie uwagi konsumentów na wybór rodzimych produktów, ale również ułatwienie ich zakupu, w czym właśnie pomaga aplikacja Pola. Dlaczego PGE – spółka energetyczna - angażuje się w ten projekt? Ponieważ kupując polskie produkty wspieramy polskich przedsiębiorców i polską gospodarkę. Dzięki aplikacji Pola, w prosty sposób można sprawdzić, czy produkt został wyprodukowany w Polsce, przez krajową firmę, w Polsce zarejestrowaną i w Polsce płacącą podatki” – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju w badania i rozwój i czy jego kapitał jest rodzimy, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Liczba punktów określających „polskość” danego produktu zwizualizowana jest przy pomocy czerwonego paska. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.
Kolejna odsłona kampanii „Polskie - kupuję to!” będzie prowadzona w Internecie, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Działania komunikacyjne rozpoczną się 10 września od kampanii online i potrwają do 27 września. 30 - sekundowy spot reklamowy będzie zachęcał do korzystania z aplikacji Pola i zakupu polskich produktów, a reklamy bannerowe przekierują bezpośrednio do strony docelowej, na której użytkownicy mogą zapoznać się ze szczegółami akcji i informacjami dotyczącymi samej aplikacji. W ramach kampanii planowane jest opublikowanie tutorialu wyjaśniającego m.in. działanie aplikacji, który również będzie można obejrzeć na kanale YouTube oraz kanałach social media Grupy PGE.
Dodatkowe informacje:
Kampania społeczna „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i korzystania z lokalnych usług. Narodziła się z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce.
Grupa PGE dostrzegła tę aktywność i zdecydowała się ją wesprzeć. W tym celu stworzony został specjalny blog, gdzie pracownicy mogą dzielić się informacjami odnośnie rodzimych producentów, usługodawców, ale także instytucji kultury. Z czasem akcja nabrała krajowego wymiaru i przerodziła się w ogólnopolską kampanię.
W ramach kampanii „Polskie – kupuję to!” PGE uruchomiła także platformę fachowcy.gkpge.pl, wspierającą krajowych usługodawców, oraz specjalną zakładkę z produktami oznaczonymi jako produkt polski z logo „Polskie – kupuję to!” na platformie PGE eSklep.
YouTube, Spot: https://www.youtube.com/watch?v=iHOYOLIqMGc&feature=youtu.be
YouTube, tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=KXwHNmmUV88&feature=youtu.be
Landing Page: https://polskiekupujeto.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/polskiekupujeto/
Twitter: https://twitter.com/KupujeTo
Hasztag: #PolskieKupujęTo!
KONTAKT:
Małgorzata Babska
Biuro Prasowe Grupy PGE
tel. +48 (22) 340 13 36
tel. kom. +48 661 778 955
e-mail: biuro.prasowe@gkpge.pl
http://www.gkpge.pl/biuro-prasowe/kontakt
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.09.2020, 17:45 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu