Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN ANTONIO--(BUSINESS WIRE)-- Searchspring, dostawca inteligentnych rozwiązań z zakresu wyszukiwania i sprzedaży dla sprzedawców internetowych, ogłosił otwarcie oddziału w Polsce w celu przyspieszenia opracowywania produktów spółki i skrócenia czasu wprowadzenia na rynek nowych funkcji. Searchspring wybrał Polskę na swoją siedzibę w regionie EMEA, ponieważ polscy specjaliści są znani z wiedzy technicznej i stanowią prawie 25% całej populacji deweloperów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
W ramach rozwoju firmy Searchspring jako globalnego dostawcy usług związanych z wyszukiwaniem i sprzedażą, spółka otworzyła oddział w Polsce, aby stworzyć zespół ekspertów w regionie EMEA, który zajmie się zaawansowanym rozwojem produktu. Dzięki zasobom rekrutacyjnym Scaleworks, inwestora venture equity w Searchspring, oddział zatrudnia obecnie pięciu pracowników i planuje powiększyć zespół w 2021 r.
„Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyli najlepsi i najzdolniejsi pracownicy w Polsce - powiedział Łukasz Ostrowski, kierownik zespołu Searchspring. - Skupiamy się na zapewnianiu przydatnych rozwiązań dostępnych w czasie rzeczywistym zespołom e-commerce na całym świecie. Kontynuujemy również naszą misję, która polega na zaopatrzeniu handlowców w supermoce”.
Polski zespół zajmuje się systemem pozyskiwania danych Searchspring. Ich praca umożliwi przyspieszenie aktualizacji strumienia danych, aktualizacje stanu magazynowego, szybsze wyniki wyszukiwania oraz bardziej płynną integrację i lepsze pierwsze wrażenia dla nowych klientów Searchspring.
„W celu zbudowania światowej klasy platformy e-commerce, która zapewnia sprzedawcom szybkie wyszukiwanie oraz odpowiednio dopasowane wyniki z zaawansowanymi rekomendacjami, potrzeba zespołu, który jest w stanie rozwiązywać światowej klasy problemy - powiedział Will Warren, dyrektor ds. technologii w Searchspring. - Dzięki ekspansji w Polsce zyskujemy fantastycznych inżynierów, którzy zwiększają naszą zdolność do rozwiązywania różnorodnych problemów”.
Dzięki zespołom programistów w San Antonio, Denver, Toronto i Portland, a teraz także w Krakowie w Polsce, Searchspring zwiększył liczbę pracowników działu technologicznego ponad dwukrotnie.
Informacja ta pojawia się tuż po ostatniej ekspansji Searchspring w regionie Azji-Pacyfiku związanej z wykorzystaniu infrastruktury regionu Azji-Pacyfiku w Sydney (Australia). Nowa infrastruktura pozwala Searchspring dodatkowo zapewnić klientom w regionie Azji-Pacyfiku wydajność, jakiej oczekują. Ponadto Searchspring ogłosił niedawno przejęcie 4-Tell, lidera w zakresie rekomendacji i personalizacji sprzedaży internetowej. Przejęcie zapewnia Searchspring niezbędną technologię i zespół, co przyniesie dodatkowe możliwości i pozwoli na wysoce spersonalizowane wyszukiwanie i sprzedaż.
Searchspring
Misją Searchspring jest zaopatrzenie zespołów sprzedażowych w supermoce. Firma daje najbardziej kreatywnym markom na świecie przyjazne dla użytkownika wyszukiwanie, sprzedaż, personalizację i narzędzia analityczne, jakich potrzebują do zwiększenia wskaźnika skuteczności (CR) i tworzenia unikatowych wrażeń z zakupów. Więcej informacji na searchspring.com lub na stronach najbardziej superbohaterskich spośród klientów firmy, takich jak Moen, Fabletics, Volcom, Wildfang lub Alternative Apparel.
Źródło: Searchspring
KONTAKT:
Kontakt dla mediów
Jenna Jordan
Ketner Group Communications (dla Searchspring)
e-mail: jenna@ketnergroup.com
tel. 512-794-8876
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.09.2020, 18:16 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |