Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>
Bogactwo polskich warzyw
Warzywa to podstawowy składnik zdrowej, zbilansowanej diety. Dietetycy rekomendują, aby stanowiły ponad połowę objętości każdego posiłku, zgodnie z zasadą „pól talerza”. To prosty i skuteczny sposób na zdrową, naturalną dietę, opartą na nieprzetworzonych produktach. Polska słynie z bogactwa produkowanych lokalnie warzyw. W różnych miejscach w Polsce, z powodzeniem uprawia się m.in. pomidory, papryki, cukinie, bakłażany, marchew, ogórki, buraki, cebulę i czosnek. Produkujemy też całą gamę warzyw strączkowych, kapustnych i korzeniowych oraz pieczarki, które uznawane są za jedne z najlepszych na świecie. Dzięki temu polscy konsumenci mają możliwość wybierania najlepszej jakości warzyw od lokalnych plantatorów.
Siła sezonowości
Kampania „Moc Polskich Warzyw” stawia na promocję sezonowych, lokalnych warzyw, uprawianych w polskich gospodarstwach. Dieta sezonowa, uwzględniająca szerokie portfolio polskich warzyw oznacza zdrowe i pyszne posiłki każdego dnia, przez cały rok, także w postaci przetworów i kiszonek. „Chcemy pokazać, że polskie warzywa to najlepszy wybór dla każdego – są zdrowe, łatwo dostępne, najlepszej jakości i pochodzą od polskich rolników. Poprzez działania realizowane w ramach kampanii ‘Moc Polskich Warzyw’ przekonujemy, że warto sięgać po polskie warzywa i włączać je do codziennej diety. Promujemy poszczególne regiony, jako miejsca ich pochodzenia i produkcji, a także pokazujemy, jak polscy plantatorzy łączą tradycję i pasję z nowoczesnymi technologiami i dbałością o naturalność uprawianych warzyw” – mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej
Za każdym warzywem stoi człowiek
Producenci polskich warzyw mają wiele do zaoferowania wymagającym konsumentom. Warzywa uprawiane w Polsce są dostępne przez cały rok, dzięki najlepszym, rozwiniętym technologicznie metodom produkcji. Wybierając polski produkt konsument ma pewność, że otrzymuje najwyższą jakość w przystępnej cenie, dodatkowo wspierając rolników i producentów. „Projekt ‘Moc Polskich Warzyw’ to już kolejna kampania realizowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, której celem jest zwiększenie spożycia krajowych warzyw oraz ich przetworów. Stawiamy na edukację konsumentów na temat pierwszoplanowej roli warzyw w diecie oraz pokazujemy, że za każdym warzywem stoi człowiek. Polscy plantatorzy to nowocześni przedsiębiorcy, którzy dostarczają najlepszej jakości produkty uprawiane zgodnie z kalendarzem sezonowym. Zależy nam na zbudowaniu pełnego zaufania konsumentów do polskich producentów owoców i warzyw, bo absolutnie na nie zasługują. Cieszymy się, że do udziału w projekcie zaangażowały się grupy producentów różnych warzyw, którym przyświeca wspólny cel – promocja polskich produktów” – dodaje Mirosław Łuska.
„Moc polskich warzyw”
„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w kampanii biorą: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. W ramach kampanii zaplanowano działania public relations, kampanie z influencerami, kampanie w mediach, produkcję filmów promocyjnych oraz działania w social mediach.
KONTAKT:
Biuro Prasowe
Maciej Ogonowski
Agencja Brandmates
e-mail: maciej@brandmates.pl
tel. kom. +48 608 680 562
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 30.09.2020, 13:49 |
| Źródło informacji | BRANDMATES |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Warsztaty Business & Science Poland na Kongresie Polska Moc Biznesu
26 listopada Business & Science Poland organizuje podczas Kongresu Polska Moc Biznesu specjalne wydarzenie warsztatowe pn. „Strengthening EU Competitiveness. A Financing Perspective” łączące biznes z administracją rządową.- 20.11.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business & Science Poland (BSP)/Polska Moc Biznesu
-
Image
Inwestycje wokół offshore mogą sięgnąć ok. 900 miliardów złotych - to trzykrotność całego projektu CPK
Tegoroczna edycja konferencji Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej poświęcona morskiej energetyce wiatrowej przejdzie do historii: po raz pierwszy przedstawiciele branży offshore dyskutowali nie o przyszłych, ale już realizowanych projektach i wybudowanych instalacjach. Do 2040 r. na polskich wodach Bałtyku powstanie 18 GW zainstalowanej mocy, a pełny potencjał szacowany jest na 33 GW. Tym samym offshore stanie się jednym z filarów bezpieczeństwa energetycznego i długofalowego rozwoju gospodarczego Polski.- 20.11.2025, 13:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Ważna premiera firmy Merus Power: pierwszy akumulatorowy system magazynowania energii typu grid-forming w krajach skandynawskich
- 20.11.2025, 12:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ