Newsletter

Nauka i technologie

NETSU S.A. z pompą wchodzi na rynek

09.12.2020, 09:47aktualizacja: 09.12.2020, 09:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NETSU S.A. (1)
NETSU S.A. (1)
Zarząd Berg Holding S.A. lubi wyzwania. Tym razem inwestuje w nowe technologie, stając się producentem nowoczesnych i wydajnych pomp ciepła pod marką NETSU.

NETSU po japońsku oznacza „ciepło”. Ciepło kojarzy się z komfortem i bezpieczeństwem, dlatego decydując się na zakup swojej pierwszej pompy, w głównej mierze oczekujemy profesjonalnego doradztwa, rzetelnej obsługi oraz urządzeń w świetnej jakości, wymagających minimum zaangażowania w ich obsługę. Tak właśnie jest w NETSU, gdzie na pierwszym miejscu stawia się klienta i jego potrzeby.

W ramach porozumienia zawartego z firmą Klima-Therm sp. z o.o. działającej na rynku od 1996 spółka Berg Holding rozpoczęła sprzedaż urządzeń do ogrzewania domów. Stworzona została spółka celowa NETSU S.A., która zajmuje się produkcją i dystrybucją pomp ciepła, będących ekologiczną alternatywą dla ogrzewania węglowego czy gazowego. Podpisano umowę o współpracy handlowej, na mocy której spółki ustaliły zasady współpracy polegającej na dostarczaniu przez Klima-Therm na rzecz NETSU urządzeń oraz części zamiennych do pomp ciepła, które charakteryzują się prostą obsługą, gwarantując jednocześnie oszczędności czasu i pieniędzy oraz komfort użytkowania. Należą do nich:

- pompa ciepła woda-powietrze SPLIT o mocy od 8 do 30 kw,

- pompa ciepła woda powietrze MONOBLOK o mocy od 8 do 30 kw,

pod marką NETSU.

Strony ustaliły sposób składania zamówień, w tym ich minimalną ilość, która wynosi 1000 pomp na 2021 rok oraz system dodatkowych obniżek w cenie jak i bonusów na rzecz NETSU S.A.

Metoda pozyskiwania ciepła z urządzeń SPLIT i MONOBLOK jest praktycznie bezobsługowa, bezawaryjna oraz bardzo efektywna. Koszt zakupu dobrej jakościowo pompy ciepła zwraca się już po kilku latach. W ramach współpracy został stworzony sklep internetowy https://netsu.pl/, który pozwala na dystrybucję produktu wraz z całym zapleczem technicznym.

Oferta NETSU skierowana jest zarówno do klienta branżowego, jak i do gospodarstw domowych - z naciskiem na te drugie. Dlaczego? „Obserwując rynek pomp ciepła zauważyliśmy, że producenci pomijają potencjał, jaki istnieje w ofercie przygotowanej specjalnie dla klienta indywidualnego. Opracowanie dobrej strategii sprzedaży, wraz z kreatywnym brandingiem, bazą instalatorów, a w przyszłości akademią NETSU pozwala na poszerzenie zakresu dystrybucji. Poczuwamy się także do obowiązku edukowania klientów w zakresie świadomości ekologicznej - co za tym idzie - angażowania odbiorców do zmiany przez nich sytemu grzewczego we własnych domach” - mówi Kamil Kita, prezes NESTU S.A.

Spółka Berg Holding S.A. to holding, który aktywnie realizuje postanowienia zawarte w strategii działania na lata 2020-2022. Nowa gałąź działalności Berg Holding to wzbogacenie dotychczasowych działań i początek rozwoju e-commerce, który jest kolejnym punktem w progresie spółki.

Źródło informacji: NETSU S.A.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 09.12.2020, 09:47
Źródło informacji NETSU S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ