Newsletter

Nauka i technologie

Adyen i Microsoft uruchamiają optymalizację tokenów sieciowych

11.12.2020, 08:49aktualizacja: 11.12.2020, 08:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Adyen
PR Newswire/Adyen
Dzięki współpracy z firmą Adyen w zakresie optymalizacji tokenów sieciowych, Microsoft odnotował pozytywny wzrost poziomu autoryzacji.

AMSTERDAM, 10 grudnia 2020 r. /PRNewswire/ -- Adyen (AMS: ADYEN), platforma obsługująca płatności globalne, często wybierana przez szereg wiodących, światowych spółek, rozszerza współpracę z Microsoft na rzecz szybszego tworzenia rozwiązań innowacyjnych dla obu spółek i uruchamia opracowaną przez Adyen optymalizację tokenów sieciowych. Adyen jest jedną z pierwszych platform, która wprowadziła szereg rozwiązań w zakresie tokenizacji płatności i oferuje automatyczną optymalizację tokenów w celu zwiększenia poziomu autoryzacji. Optymalizacja tokenów sieciowych pozwoli takim podmiotom jak Microsoft zwiększyć zyski dzięki wyższemu poziomowi autoryzacji.

„Doświadczenia klientów zawsze są w centrum naszej działalności, a jeśli chodzi o proces płatności, wszystko sprowadza się do tego, aby uczynić go szybszym, prostszym i bardziej bezpiecznym”, powiedział Matt Rossmeissl, wiceprezes ds. komercyjnych rozwiązań technologicznych Microsoft. „Misją Microsoft jest oferowanie innowacyjnych produktów, a opracowana przez Adyen optymalizacja tokenów sieciowych jest czynnikiem, który przyczyni się do wyższych poziomów autoryzacji i większego zadowolenia klientów”.

Adyen i Microsoft współpracują od lipca 2015 r., a współpraca ta rozpoczęła się od zdobycia rynku europejskiego. Dziś, Adyen świadczy dla Microsoft usługi w zakresie przetwarzania płatności globalnych, dotyczących wszystkich produktów i usług oferowanych przez Microsoft. Microsoft, z kolei, oprócz usługi optymalizacji tokenów sieciowych, korzysta również z wielu innych produktów Adyen, w tym z usługi umożliwiającej uaktualnienie konta w czasie rzeczywistym o nazwie Real-time Account Updater, gwarantującej klientom bezproblemowe dokonywanie zakupów, za które należność zawsze pobiera się z aktualnie zdefiniowanej karty. Adyen obsługuje również szereg metod rozliczania płatności lokalnych stosowanych w wielu państwach, w których Microsoft oferuje swoje produkty i usługi, w tym funkcjonujące w USA sieci debetowe będące najnowszą zdobyczą firmy Adyen.

„Nasze produkty zawsze tworzymy skupiając się na potrzebach podmiotów handlowych i ich odbiorców, a Microsoft wymaga od nas pomocy w tworzeniu coraz lepszych rozwiązań globalnych. Charakterystyczna dla Microsoft dbałość o dobro klientów jest dla nas cennym źródłem informacji”, powiedział Kamran Zaki, dyrektor zarządzający firmy Adyen. „Zespół Microsoft, plasujący się w czołówce innowatorów, zawsze chętnie testuje wiele naszych produktów i usług jako pierwszy. Codziennie wspólnie pracujemy nad tym, aby zapewnić klientom Microsoft pozytywne doświadczenia zakupowe i z niecierpliwością czekamy na nowe efekty naszej współpracy”.

O Adyen

Adyen (AMS: ADYEN) to platforma obsługująca płatności wybierana przez wiele wiodących na świecie spółek, zapewniająca nowoczesną, kompleksową infrastrukturę umożliwiającą bezpośrednie połączenie z takimi serwisami płatniczymi, jak Visa, Mastercard i innymi metodami płatności preferowanymi przez klientów z całego świata. Adyen gwarantuje sprawną obsługę płatności online, mobilnych i detalicznych. Firma Adyen, której przedstawicielstwa znajdują się niemal we wszystkich zakątkach świata, obsługuje takich klientów, jak Facebook, Uber, Spotify, Casper, Bonobos i L'Oreal. Współpraca z Microsoft, o której mowa w tym materiale, jest jednym z czynników przyczyniających się do ciągłego rozwoju firmy Adyen, możliwego dzięki pozyskiwaniu nowych i obsługiwaniu obecnych klientów.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/432569/Adyen_Logo.jpg

Źródło: Adyen

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.12.2020, 08:49
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ