Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zdalna wizyta z „Comarch e-Consultant"
System „Comarch e-Consultant” powstał, dzięki wcześniejszej współpracy Comarch z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS). Na potrzeby placówki, polska firma IT stworzyła dedykowany system e-Wizyta, przeznaczony do umawiania i przeprowadzania wideorozmów z klientami. Ciekawostką jest fakt, że oba systemy mają swój początek w oprogramowaniu dla placówek medycznych, służącemu do komunikacji między lekarzami i pacjentami. Jednak na potrzeby tych dwóch nowych projektów system został przeorganizowany i dostosowany do potrzeb urzędowych. Ważnym aspektem systemu e-Consultant jest wielostanowiskowy model obsługi, dostosowywany do indywidualnych potrzeb placówek. Rozwiązanie działa z poziomu przeglądarki internetowej, co oznacza, że nie ma konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.
Dla kogo system „Comarch e-Consultant”?
Dzięki możliwości elastycznego dopasowania programu „Comarch e-Consultant” do potrzeb danej placówki, system można wykorzystać w wielu instytucjach. Proponowane rozwiązania znajdą zastosowanie w takich miejscach jak: jednostki administracji samorządowej (urzędy miast z punktami obsługi mieszkańców, czy urzędy marszałkowskie), jednostki administracji rządowej (urzędy wojewódzkie), Domy Pomocy Społecznej, urzędy pracy, banki, duże urzędy administracji centralnej z obsługą petentów, w tym KAS SOP (Sala Obsługi Podatnika), KRUS, spółki sektora utility (z Punktami Obsługi Klienta), fundacje.
Więcej na temat rozwiązania Comarch e-Consultant: https://www.comarch.pl/healthcare/produkty/comarch-e-consultant/
Zapisy na bezpłatny webinar
W celu zaprezentowania systemu, Comarch organizuje nieodpłatny webinar, na którym firma pokaże szerokie możliwości systemu dla placówek z każdego sektora gospodarczego. Wydarzenie zaplanowane jest na 10.03.2021 roku, na godz. 10.00. Aby dołączyć do wydarzenia, należy zarejestrować się przez stronę: https://event.comarch.com/healthcare/pl/comarch-e-consultant/
Co po pandemii? – zasadność zastosowania systemu po Covid-19
e-Consultant to rozwiązanie skrojone pod dzisiejsze potrzeby rynkowe, wynikające z pandemii COVID-19. Ale czy po pandemii nadal będziemy chcieli korzystać z tego typu systemów? Wydaje się, że jest to nieuniknione. Powód? Zdalne wizyty zapewniają dużą wygodę dla klientów i pracowników.
Więcej: https://www.comarch.pl/healthcare/produkty/comarch-e-consultant/
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.02.2021, 08:30 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile wprowadza Cyber Know, autorskie rozwiązanie zapobiegające atakom socjotechnicznym
Intensywna cyfryzacja i powszechne korzystanie z, także prywatnych, urządzeń mobilnych w biznesie powoduje, że cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje techniki ataków. Phishing i smishing, wykorzystujące wiadomości e-mail i SMS do wyłudzania danych, są wciąż jednymi z najczęściej stosowanych metod infiltracji systemów informatycznych. W odpowiedzi na te zagrożenia T-Mobile Polska wprowadza nową usługę - Cyber Know. Usługa ta została stworzona z myślą o podnoszeniu świadomości pracowników i zwiększaniu poziomu bezpieczeństwa w instytucjach oraz w biznesie.- 03.07.2024, 12:46
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Polenergia i Equinor z umowami na transport i instalację fundamentów oraz morskich stacji dla projektów Bałtyk 2 i 3
Polenergia i Equinor podpisały umowy na transport i instalację fundamentów oraz morskich stacji elektroenergetycznych dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prace na morzu w latach 2026-2027 wykona spółka Heerema Marine Contractors, wykorzystując m.in. statek z dźwigiem o dużej nośności (heavy lift crane). Morskie farmy wiatrowe Bałtyk 2 i Bałtyk 3 o łącznej mocy 1440 MW zasilą zieloną energią ponad 2 miliony gospodarstw domowych.- 03.07.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polenergia