Newsletter

Nauka i technologie

Comarch e-Consultant - nowy system do obsługiwania klientów przez internet

04.02.2021, 08:30aktualizacja: 04.02.2021, 14:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Comarch e-Consultant - logo
Comarch e-Consultant - logo
W dobie pandemii COVID-19 niezbędne okazało się zastosowanie takiego rozwiązania, które z jednej strony nie narazi na niebezpieczeństwo klientów i pracowników, a z drugiej usprawni procesy administracyjne firm. Takie wymagania spełnia system firmy Comarch, który umożliwia załatwianie różnych spraw w biurach obsługi klienta za pośrednictwem tzw. e-wizyty.

Zdalna wizyta z „Comarch e-Consultant"

System „Comarch e-Consultant” powstał, dzięki wcześniejszej współpracy Comarch z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS). Na potrzeby placówki, polska firma IT stworzyła dedykowany system e-Wizyta, przeznaczony do umawiania i przeprowadzania wideorozmów z klientami. Ciekawostką jest fakt, że oba systemy mają swój początek w oprogramowaniu dla placówek medycznych, służącemu do komunikacji między lekarzami i pacjentami. Jednak na potrzeby tych dwóch nowych projektów system został przeorganizowany i dostosowany do potrzeb urzędowych. Ważnym aspektem systemu e-Consultant jest wielostanowiskowy model obsługi, dostosowywany do indywidualnych potrzeb placówek. Rozwiązanie działa z poziomu przeglądarki internetowej, co oznacza, że nie ma konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

Dla kogo system „Comarch e-Consultant”? 

Dzięki możliwości elastycznego dopasowania programu „Comarch e-Consultant” do potrzeb danej placówki, system można wykorzystać w wielu instytucjach. Proponowane rozwiązania znajdą zastosowanie w takich miejscach jak: jednostki administracji samorządowej (urzędy miast z punktami obsługi mieszkańców, czy urzędy marszałkowskie), jednostki administracji rządowej (urzędy wojewódzkie), Domy Pomocy Społecznej, urzędy pracy, banki, duże urzędy administracji centralnej z obsługą petentów, w tym KAS SOP (Sala Obsługi Podatnika), KRUS, spółki sektora utility (z Punktami Obsługi Klienta), fundacje.

Więcej na temat rozwiązania Comarch e-Consultant: https://www.comarch.pl/healthcare/produkty/comarch-e-consultant/

Zapisy na bezpłatny webinar

W celu zaprezentowania systemu, Comarch organizuje nieodpłatny webinar, na którym firma pokaże szerokie możliwości systemu dla placówek z każdego sektora gospodarczego. Wydarzenie zaplanowane jest na 10.03.2021 roku, na godz. 10.00. Aby dołączyć do wydarzenia, należy zarejestrować się przez stronę: https://event.comarch.com/healthcare/pl/comarch-e-consultant/

Co po pandemii? – zasadność zastosowania systemu po Covid-19

e-Consultant to rozwiązanie skrojone pod dzisiejsze potrzeby rynkowe, wynikające z pandemii COVID-19. Ale czy po pandemii nadal będziemy chcieli korzystać z tego typu systemów? Wydaje się, że jest to nieuniknione. Powód? Zdalne wizyty zapewniają dużą wygodę dla klientów i pracowników.

Więcej: https://www.comarch.pl/healthcare/produkty/comarch-e-consultant/

Źródło informacji: PAP MediaRoom
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 04.02.2021, 08:30
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ