Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sklep internetowy z pneumatyką www.air-com.pl zyskał nową odsłonę. Zmiany obejmowały budowę niemal “od zera” nowej platformy sprzedaży online. Głównymi jej wyróżnikami są między innymi nowy system zarządzania produktami, nowa szata graficzna, poprawiona użyteczność, oraz integracja z licznymi aplikacjami klasy ERP i narzędziami marketingowymi.
„Wdrożenie nowego systemu B2B było jednym z naszych najważniejszych biznesowych celów w 2020 roku. Mimo zawirowań w polskiej gospodarce nie zwolniliśmy tempa, ani nie zrezygnowaliśmy z podjętych działań, bo wierzymy w skuteczność działań sprzedażowych prowadzonych w internecie. Motywowała nas rosnąca sprzedaż, a inspiracją do zmian stali się nasi partnerzy i klienci. Od momentu startu pierwszej platformy internetowej w 2017 roku klienci zgłaszali nam swoje potrzeby, krytyczne uwagi i spostrzeżenia. W pracach nad nowym sklepem internetowym udało nam się uwzględnić większość z nich” – podsumowują Paweł Oskroba oraz Marcin Temperowicz, właściciele firmy Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.
Ponad 400 000 produktów zgrupowano w blisko 40 kategoriach. By ułatwić klientom poruszanie się po tak obszernej bazie konieczne było opracowanie przemyślanej struktury treści. Elementem wspierającym kupujących jest także szybka i intuicyjna wyszukiwarka. Podpowiada użytkownikom kategorie produktów, a także pozwala ona na wyszukiwanie po kodzie produktu, SKU oraz nazwie produktu. Co istotne, posiada także rozbudowane filtry produktowe, uwzględnia błędy ortograficzne i „literówki”, oraz posiada funkcję autocomplete, która jeszcze bardziej ułatwia znalezienie produktu.
Innym, wspierającym kupujących mechanizmem, jest funkcja szybkich zakupów. Dzięki niej nie jest konieczne przeszukiwanie drzewa kategorii lub wyszukiwanie poszczególnych produktów. Możliwe jest złożenie zamówienia np. poprzez dodanie do koszyka produktów po SKU lub wgranie pliku (txt, xls lub csv) ze zbiorczym zamówieniem, zawierającego kody produktów i ich ilości. Udogodnienie to jest szczególnie istotne np. w przypadku firm produkcyjnych, które realizując duże, rozbudowane zamówienia, w standardowym sklepie musiałyby poświęcać dużą ilość czasu na skompletowanie koszyka.
Za projekt, wdrożenie i utrzymanie sklepu internetowego odpowiada firma Ideo. W oparciu o potrzeby firmy i jej klientów, zebrane na etapie analizy przedwdrożeniowej, opracowany został projekt funkcjonalny. Na jego podstawie powstał sklep internetowy wdrożony w oparciu o platformę Edito CMS. Aplikacja została zintegrowana z wdrożonym równolegle przez Ideo systemem PimCore, oraz funkcjonującym w firmie już wcześniej Subiekt GT. Usprawniają one zarządzanie ofertą produktową i procesem sprzedaży. Dzięki integracji z API GUS możliwa jest szybka weryfikacja kontrahentów.
By jeszcze bardziej ułatwić korzystanie z serwisu i usprawnić obsługę klientów, sklep został zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych. Pozwala to między innymi składać zamówienia jeszcze będąc „w terenie”, co znacznie skraca czas dostawy.
Źródło informacji: ideo.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.02.2021, 09:30 |
Źródło informacji | ideo.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Team Poland dla Ukrainy - wspólna marka instytucji rozwoju dla wspierania konkurencyjności polskich firm
Sześć instytucji polskiego systemu rozwoju tworzy markę Team Poland. Będą pod nią oferowane produkty i usługi wspierające ekspansję międzynarodową przedsiębiorstw. Synergiczne podejście - połączenie ofert, kompetencji i doświadczenia - ma sprawić, że instytucje rozwoju z Grupy PFR będą skuteczniej zwiększać konkurencyjność polskich firm.- 07.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Agencja Rozwoju Przemysłu
-
Image
WeNet ogłasza powołanie Joanny Plona na stanowisko prezeski Grupy oraz przedstawia nową strategię rozwoju
Od 1 lipca 2025 roku stanowisko prezeski zarządu Grupy WeNet objęła Joanna Plona, zastępując Michała Wrzesińskiego, co-foundera WeNet, który przechodzi do Rady Nadzorczej. Jednocześnie firma ogłasza nową strategię rozwoju, której celem jest wzmocnienie pozycji WeNet jako partnera technologicznego dla przedsiębiorców z sektora MŚP, oferującego szeroki wachlarz rozwiązań opartych na AI, wspierających ich w budowaniu obecności online, zarządzaniu relacjami z klientami oraz operacjach biznesowych. W ten sposób WeNet chce dać przedsiębiorcom narzędzia, które do tej pory były zarezerwowane głównie dla największych organizacji.- 07.07.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ