Newsletter

Cyfrowy startup Vienna Insurance Group, Beesafe, finalizuje szybkie, czteromiesięczne wdrożenie Guidewire w środku globalnej pandemii

16.02.2021, 11:27aktualizacja: 16.02.2021, 11:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polska marka ubezpieczeniowa oferuje model biznesowy na miarę XXI wieku, najnowocześniejszą architekturę IT i unikalną ofertę dla klientów.

WARSZAWA i LONDYN--(BUSINESS WIRE)-- Beesafe, cyfrowa marka polskiego oddziału Vienna Insurance Group (VIG), oraz Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), dostawca innowacyjnej, godnej zaufania i wspomagającej rozwój platformy dla branży ubezpieczeń majątkowych i osobowych ogłosiły dziś, że Beesafe wdrożyło Guidewire, aby wzmocnić swoje procesy biznesowe i oferować swój cyfrowy model ubezpieczeń. Partner Guidewire PartnerConnect Consulting, Sollers Consulting, wspierał program wdrożeniowy.

Beesafe, cyfrowy startup, został założony przez VIG, wiodącą grupę ubezpieczeniową w Austrii, Europie Środkowej i Wschodniej, w celu zapewnienia dynamicznej dystrybucji firmie z unikalną ofertą dla klientów oraz potencjałem ekspansji na inne kraje, w których działa VIG. Firma Beesafe wdrożyła platformę Guidewire do zarządzania polisami, roszczeniami, rozliczeniami i ratingami. Firma wdrożyła również bezproblemowe, wielokanałowe rozwiązania cyfrowe Guidewire dla swoich klientów, przedstawicieli obsługi klienta i sprzedawców. Firma Beesafe wdrożyła komercyjną linię biznesową, obecnie wdrażane są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych.

„Beesafe jest przedsięwzięciem czysto cyfrowym z silną tożsamością insurtech. Jest to unikalne rozwiązanie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jednocześnie bycie częścią VIG zapewnia nam solidne referencje ubezpieczeniowe - powiedział Rafał Mosionek, CEO, Beesafe. - Jesteśmy bardzo dumni, że w samym środku pandemii COVID, od połowy kwietnia, opracowaliśmy i dostarczyliśmy cyfrową ofertę i platformę w ciągu czterech miesięcy, a pierwszy go-live odbył się w sierpniu. Jest to świadectwo utalentowanego, zwinnego i kreatywnego zespołu, który stworzyliśmy od podstaw, aby wprowadzić na rynek naszą innowacyjną i wartościową propozycję”.

Wdrożenie systemu Guidewire pozwoli firmie Beesafe na:

· Wykorzystanie generującej wartość, zręcznej architektury do rozwoju nowych produktów;

· Zapewnienie łatwego i atrakcyjnego interfejsu użytkownika dzięki najnowocześniejszym, innowacyjnym technologiom, takim jak mobilny portfel, STP, rozpoznawanie obrazów i modelowanie predykcyjne;

· Zarządzanie ustandaryzowanymi interfejsami opartymi na API, aby szybko zintegrować partnerów i umożliwić tworzenie produktów wielokanałowych; oraz

· Zapewnienie efektywności operacyjnej i kosztowej poprzez wykorzystanie stabilnej, standaryzowanej architektury towarowej.

„W Beesafe postawiliśmy sobie za cel dostarczenie młodemu pokoleniu cyfrowemu bezproblemowej usługi, która jest w pełni zorientowana na klienta, spersonalizowana i prosta w użyciu. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu najlepszego modelowania danych - powiedział Rafał Mosionek, CEO, Beesafe. - Aby odnieść sukces, najlepsza technologia frontendowa musi być wspierana przez najlepsze systemy core backendowe”.

„Gratulujemy zespołowi Beesafe tego, co udało im się osiągnąć wspólnie z zespołami Sollers Consulting i Guidewire Software - powiedział Marcin Pluta, partner zarządzający Sollers Consulting. - Beesafe stworzył atrakcyjną ofertę z elastycznymi produktami i w pełni cyfrowym procesem sprzedaży. Z niecierpliwością czekamy na rozwój nowych produktów i dodatkowych usług w ramach ogromnej infrastruktury informatycznej Guidewire Software".

„Gratulujemy firmie Beesafe udanego i szybkiego wdrożenia systemu Guidewire, zwłaszcza w tych trudnych czasach globalnej pandemii - powiedział Laurent Fontaine, wiceprezes Grupy ds. Sprzedaży - EMEA, Guidewire Software. - Beesafe koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości usług w pełni zorientowanych na klienta, co jest ich zasługą jako ambitnego i innowacyjnego ubezpieczyciela cyfrowego".

O Beesafe

Beesafe, technologicznie zorientowane cyfrowe przedsięwzięcie VIG i Compensa Insurance Company w Polsce, zajmuje się w pełni cyfrowym dostarczaniem ubezpieczeń OC/AC.

Kluczowa unikalna propozycja sprzedaży jest jasna: klient musi podać tylko dwie proste informacje (datę urodzenia i numer rejestracyjny samochodu), aby otrzymać ofertę OC/AC. Cały proces onboardingu trwa kilka sekund i nie jest czasochłonny i wymagający podania poufnych danych, jak ma to miejsce w przypadku konkurencji. Beesafe zrealizował swój MVP po niespełna 8 miesiącach intensywnych przygotowań.

Długoterminową strategią Beesafe jest spełnienie obietnicy przyjazności dla klientów, złożonej na początku istnienia startupu, wspartej ciągłym doskonaleniem UX/UI w celu zapewnienia sukcesu komercyjnego.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.beesafe.pl.

O Sollers Consulting

Sollers Consulting jest międzynarodową firmą doradczą specjalizującą się we wdrożeniach oprogramowania, wspierającą branżę finansową w transformacji biznesu. Zespoły Sollers Consulting pomogły zwiększyć potencjał cyfrowy ponad 80 grupom finansowym. Wśród firm współpracujących z Sollers Consulting są Allianz, Axa, LV=, BNP Paribas Cardif, Basler, Generali, Zurich, Santander Consumer Bank, ING i wiele innych. Sollers Consulting skupia się na systemach informatycznych i pomaga ubezpieczycielom, bankom, a także firmom leasingowym w transformacji i adaptacji nowych technologii. Sollers Consulting współpracuje z ponad 15 dostawcami technologii, takimi jak Guidewire Software, Oracle, AWS i Microsoft.

Około 600 specjalistów biznesowych i IT z Warszawy, Lublina, Poznania, Kolonii, Tokio ułatwia czerpanie korzyści z digitalizacji instytucjom finansowym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Skandynawii i wielu innych krajach. Dowiedz się więcej na sollers.eu.

O Guidewire

Guidewire tworzy platformę dla branży ubezpieczeń majątkowych i osobowych umożliwiającą ubezpieczycielom wprowadzanie ciekawych i innowacyjnych rozwiązań oraz efektywny rozwój. Rozwiązania firmy, łączące elementy cyfrowe, core'owe, analityczne oraz sztuczną inteligencję, są dostępne w chmurze. Z jej platformy korzysta ponad 400 ubezpieczycieli - od małych przedsiębiorstw po największe światowe korporacje.

Spółka jest dla swoich klientów partnerem, zatem stale się rozwija, stymulując także ich wzrost. Firma może pochwalić się doskonałymi osiągnięciami we wdrażaniu swoich rozwiązań. Ma na koncie ponad tysiąc projektów zwieńczonych sukcesem, a w tych działaniach towarzyszy jej największy branżowy zespół R&D oraz najlepiej rozwinięta sieć partnerska. W ramach Marketplace spółki jej klienci uzyskują dostęp do setek aplikacji usprawniających integrację i lokalizację, a także napędzających innowacje.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.guidewire.com oraz Twitter: @Guidewire_PandC.

UWAGA: Informacje na temat znaków towarowych firmy Guidewire można znaleźć na stronie https://www.guidewire.com/legal-notices.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210216005565/pl/

Źródło: Guidewire

KONTAKT:

Kuba Ochal

Brand i marketing, Beesafe

tel.+48505454490

e-mail: jochal@beesafe.pl

-

Christoph Baltzer

Sollers Consulting

tel. +49 176 6155 0806

e-mail: christoph.baltzer@sollers.eu

-

Daniel Couzens

Allison + Partnerzy

tel. +44(0)203 971 4308

e-mail: guidewire@allisonpr.com

-

Louise Bradley

PR i Komunikacja - EMEA, Guidewire

tel. +44(0)7474 837 860

e-mail: lbradley@guidewire.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.02.2021, 11:27
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii