Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Hisense inspiruje kobiety do podejmowania wyzwań

08.03.2021, 14:20aktualizacja: 08.03.2021, 14:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Hisense
PR Newswire/ Hisense

QINGDAO, Chiny, 8 marca 2021 r. /PRNewswire/ -- Według Monitora MOP, światowy spadek zatrudnienia kobiet w 2020 roku wyniesie 5%, w porównaniu do 3,9% w przypadku mężczyzn. To właśnie kobiety są o wiele bardziej narażone na znalezienie się poza rynkiem pracy. Niezależnie od zwiększonej presji konkurencyjnej na kobiety Hisense (600060.SH) kładzie nacisk na umożliwienie większej liczbie kobiet osiągania sukcesów przy podejmowaniu wyzwań.

Równość płci w miejscu pracy

Hisense wysoko ceni szacunek, oddanie, innowacyjność i wydajność jako swoje wartości korporacyjne. Szacunek zajmuje czołowe miejsce na tej liście. Spółka opowiada się za równością płci i gwarantuje równe szanse zatrudnienia dla kobiet na całym świecie. Odsetek kobiet wśród zatrudnionych w Hisense na całym świecie wynosi około 40% i jest wyższy niż średnia światowa wynosząca 38,89% (według Banku Światowego).

Hisense zachęca coraz więcej kobiet do podążania ścieżkami kariery, przełamywania uprzedzeń i osiągania wyższych pozycji w miejscu pracy. W fabryce Hisense w Atlantis w 2018 roku na stanowiskach kierownika zespołu w łańcuchu produkcji telewizorów aż 80% stanowią kobiety, przy czym znaczną część zadań administracyjnych w fabryce wykonują również panie. Siła kobiecej skrupulatności i cierpliwości w znacznym stopniu przyczynia się do rozwoju Hisense.

Kobiety na stanowiskach kierowniczych w Hisense

Na całym świecie firma Hisense zatrudnia na stanowiskach kierowniczych wiele intelektualistek, które podjęły wyzwania i poprowadziły swoje zespoły do przełamania barier wynikających z pandemii.

Tania Garonzi, wiceprezes Hisense Australia, kierowała zespołem pracującym we własnych domach podczas lockdownu w Australii, osiągając imponujące wyniki sprzedaży. W 2020 roku jej grupa odnotowała sprzedaż telewizorów na poziomie 510000 sztuk przy wzroście o 15% rok do roku, zajmując drugie miejsce na rynku australijskim. Sprzedano również 325000 lodówek, notując oszałamiający wzrost o 28% rok do roku.

Co więcej, troszczy się ona o dobre samopoczucie członków swojego zespołu i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym w nowej rzeczywistości. Zachęca i motywuje ich do stawiania czoła wyzwaniom w elastyczny sposób. „Zdolność naszego zespołu do przystosowania się do nowych metod pracy i zachowania pozytywnego nastawienia w obliczu przeciwności losu odegrała kluczową rolę w osiągnięciu tego sukcesu” - powiedziała Tania.

Wsparcie dla kobiet w sporcie

Hisense dba również o kobiety na boiskach sportowych. Jako oficjalny ogólnoświatowy partner mistrzostw Europy UEFA w piłce nożnej kobiet w 2017 i 2022 roku Hisense, poprzez współpracę w ramach kobiecych rozgrywek sportowych, zobowiązuje się do wspierania kobiecych sportów zawodowych i inspirowania zawodniczek do podążania za swoimi marzeniami. Również w dziedzinie e-sportu Hisense przyczynia się do stworzenia platformy dla zawodniczek, aby mogły realizować swoje marzenia i żyć zgodnie z wyznawanymi wartościami.

Będąc międzynarodową firmą technologiczną, Hisense jest zaangażowana w inspirowanie kobiet i umożliwienie im osiągnięcia sukcesu. W tych trudnych czasach pandemii Hisense kontynuuje wspieranie kobiet na całym świecie, aby przezwyciężały one bieżące przeszkody, odważnie podejmowały wyzwania i rozwijały się, stając się coraz lepszą wersją siebie na różnych stanowiskach i w różnych branżach.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1451173/Hisense_advocates_gender_equality_workplace.jpg

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1451174/Ms_Tania_Garonzi_Vice_President_Hisense_Australia_led_team_attain_impressive.jpg

Materiał filmowy - https://mma.prnewswire.com/media/1451253/Hisense_Sport_IWD.mp4

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.03.2021, 14:20
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ