Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 19 marca 2021 r. /PRNewswire/ -- Maybelline New York, międzynarodowa marka nr 1 w dziedzinie makijażu, z przyjemnością ogłasza, że aktorka, producentka i liderka zmian Storm Reid została nową globalną reprezentantką marki. Reid dołącza do Gigi Hadid jako kolejna niezwykle utalentowana osoba, która podzieli się swoim spojrzeniem z globalną społecznością marki.
Pierwszą główną rolą Reid było wystąpienie w posiadającej gwiazdorską obsadę adaptacji „Pułapki Czasu” („A Wrinkle in Time”) (2018), a do jej poprzednich dokonań należą role w „Zniewolonym” („12 Years a Slave”) (2013), „Don't Let Go” (2019), „Jak nas widzą” („When They See Us”) (2019), „The Bravest Knight” (2019) i „Niewidzialny człowiek” („The Invisible Man”) (2020). W najbliższym czasie Reid wystąpi w takich filmach, jak „Legion Samobójców” („The Suicide Squad”) i „One Way” oraz ponownie wcieli się w Gię w drugim sezonie hitu HBO „Euforia” (Euphoria)”. Wraz z matką Robyn Simpson Storm założyła własną firmę produkcyjną, A Seed & Wings, wiedziona misją i pragnieniem tworzenia autentycznych historii, które są szczere, wpływają na ludzi i wyrażają różne perspektywy. Firma pracuje nad kilkoma projektami, a ostatnio zadebiutowała nową seria rozmów na Facebook Watch zatytułowanych „Chop It Up”, które również prowadzi Storm.
Storm działa również na rzecz zmian społecznych i za pośrednictwem różnych autorskich platform oraz inicjatywy Bamazing, której celem jest upodmiotawianie nowego pokolenia i podnoszenie go na duchu. Reid wypowiada się w kwestiach takich jak równość rasowa, zdrowie psychiczne i włączenie społeczne, regularnie wybierając projekty, które wspierają te zagadnienia.
To właśnie te wartości połączyły Maybelline i Storm. „Storm ma wiele do powiedzenia i jest liderką zmian – powiedziała Trisha Ayyagari, globalna prezes marki Maybelline New York Worldwide. - Jest wybitnie utalentowaną aktorką, odważną orędowniczką równości i ma energię, która rozświetli każde pomieszczenie. Zawsze podziwiałam Storm i wiedziałam, że będzie dla marki Maybelline cennym nabytkiem”.
Razem z Maybelline Storm będzie w stanie doprowadzić do znaczących zmian w sprawach, które mają największe znaczenie dla konsumentów marki. Storm użyczy swojego głosu inicjatywie Maybelline „Brave Together” wspierającej walkę z lękiem i depresją, a także nieprzerwanym działaniom marki na rzecz różnorodności.
„Maybelline jest w mojej rodzinie, odkąd pamiętam – powiedziała Storm Reid. - Nie mogę się doczekać tego nowego rozdziału mojego życia z Maybelline, w którym będę mogła wykorzystać swój głos, aby dzięki współpracy z marką wspierać młode kobiety i moje pokolenie”.
Storm będzie twarzą nowej innowacji franczyzy Maybelline's Fit Me, która zadebiutuje tego lata.
Maybelline New York
Maybelline New York jest wiodącą marką kosmetyków na świecie dostępną w ponad 120 krajach. Przez połączenie technologicznie zaawansowanych składów produktów z doświadczeniem w trendach i nowojorskim charakterem, marka Maybelline New York dąży do zapewnienia każdemu dostępu do innowacyjnych, przystępnych i bezproblemowych kosmetyków. W 2020 roku Maybelline firma wprowadziła BraveTogether, długoterminowy program wsparcia w depresji i pomocy ludziom na całym świecie w odważnym mierzeniu się ze swoimi problemami. Brave Together zapewnia niezwykle ważne wsparcie bezpośrednie, ośrodek edukacji internetowej oraz liczne programy mające na celu pomoc w destygmatyzacji rozmów o zdrowiu psychicznym i obejmuje zobowiązanie do przeznaczenia 10 milionów dolarów w ciągu kolejnych pięciu lat na rzecz organizacji globalnych i lokalnych. Aby uzyskać więcej informacji, należy odwiedzić www.maybelline.com lub www.maybelline.com/bravetogether.com.
Wideo - https://mma.prnewswire.com/media/1459622/Maybelline_Storm_Reid.mp4
Źródło: Maybelline
KONTAKT:
Kristen Tully
e-mail: KTully@maybelline.com
-
Mollie Michelson
e-mail: Mollie.Michelson@maybelline.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.03.2021, 08:29 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |