Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Medicover](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202104/DOC.20210413.38980920.image_processing20210407-23881-1g0q4h8.jpg?itok=Wp2f1vPl)
6 foteli stomatologicznych Stern Weber, sprzęt do radiologii i tomografii, pantomograf, skanery wewnątrzustne 3D, mikroskop endodontyczny, lampy wybielające Beyond – to tylko niektóre elementy, które w swoim wnętrzu skrywa nowe centrum stomatologiczne Dental Sense w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. A mówiąc o wnętrzu, to ono również zachwyca, gdyż zostało zaprojektowane przez pracownię architektoniczną Piotrowscy Design – autorów designu m.in. popularnych kawiarni Green Caffè Nero. W stylowym, wtapiającym się w historyczną atmosferę fabrycznego Konesera centrum Dental Sense Medicover, świadczona jest kompleksowa, skoordynowana opieka stomatologiczna. Klinika oferuje dostęp do szerokiego zakresu specjalizacji i zabiegów dentystycznych pod jednym dachem (w tym: leczenie kanałowe, implanty, protetyka i stomatologia estetyczna – w tym: odbudowa kompozytowa zębów, czyli modny ostatnio bonding, a także kompleksowe leczenie zaburzeń pracy stawów skroniowo-żuchwowych; TMD). Wszystko to w oparciu o indywidualne plany leczenia i z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.
Do tej pory pod marką Dental Sense funkcjonowały dwa nowoczesne centra stomatologiczne zlokalizowane w Gdańsku, które w wyniku akwizycji w październiku 2020 r. dołączyły do sieci Medicover Stomatologia. Warszawski oddział Dental Sense to nietypowa inwestycja w portfolio Medicover Stomatologia. Nowoczesne centrum stomatologiczne powstało we współpracy z przejętym wcześniej partnerem, a na nowym, stołecznym rynku będzie funkcjonowało pod szyldem partnera. Wspólnym dla obu marek mianownikiem pozostanie przywiązanie do najwyższej jakości świadczonych usług, ambitna wizja rozwoju i podnoszenia standardów dentystyki, a także zorientowanie na indywidualne potrzeby pacjentów.
„Cieszymy się, że Medicover Stomatologia stawia na długofalowy rozwój Dental Sense i dalej inwestuje w tę markę. Dzięki decyzji o wspólnym utworzeniu nowego centrum pod szyldem Dental Sense w Centrum Praskim Koneser w Warszawie, inwestor-partner daje nam możliwość świadczenia kompleksowych usług stomatologicznych w nowej, wyjątkowej lokalizacji – przy zachowaniu niezmiennie wysokiego poziomu usług oraz z poszanowaniem naszego dorobku i tożsamości” – komentuje lek. stom. Łukasz Lassmann, współzałożyciel Dental Sense i szef zespołu medycznego.
„Chcemy być dla pacjentów obietnicą nowoczesnego, skutecznego, ale i komfortowego leczenia – na jasnych warunkach, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb, w pozytywnej atmosferze. Zobowiązuje nas do tego nie tylko legendarna lokalizacja, ale i lata najlepszych praktyk na rynku stomatologicznym” – dodaje lek. stom. Błażej Derda, lider medyczny centrum Dental Sense w Warszawie.
Centrum Dental Sense to druga po Centrum Medycznym Damiana inwestycja Medicover na terenie Centrum Praskiego Koneser w Warszawie.
Źródło informacji: Medicover
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.04.2021, 09:52 |
Źródło informacji | Medicover Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
Beata Drzazga, przedsiębiorca, założyciel m.in. BetaMed S.A., motywator, inspirator i doradca biznesowy, otrzymała nagrodę Eko Filary 2024 przyznawaną przez redakcję MANAGER Report za innowacyjne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. „W pomaganiu dajesz nie tylko pieniądze, ale i swój czas. To jest najcenniejsze” - podkreśla Beata Drzazga.- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Pacjent z chorobą rzadką jest wyjątkowy i wymaga wyjątkowych rozwiązań - jakich zmian systemowych w zakresie chorób rzadkich oczekują eksperci?
Wprowadzenie nowego Planu dla Chorób Rzadkich, odpowiednie zarządzanie wiedzą ekspercką, efektywna diagnostyka i wczesne włączenie leczenia - to kluczowe rekomendacje ekspertów płynące z trzeciej odsłony debaty z cyklu „Healthcare Policy Summit” poświęconej chorobom rzadkim.- 01.07.2024, 16:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju Spraw Społecznych