Newsletter

SPi Global zmienia markę na Straive, tworząc nową, śmielszą i młodszą tożsamość marki

15.04.2021, 10:10aktualizacja: 15.04.2021, 10:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Straive
PR Newswire/Straive

SINGAPUR, 15 kwietnia 2021 r. /PRNewswire/ -- SPi Global, jeden z liderów rynku w dziedzinie technologii tworzenia treści, zaprezentował dziś swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję wartości spółki.

Na przestrzeni lat spółka wypracowała pozycję lidera rozwiązań e-learningowych dla dostawców usług związanych z nauczaniem online na poziomie od przedszkola do XII klasy, jak również na poziomie szkolnictwa wyższego, a także podmiotu specjalizującego się w dostarczaniu rozwiązań dla największych platform opracowujących informacje biznesowe i finansowe oraz lidera w dziedzinie usług tworzenia treści dla wydawnictw naukowych i edukacyjnych. Po przejęciu LearningMate w 2020 r. obecnie Straive może pochwalić się bogatą i kompleksową ofertą obejmującą tworzenie treści, platformy technologiczne i rozwiązania w zakresie technologii edukacyjnej. Straive dostrzega ponadto niewykorzystany potencjał danych nieustrukturyzowanych dla różnych branż. W związku z tym filarami jej długoterminowej strategii będą rozwiązania z zakresu technologii edukacyjnych i danych, a także usługi tworzenia treści na potrzeby naukowe i edukacyjne.

Proces rebrandingu spółki polega na połączeniu szeregu strategicznych i stopniowych zmian w jej identyfikacji wizualnej, w tym wprowadzeniu nowego koloru marki, odświeżonej strony internetowej i podrasowanych profili na platformach społecznościowych. Nazwa „Straive” wskazuje na większy nacisk, jaki spółka zamierza kłaść na rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, a także pokazuje jej nieustające działania mające na celu podnoszenie wartości dostarczanej klientom, pracownikom i społeczeństwu. Nowe logo marki odzwierciedla dążenie Straive do uwalniania mocy, jaka tkwi w informacji, poprzez „Łączenie faktów”. Odświeżony wizerunek marki, w kolorze pomarańczowym, symbolizuje falę innowacji i doskonałości, z jaką firma wychodzi naprzeciw klientom w swoich usługach związanych z nauką, edukacją, technologiami edukacyjnymi, finansami, nieruchomościami, ESG, logistyką itp.

Ratan Datta, prezes i CEO spółki Straive (wcześniej działającej pod nazwą SPi Global), powiedział: „Przez wszystkie te lata konsekwentnie podążamy drogą rozwoju, ekspansji i ewolucji. Stworzenie nowej marki i identyfikacji wizualnej naturalnie wpisuje się w te dążenia. Przeprowadzony przez nas proces rebrandingu stanowi wyraz zobowiązania do realizacji misji wzbogacania wiedzy, która pozwoli na rozwiązywanie kluczowych problemów naszych czasów”.

Z okazji odświeżenia marki spółka ponadto zamieściła nowy film promujący markę oraz uruchomiła mikrostronę.

Straive (wcześniej działająca pod marką SPi Global)

Straive (wcześniej funkcjonująca pod nazwą SPi Global) to jeden z liderów rynku w dziedzinie technologii tworzenia treści, który świadczy usługi związane z danymi, dostarcza specjalistyczną wiedzę i rozwiązania technologiczne dla klientów z różnych dziedzin, w tym wydawnictw naukowych czy dostawców usług e-learningu/technologii edukacyjnych czy danych/informacji. Spółka posiada klientów w 30 krajach, a jej zasoby rozlokowane są w ośmiu strategicznie położonych krajach - na Filipinach, w Indiach, Stanach Zjednoczonych, Chinach, Nikaragui, Wietnamie, Wielkiej Brytanii i Singapurze, w którym mieści się jej siedziba. W sierpniu 2017 r. Partners Grup - międzynarodowy podmiot zajmujący się inwestycjami na rynkach prywatnych zainwestował w imieniu swoich klientów w SPi Global.

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1486325/Straive.jpg

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1486326/Straive_Logo.jpg

Źródło: Straive

KONTAKT:

Kshitiz Ahuja

Lead- Brand and PR

e-mail: kshitiz.ahuja@spi-global.com

tel. +91-9650288556

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.04.2021, 10:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ