Newsletter

Zdrowie i styl życia

Prewencyjne wycofanie produktów marki Colon ze sprzedaży

16.04.2021, 09:07aktualizacja: 16.04.2021, 09:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Orkla Care S.A. prewencyjnie wycofuje ze sprzedaży w Polsce produkty marki Colon.

Grupa Orkla podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży wszystkich produktów marki Husk w związku z podejrzeniem zanieczyszczenia mikrobiologicznego jednego z produktów sprzedawanych w Danii – kapsułek Husk Magebalanse Fiber Basic, które może być jedną z możliwych przyczyn incydentów salmonellozy w tym kraju.

Husk obecny na rynkach skandynawskich oraz Colon sprzedawany w Polsce, zawierają składnik roślinny (Psyllium husk) pochodzący z tego samego źródła. Colon występuje wyłącznie w postaci proszku, a jego produkcja przebiega według innego procesu niż produkcja kapsułek Husk.

Podejrzenie zanieczyszczenia bakterią Salmonelli dotyczy jedynie duńskiego produktu w kapsułkach, jednakże prewencyjnie wycofywane są wszystkie produkty marki Husk w krajach skandynawskich oraz marki Colon w Polsce.

Bezpieczeństwo konsumentów jest najwyższym priorytetem dla całej Grupy Orkla, dlatego pomimo, że nie ma żadnych przesłanek dotyczących ryzyka zanieczyszczenia produktów sprzedawanych w Polsce, została podjęta decyzja o ich prewencyjnym wycofaniu z rynku.

Zgodnie z obowiązującymi procedurami prowadzone są działania zmierzające do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

Konsumenci, którzy mają w domu produkty Colon proszeni są o ich wyrzucenie. W celu uzyskania rekompensaty, prosimy o zachowanie etykiety produktu i kontakt z Orkla Care S.A. pod nr telefonu 726 140 098 lub przez formularz kontaktowy na stronie www.colonc.pl

KONTAKT:

Bianka Heyman

tel. kom. +48 501 092 468

e-mail: bianka.heyman@konceptpr.pl

Źródło informacji: Orkla Care SA

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.04.2021, 09:07
Źródło informacji Orkla Care SA
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ