Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Grupa PGNiG oferuje już usługi w obszarze reasekuracji i ubezpieczeń. W 2017 roku powołała brokera ubezpieczeniowego oraz reasekuracyjnego, który świadczy usługi dla podmiotów z Grupy PGNiG. Teraz rozszerza działalność, by wykorzystać rosnące zapotrzebowanie na wyspecjalizowane usługi doradztwa ubezpieczeniowego także ze strony innych spółek Skarbu Państwa.
„Jako pierwsi w Polsce tworzymy projekt, który będzie koncentrował się na wyszukiwaniu i dostarczaniu precyzyjnie dopasowanych usług ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstw z udziałem Skarbu Państwa. Dotychczas nie było podmiotu, który zagospodarowałby ten obszar” - mówi Paweł Majewski, prezes zarządu PGNiG. „Jesteśmy przekonani, że nasz autorski pomysł przyniesie wiele korzyści spółkom Skarbu Państwa i samej Grupie PGNiG. Na pewno bardzo wymierną wartością dla wszystkich będzie efekt skali” - dodaje.
Broker działający w Grupie PGNiG jest jedynym licencjonowanym pośrednikiem zarówno ubezpieczeniowym, jak i reasekuracyjnym z udziałem Skarbu Państwa. Spółka jest w procesie pozyskania licencji Lloyd’s, która umożliwi bezpośrednią współpracę z jednym z najważniejszych rynków reasekuracyjnych na świecie.
„W nowy projekt zaangażowany jest zespół profesjonalistów z bogatym doświadczeniem i ogromną wiedzą na temat rynku brokerskiego - zarówno ubezpieczeniowego, jak i reasekuracyjnego, bardzo dobrze rozumiejący potrzeby ubezpieczeniowe dużych podmiotów gospodarczych” - mówi Robert Perkowski, wiceprezes zarządu PGNiG ds. operacyjnych.
Według zestawienia „Miesięcznika Ubezpieczeniowego” wartość prowizji brokerskich uzyskana przez 15 największych grup brokerskich działających na polskim rynku wyniosła w 2019 roku ok. 1,25 mld zł. Według szacunków ok. 30-40 proc. tej kwoty może pochodzić z sektora spółek Skarbu Państwa.
KONTAKT:
Biuro Public Relations
PGNiG SA
e-mail: media@pgnig.pl
Źródło informacji: PGNiG
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.04.2021, 12:30 |
Źródło informacji | PGNiG |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ