Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dzień Bez Śmiecenia[1] – edukacyjna kampania społeczna organizowana przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań S.A., w której poruszany jest ważny temat świadomej segregacji odpadów i ekologicznego stylu życia – ma już 15 lat! W tym roku, 11 maja, z okazji jubileuszu wrócimy do najważniejszych zasad i inspirujących ciekawostek, które upowszechnialiśmy na przestrzeni tych lat, by na koniec z pełną odpowiedzialnością stwierdzić #WidzęWięcej! Hasło tegorocznej kampanii „Odpady to nie śmieci - to surowce! #WidzęWięcej”, w pełni pokazuje najważniejsze, co staramy się od 15 lat przekazać.
Zaangażuj się!
1. Pobierz tegoroczną wizytówkę akcji - kartkę elektroniczną Dnia Bez Śmiecenia, z naszego FB www.facebook.com/dzienbezsmiecenia albo ze strony www.dzienbezsmiecenia.pl i przekazuj ją dalej – do przyjaciół, rodziny, znajomych i nieznajomych.
2. Udostępnij kartkę u siebie na fanpage’u i zachęcaj do tego znajomych.
3. Wejdź na nasz fanpage na Facebooku www.facebook.com/dzienbezsmiecenia, polub go i dołącz do wydarzenia oraz zachęcaj do tego znajomych. Obserwuj nasz profil na Instagramie.
4. Wejdź na nasz kanał na YouTube „Dzień Bez Śmiecenia”, skopiuj link do filmu na stronie głównej (lub wybierz dowolny z czterech najnowszych filmików, w zależności od swoich preferencji), przekaż go jak największej liczbie osób, udostępnij na swoim fanpage’u na Facebooku, lub gdziekolwiek uznasz za słuszne.
5. Zorganizuj w swoim miejscu pracy, wspólnie z przyjaciółmi w bezpiecznej formule działania (konkurs, aktywność), które będą związane z tematyką Dnia Bez Śmiecenia. Oznacz je hasztagiem #WidzęWięcej i/lub #dzienbezsmiecenia lub wyślij do nas. Jeżeli potrzebujesz wsparcia – napisz do nas, a udzielimy potrzebnych informacji kontakt@dzienbezsmiecenia.pl.
6. Pobierz darmowe materiały edukacyjne ze strony www.dzienbezsmiecenia.pl
7. Weź udział w konkursach! Już od 11 maja zapraszamy do udziału w konkursach, korzystania z praktycznej wiedzy i angażowania się we wspaniałą społeczność eko-świadomych.
8. Wszystkie swoje aktywności oznacz hasztagiem #WidzęWięcej i/lub #dzienbezsmiecenia.
9. A najważniejsze – zrób odpadowy rachunek sumienia! Czy segregacja jest dla Ciebie już nawykiem? Spójrz z boku i zobacz więcej!
„To, jak będzie wyglądało nasze środowisko za kilka, kilkanaście lat, ile odpadów zostanie wygenerowanych, a następnie poddanych recyklingowi, a ile wyląduje w rowach, czy na składowiskach; czy pozwolimy odpadom przeistoczyć się w przydatne lub atrakcyjne dla oka przedmioty, czy przeciwnie, pozwolimy im zanieczyszczać powietrze i ląd – zależy tylko od nas i od tego, czy spojrzymy szerzej na otaczającą nas na co dzień przestrzeń” - mówi Michał Mikołajczyk, prokurent Rekopolu, współtwórca kampanii.
Od początku kampanii Dzień Bez Śmiecenia powstało, kilkadziesiąt przydatnych materiałów edukacyjnych, takich jak infografiki, tablice informacyjne, filmy, quizy, krzyżówki oraz 15 kartek elektronicznych, które dotarły do ponad 1 100 000 odbiorców, w działania zaangażowało się ponad 1 120 000 osób. W każdym roku o akcji dowiadywało się ponad 2 000 000 odbiorców, zebraliśmy prawie 5 300 fanów na Facebooku, a zasięg niektórych postów osiągał poziom nawet 40 600 użytkowników. Również nasi partnerzy podejmowali w tym dniu przeróżne działania: prowadzono warsztaty edukacyjne, szkolenia, konkursy, gry terenowe. Sprzątano tereny, organizowano pikniki i ekofestyny. Współpracowali z nami influenserzy i ambasadorzy.
[1] Dzień Bez Śmiecenia to kampania prowadzona od 2007 roku przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań S.A. Współorganizatorami akcji są Akcjonariusze firmy.
Źródło informacji: rekopol.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.05.2021, 09:13 |
Źródło informacji | rekopol.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Składane smartfony na fali wznoszącej – HUAWEI Mate X6 debiutuje w Polsce
Zgodnie ze wstępnymi szacunkami ekspertów na podstawie raportu IDC [1], globalny rynek dostaw składanych smartfonów mógł wzrosnąć w 2024 roku nawet o 22%. Tym samym oczekiwany rozwój segmentu składaków byłby ponad 3 razy większy niż przewidywany łączny poziom wzrostu całego rynku smartfonów w ubiegłym roku, który ma wynieść 5,8%. Jednym z głównych napędów tego trendu jest firma Huawei, która w 2024 roku wprowadziła do sprzedaży m.in. innowacyjny, podwójnie składany smartfon HUAWEI Mate XT Ultimate Design. To nowatorskie podejście pozwoliło Huawei globalnie zwiększyć udział w rynku dostaw dużych, składanych smartfonów do 25% w okresie Q1-Q3 2024. W nowym roku firma kontunuuje ekspansję w tym segmencie i właśnie rozpoczęła w Polsce sprzedaż swojego najnowszego, składanego fotosmartfonu – HUAWEI Mate X6.- 04.02.2025, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Huawei
-
Image
RTV EURO AGD GAME ZONE – odpowiedź na oczekiwania współczesnych graczy
- 04.02.2025, 13:20
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: WE!RE Fantasy
-
Image
Efektywna logistyka dla e-commerce, przemysłu farmaceutycznego, kosmetycznego i odzieżowego: Asseco CEIT wprowadza AGV U800AR firmy Mushiny
Firma Asseco CEIT, wiodący dostawca zaawansowanych i solidnych rozwiązań technologicznych dla przemysłu, ogłasza rozpoczęcie współpracy z producentem nowoczesnych autonomicznych robotów mobilnych (AGV), firmą Mushiny Co., Ltd. W ramach tej współpracy Asseco CEIT poszerza swoje portfolio o nowy produkt - AGV U800AR.- 03.02.2025, 11:56
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Asseco CEIT
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ