Newsletter

Zdrowie i styl życia

Marka Pampers i UNICEF: pionierskie partnerstwo pomaga uratować około miliona noworodków

21.05.2021, 09:10aktualizacja: 21.05.2021, 09:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pampers i UNICEF - logo
Pampers i UNICEF - logo

LONDYN, 21 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- Pampers i UNICEF zorganizowały dziś owocne spotkanie panelowe, podczas którego omówiono ich 15-letnie partnerstwo - jedyny w swoim rodzaju sojusz, który wykorzystał siłę współdziałania do osiągnięcia trwałych zmian.

W ciągu ostatnich 15 lat partnerstwo to pomogło uratować około miliona noworodków na całym świecie przed tężcem matczynym i noworodkowym (MNT), chorobą, która nie musi kończyć się śmiercią i której można łatwo zapobiec poprzez szczepienia i higieniczne praktyki okołoporodowe. Ponadto partnerstwo skupione na misji pomogło również wyeliminować MNT w 26 krajach, chroniąc około 100 milionów kobiet i ich dzieci.

W 2006 roku marka Pampers i UNICEF połączyły siły z myślą o wspólnym celu, jakim jest ochrona matek i ich dzieci przed MNT. Obecnie, dzięki innowacyjnej kampanii i współpracy mającej na celu dążenie do znaczących zmian, partnerstwo to pozostaje najlepszą w swojej klasie inspiracją dla działań związanych ze sprawami publicznymi.

Współpracę zainicjowała deklaracja: każdy zakup opakowania pieluch Pampers z logo UNICEF to przekazanie jednej szczepionki na rzecz UNICEF. Ten prosty mechanizm zmobilizował opinię publiczną do wsparcia inicjatywy i okazał się mieć bezpośredni wpływ na walkę z MNT, generując najwyższe fundusze zebrane przez partnera korporacyjnego.

W dzisiejszym wydarzeniu udział wzięli Ranya Shamoon, starszy wiceprezes Baby Care Europe w Procter & Gamble oraz Carla Haddad Mardini, dyrektor działu Private Fundraising and Partnerships Division, UNICEF. Dołączyli do nich również eksperci: Linda Scott, emerytowana profesor Uniwersytetu w Oxfordzie oraz dr Azhar Abid Raza, specjalista ds. szczepień ochronnych matek i nastolatek w UNICEF.

Prelegenci dzielili się swoimi doświadczeniami i analizowali elementy składowe tego jedynego w swoim rodzaju sojuszu, a także to, w jaki sposób utorował on drogę przyszłym partnerstwom na rzecz wspólnego dobra.

Ranya Shamoon, starszy wiceprezes Baby Care Europe w Procter & Gamble skomentowała: „Łącząc siły marka Pampers i UNICEF są w stanie doprowadzić do wielkiej i długotrwałej zmiany, bezpośrednio wpływając na życie niezliczonych rodzin i dzieci na całym świecie. Chcielibyśmy skorzystać z tej okazji, aby podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do wsparcia istotnych prac w terenie, mających na celu eliminację MNT w naszej podróży w kierunku zmieniania na lepsze życia każdego dziecka. Wspólnie zmieniamy życie matek i niemowląt, dziś i dla przyszłych pokoleń. To wspaniały dowód na to, że przywództwo w P&G i Pampers opiera się na miłości.

Carla Haddad Mardini, dyrektor Private Fundraising and Partnerships Division, UNICEF również skomentowała sprawę: „Nasza współpraca z marką Pampers w ciągu 15 lat przyczyniła się do uratowania prawie miliona noworodków przed cichym zabójcą – tężcem matczynym i noworodkowym. Zakupiliśmy ponad 300 milionów szczepionek, które posłużyły do ochrony 100 milionów kobiet i ich dzieci. Dzięki wsparciu marki Pampers i innych partnerów liczba zgonów noworodków z powodu tężca w ciągu roku uległa zmniejszeniu o ponad 60%. Wsparcie to zyskało jeszcze na znaczeniu, gdy wybuchła pandemia COVID, która zagroziła przerwaniem świadczenia usług w zakresie szczepień przeciwko MNT i odwróceniem kierunku z takim trudem wypracowanego postępu w docieraniu do dzieci z podstawowymi szczepionkami. Współpraca z takimi markami jak Pampers, w ramach długoterminowego partnerstwa, jest doskonałym przykładem tego, jak UNICEF, współpracując z sektorem prywatnym, może dotrzeć do najbardziej narażonych i zapewnić każdemu dziecku szansę nie tylko na przeżycie, ale i na rozwój”.

Linda Scott, emerytowana profesor Uniwersytetu Oksfordzkiego, również skomentowała: „Obserwując z bliska partnerstwo Pampers-UNICEF w ciągu ostatnich 15 lat zauważyliśmy wiele czynników, które przyczyniły się do sukcesu i wpływu tego sojuszu. Przede wszystkim wzajemne oddanie sprawom matki i dziecka pozwoliło obu organizacjom na nawiązanie pozytywnych relacji roboczych opartych na zaufaniu, współpracy i wspólnym celu. Obietnica 1=1 była rezultatem, który okazał się przejrzysty i konkretny dla opinii publicznej, co zapewniało możliwość rozliczenia – ten zamiar i realizacja tej obietnicy pokazały nam, co można osiągnąć, gdy organizacje współpracują ze sobą”.

Od ponad 60 lat Pampers stara się zmieniać na lepsze świat każdego dziecka. Partnerstwo Pampers i UNICEF to prawdziwy przykład „aktu czynienia dobra”, podkreślający, że dzięki współpracy możemy czynić więcej i lepiej, mając realny wpływ na matki i dzieci na całym świecie.

Niezwykłe wydarzenia roku 2020 pokazały, że marki i firmy ponoszą odpowiedzialność wobec społeczeństwa i otaczającego nas świata. Partnerstwo Pampers i UNICEF jest częścią nieustannego zaangażowania P&G w działania na rzecz społeczności i należy do działań firmy zmierzających do realizacji 2021 Aktów Czynienia Dobra w roku 2021 roku.

O marce Pampers®

Marka Pampers wierzy w siłę współdziałania – z rodzicami, ekspertami i naszymi cenionymi partnerami – aby zmieniać na lepsze świat dziecka lepszym, dziś i w przyszłości. Jest to możliwe dzięki temu, że od ponad 60 lat rodzice ufają, iż Pampers dba o szczęśliwy, zdrowy rozwój dzieci. Pampers jest częścią Procter & Gamble Company (NYSE:PG) i zajmuje pozycję numer 1 w branży pieluch na świecie. Każdego dnia ponad 25 milionów dzieci w 100 krajach na całym świecie nosi pieluchy Pampers. Pampers oferuje pełną gamę pieluszek, chusteczek i majtek treningowych zaprojektowanych tak, aby zapewnić ochronę i komfort na każdym etapie rozwoju dziecka. Odwiedź witrynę www.pampers.com aby dowiedzieć się więcej o produktach Pampers i poznać porady dla rodziców. Pampers, razem zmieniamy na lepsze dziecięcy świat

O 2021 Aktach Czynienia Dobra firmy P&G w 2021 r.

W firmie P&G wspieranie naszych społeczności, promowanie równości i włączenia oraz ochrona planety są wpisane w sposób prowadzenia działalności. Wierzymy, że mamy obowiązek zmieniać świat na lepsze – poprzez produkty, jakie tworzymy i pozytywny wpływ, jaki nasze marki i firma mogą wywierać. W ramach naszej kampanii Przywodzić z miłością firma P&G i jej marki, takie jak Pampers, zobowiązały się w tym roku do 2021 aktów czynienia dobra.

*UNICEF nie wspiera żadnej firmy, marki, produktu czy usługi

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1514279/Pampers_UNICEF_logo_Logo.jpg

Źródło: Saatchi & Saatchi

KONTAKT: W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Yaprak Gokbulut, Dyrektor ds. Komunikacji i Zrównoważonego Rozwoju Global Baby Care, P&G, e-mail: gokbulut.y@pg.com  Alexandra Sananes, PGOne – Agencja Komunikacyjna, e-mail: alexandra.sananes@pgone.co.uk

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.05.2021, 09:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii