Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polskie Centrum Brokerskie będzie jedynym licencjonowanym pośrednikiem zarówno ubezpieczeniowym, jak i reasekuracyjnym z udziałem Skarbu Państwa. Firma będzie świadczyć kompleksowe usługi doradztwa i pośrednictwa ubezpieczeniowego, obejmujące ubezpieczenia majątkowe i osobowe oraz życiowe. W ramach doradztwa będzie wykonywać audyty ubezpieczeniowe, raporty z oceny ryzyka, opiniować dokumentację ubezpieczeniową, w tym przetargową, a także wspierać klientów w roszczeniach szkodowych.
„Polskie Centrum Brokerskie jest pierwszym tego typu projektem w Polsce. Tworzy je zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w największych firmach na rynku ubezpieczeniowym i reasekuracyjnym. Zamierzamy zmodyfikować dotychczasowy model obsługi brokerskiej, współpracując również z renomowanymi brokerami funkcjonującymi na rynku. Uzyskanie jak najlepszej oferty dla klienta będzie kluczowym elementem naszej strategii. Zamierzamy zoptymalizować koszty obsługi brokerskiej, co może wzbudzić kontrowersje na rynku, zwiększając jego konkurencyjność. Zapraszamy spółki, które potrzebują skrojonego na miarę doradztwa ubezpieczeniowego i usług brokerskich. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się pierwszymi, zrealizowanymi projektami” – podsumowuje Wojciech Czapiński, prezes Polskiego Centrum Brokerskiego.
KONTAKT:
Biuro Public Relations PGNiG SA
e-mail: media@pgnig.pl
Źródło informacji: PGNiG SA
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.05.2021, 14:56 |
Źródło informacji | PGNiG SA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ