Newsletter

Dostawa na wybieg: wspólny produkt Papa John’s Papa X daje światu wyjątkowy kostium dostawcy pizzy

02.06.2021, 08:42aktualizacja: 02.06.2021, 08:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PR Newswire/Papa John’s International
Fot. PR Newswire/Papa John’s International

MILTON KEYNES, Anglia, 2 czerwca 2021 r. /PRNewswire/ -- Papa John's International Campus

Współpraca marek jest teraz na topie, więc i Papa John's postanowił dołożyć do tego trendu swój kawałek ciasta, tworząc wspólny projekt pod nazwą Papa X Cheddar.

W ramach pierwszej tego typu współpracy świata gastronomii i mody, wielka sieć pizzerii postanowiła wprowadzić Papa X Cheddar, nawiązując żartobliwą współpracę z jednym z najsłynniejszych serów świata.

Już od 1 czerwca zajadający się pizzą fani mody na całym świecie będą mogli cieszyć się nową pizzą Cheddar i zobaczyć dostawców ubranych w zupełnie nowy uniform.

W hołdzie dla dostawców pizzy z całego globu i ich kluczowych wysiłków w minionym roku, wspólny projekt Papa X Cheddar obejmuje autentyczne elementy ubioru dostawcy Papa John's, które w niecodzienny sposób łączą elegancję z modą uliczną najwyższej próby.

Przerobione i zmodyfikowane czapeczki, spodenki, polo i elementy wyróżniające, takie jak oryginalny kask dostawcy, to tylko niektóre spośród 30 elementów ubioru dostępnych dla tych, którzy zgarną je najszybciej.

Korzystając z wycofanych uniformów („deadstock”) dostawców w kolorach butelkowej zieleni, szarościach i czerniach ze specjalnymi elementami mody ulicznej w kolorach złotym i żółtym, casualowa estetyka projektu uzupełnia światową kampanię marketingową Papa X Cheddar, która w czerwcu ruszy w ZEA, Katarze, Egipcie, Białorusi, Polsce, Niemczech i Salwadorze, a także na innych rynkach.

Dostępna w sprzedaży na całym świecie, limitowana „Ch-edycja” Papa X Cheddar zaczyna się już od ceny dużej pizzy, a wszystkie zyski z niej zostaną przekazane na cele dobroczynne. W ramach kolejnej premiery, fani będą mogli zakupić oryginalne elementy odzieży wykorzystane w kampanii reklamowej stworzonej na potrzeby promocji nowej linii pizzy z serem Cheddar.

Nowa globalna kampania marketingowa czerpie garściami z kultury ulicznej pokolenia Z, mając na uwadze popularność marki w miastach i jej grupę docelową. Nowa apetyczna linia Cheddar zestawiona jest ze zdjęciami modeli z pizzą, mających na sobie ubrania łączące styl streetwear z oryginalnym uniformem dostawcy pizzy Papa John's.

24-letnia Ella Lubag, modelka z Body London, która wystąpiła w kampanii Papa X Cheddar, mówi: „Bardzo podoba mi się to ironiczne podejście do tradycyjnego tematu współpracy marek, a między modą uliczną a uniformem dostawcy pizzy nie ma aż tak dużej różnicy. Zakładając niektóre z ubrań na potrzeby kampanii marketingowej Papa X Cheddar, musiałam czasem dobrze się przyjrzeć, żeby odróżnić streetwear od uniformu Papa John's. Z pewnością zajrzę na Depop, żeby znaleźć coś dla siebie”.

Moda uliczna, albo streetwear, wzięła początek na przełomie lat 70. i 80. z nowojorskiej kultury hiphopowej. Mniej więcej w tym samym czasie, w 1984 r., powstała sieć Papa John's, zatrudniając młodych dostawców pizzy, których dziś jest już około 30 tysięcy. Nosząc wyjątkowe uniformy łączące użyteczność z wygodą, z pewnością przyczynili się do powstania kultury streetwearowej.

Linia Papa x Cheddar od Papa John's jest dostępna do zakupu na Depop:

www.depop.com/papaxcheddar

Papa John's

Spółka Papa John's International, Inc. (NASDAQ: PZZA) rozpoczęła swoją działalność w 1984 r., mając przed sobą jasny cel:

LEPSZE SKŁADNIKI. LEPSZA PIZZA. Papa John's wierzy, że korzystanie z wysokiej jakości składników pozwala upiec najlepszą pizzę. Oryginalne ciasto firmy składa się zaledwie z sześciu składników i zawsze jest świeże, a nie mrożone. Na wierzch trafia prawdziwy ser mozzarella, sos z dojrzewających na krzaczkach pomidorów, które trafiają na stół tego samego dnia po zerwaniu, i mięso bez wypełniaczy. Papa John's była pierwszą krajową siecią pizzerii z dostawą, która ogłosiła całkowite pozbycie się sztucznych smaków i syntetycznych kolorów w całym menu.

Papa John's ma siedzibę w Louisville, Kentucky i jest trzecią największą firmą dostarczającą pizzę na świecie, posiadającą ponad 5360 restauracji w 48 krajach i terytoriach. Aby dowiedzieć się więcej na temat spółki lub zamówić pizzę przez internet, odwiedź stronę www.PapaJohns.com lub pobierz aplikację mobilną Papa John's na urządzenie iOS lub Android.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1521025/Papa_Johns_Papa_X_Cheddar.jpg

Klip wideo - https://www.youtube.com/watch?v=BdYwmStiTXg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1521026/Papa_X_Cheddar_Logo.jpg

Więcej informacji o nowej linii Cheddar i innych pozycjach w menu Papa John’s na stronie internetowej PapaJohns.com.

Źródło: Papa John’s International

KONTAKT:

Natalie Clark Medina

Highlight PR

tel. (+44) 07540065888

e-mail: natalie@highlightpr.co.uk.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.06.2021, 08:42
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ