Newsletter

Dostawa na wybieg: wspólny produkt Papa John’s Papa X daje światu wyjątkowy kostium dostawcy pizzy

02.06.2021, 08:42aktualizacja: 02.06.2021, 08:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PR Newswire/Papa John’s International
Fot. PR Newswire/Papa John’s International

MILTON KEYNES, Anglia, 2 czerwca 2021 r. /PRNewswire/ -- Papa John's International Campus

Współpraca marek jest teraz na topie, więc i Papa John's postanowił dołożyć do tego trendu swój kawałek ciasta, tworząc wspólny projekt pod nazwą Papa X Cheddar.

W ramach pierwszej tego typu współpracy świata gastronomii i mody, wielka sieć pizzerii postanowiła wprowadzić Papa X Cheddar, nawiązując żartobliwą współpracę z jednym z najsłynniejszych serów świata.

Już od 1 czerwca zajadający się pizzą fani mody na całym świecie będą mogli cieszyć się nową pizzą Cheddar i zobaczyć dostawców ubranych w zupełnie nowy uniform.

W hołdzie dla dostawców pizzy z całego globu i ich kluczowych wysiłków w minionym roku, wspólny projekt Papa X Cheddar obejmuje autentyczne elementy ubioru dostawcy Papa John's, które w niecodzienny sposób łączą elegancję z modą uliczną najwyższej próby.

Przerobione i zmodyfikowane czapeczki, spodenki, polo i elementy wyróżniające, takie jak oryginalny kask dostawcy, to tylko niektóre spośród 30 elementów ubioru dostępnych dla tych, którzy zgarną je najszybciej.

Korzystając z wycofanych uniformów („deadstock”) dostawców w kolorach butelkowej zieleni, szarościach i czerniach ze specjalnymi elementami mody ulicznej w kolorach złotym i żółtym, casualowa estetyka projektu uzupełnia światową kampanię marketingową Papa X Cheddar, która w czerwcu ruszy w ZEA, Katarze, Egipcie, Białorusi, Polsce, Niemczech i Salwadorze, a także na innych rynkach.

Dostępna w sprzedaży na całym świecie, limitowana „Ch-edycja” Papa X Cheddar zaczyna się już od ceny dużej pizzy, a wszystkie zyski z niej zostaną przekazane na cele dobroczynne. W ramach kolejnej premiery, fani będą mogli zakupić oryginalne elementy odzieży wykorzystane w kampanii reklamowej stworzonej na potrzeby promocji nowej linii pizzy z serem Cheddar.

Nowa globalna kampania marketingowa czerpie garściami z kultury ulicznej pokolenia Z, mając na uwadze popularność marki w miastach i jej grupę docelową. Nowa apetyczna linia Cheddar zestawiona jest ze zdjęciami modeli z pizzą, mających na sobie ubrania łączące styl streetwear z oryginalnym uniformem dostawcy pizzy Papa John's.

24-letnia Ella Lubag, modelka z Body London, która wystąpiła w kampanii Papa X Cheddar, mówi: „Bardzo podoba mi się to ironiczne podejście do tradycyjnego tematu współpracy marek, a między modą uliczną a uniformem dostawcy pizzy nie ma aż tak dużej różnicy. Zakładając niektóre z ubrań na potrzeby kampanii marketingowej Papa X Cheddar, musiałam czasem dobrze się przyjrzeć, żeby odróżnić streetwear od uniformu Papa John's. Z pewnością zajrzę na Depop, żeby znaleźć coś dla siebie”.

Moda uliczna, albo streetwear, wzięła początek na przełomie lat 70. i 80. z nowojorskiej kultury hiphopowej. Mniej więcej w tym samym czasie, w 1984 r., powstała sieć Papa John's, zatrudniając młodych dostawców pizzy, których dziś jest już około 30 tysięcy. Nosząc wyjątkowe uniformy łączące użyteczność z wygodą, z pewnością przyczynili się do powstania kultury streetwearowej.

Linia Papa x Cheddar od Papa John's jest dostępna do zakupu na Depop:

www.depop.com/papaxcheddar

Papa John's

Spółka Papa John's International, Inc. (NASDAQ: PZZA) rozpoczęła swoją działalność w 1984 r., mając przed sobą jasny cel:

LEPSZE SKŁADNIKI. LEPSZA PIZZA. Papa John's wierzy, że korzystanie z wysokiej jakości składników pozwala upiec najlepszą pizzę. Oryginalne ciasto firmy składa się zaledwie z sześciu składników i zawsze jest świeże, a nie mrożone. Na wierzch trafia prawdziwy ser mozzarella, sos z dojrzewających na krzaczkach pomidorów, które trafiają na stół tego samego dnia po zerwaniu, i mięso bez wypełniaczy. Papa John's była pierwszą krajową siecią pizzerii z dostawą, która ogłosiła całkowite pozbycie się sztucznych smaków i syntetycznych kolorów w całym menu.

Papa John's ma siedzibę w Louisville, Kentucky i jest trzecią największą firmą dostarczającą pizzę na świecie, posiadającą ponad 5360 restauracji w 48 krajach i terytoriach. Aby dowiedzieć się więcej na temat spółki lub zamówić pizzę przez internet, odwiedź stronę www.PapaJohns.com lub pobierz aplikację mobilną Papa John's na urządzenie iOS lub Android.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1521025/Papa_Johns_Papa_X_Cheddar.jpg

Klip wideo - https://www.youtube.com/watch?v=BdYwmStiTXg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1521026/Papa_X_Cheddar_Logo.jpg

Więcej informacji o nowej linii Cheddar i innych pozycjach w menu Papa John’s na stronie internetowej PapaJohns.com.

Źródło: Papa John’s International

KONTAKT:

Natalie Clark Medina

Highlight PR

tel. (+44) 07540065888

e-mail: natalie@highlightpr.co.uk.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.06.2021, 08:42
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii