Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka"), w związku z globalną premierą gry "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" ("SGWC 2"), która odbyła się w dniu 4 czerwca 2021 r., podaje pierwsze dane dotyczące jej sprzedaży w wersji na PC za pośrednictwem platformy Steam:
liczba sprzedanych pre-orderów SGWC 2 łącznie do dnia premiery: wzrost o ok. 30 % w stosunku do wyników sprzedaży pre-orderów "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.,
łączny wolumen sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery z wyłączeniem pre-orderów: wzrost o ok. 118 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.,
łączne przychody ze sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery: wzrost o ok. 170 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze. Wzrost przychodów w stosunku do wolumenu sprzedaży wynika głównie z wyższej ceny sprzedaży SGWC 2 oraz lepszej monetyzacji dodatków do gry.
Kluczowe dane dotyczące sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" w wersji na konsole Zarząd Spółki poda do wiadomości publicznej, gdy zostaną one przekazane Spółce przez partnerów dystrybucyjnych.
Informacja została uznana za poufną z uwagi na jej znaczenie dla Spółki, w szczególności jej potencjalny wpływ na sytuację majątkową Spółki.
Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.06.2021, 09:26 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |