Newsletter

CI GAMES SA (11/2021) Pierwsze dane dotyczące sprzedaży gry "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" w wersji na platformy XBOX oraz PlayStation 4

09.06.2021, 08:20aktualizacja: 09.06.2021, 08:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 11/2021

Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka"), w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 10/2021 z dnia 7 czerwca 2021 r., podaje pierwsze dane dotyczące sprzedaży gry "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" ("SGWC 2") w wersji cyfrowej na platformy XBOX (XBOX X/S oraz XBOX One) na wszystkich terytoriach dystrybucji oraz na platformę PlayStation 4 na terytorium Ameryki Północnej i Ameryki Południowej:

1) liczba sprzedanych pre-orderów SGWC 2 łącznie do dnia premiery:

a) wersje na platformy XBOX: wzrost o ok. 42 % w stosunku do wyników sprzedaży pre-orderów "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.,

b) wersja na PlayStation 4: wzrost o ok. 27 % w stosunku do wyników sprzedaży pre-orderów "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.;

2) łączny wolumen sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery z wyłączeniem pre-orderów:

a) wersje na platformy XBOX: wzrost o ok. 177 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.,

b) wersja na PlayStation 4: wzrost o ok. 141 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.;

3) łączne przychody ze sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery:

a) wersje na platformy XBOX: wzrost o ok. 211 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze,

b) wersja na PlayStation 4: wzrost o ok. 170 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze.

Na wzrost przychodów w stosunku do wolumenu sprzedaży w przypadku SGWC 2, porównując do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w analogicznym okresie po premierze, wpływ miały głównie dwa czynniki. Po pierwsze, Spółka zaoferowała dwie wersje SGWC 2, tj. wersję podstawową oraz wersję deluxe (cena wersji deluxe jest wyższa o 10 USD/10 EURO od ceny SGWC 2 w wersji podstawowej). Wolumen sprzedaży cyfrowej SGWC 2 w wersji deluxe na konsole w pierwszych dwóch dniach od premiery jest wyższy niż wolumen sprzedaży cyfrowej SGWC 2 w wersji podstawowej. Po drugie, Spółka zrezygnowała z dodatkowej promocji cenowej dla graczy w dniu premiery SGWC 2, którą wprowadzono przy okazji premiery "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.

Dane dotyczące sprzedaży SGWC 2 w wersji cyfrowej na platformę PlayStation 4 na pozostałych terytoriach, w tym w Europie i w Australii, Zarząd Spółki poda do wiadomości publicznej, gdy zostaną one przekazane Spółce przez partnerów dystrybucyjnych.

Informacja została uznana za poufną z uwagi na jej znaczenie dla Spółki, w szczególności jej potencjalny wpływ na sytuację majątkową Spółki.

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.06.2021, 08:20
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ