Newsletter

CI GAMES SA (11/2021) Pierwsze dane dotyczące sprzedaży gry "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" w wersji na platformy XBOX oraz PlayStation 4

09.06.2021, 08:20aktualizacja: 09.06.2021, 08:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 11/2021

Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka"), w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 10/2021 z dnia 7 czerwca 2021 r., podaje pierwsze dane dotyczące sprzedaży gry "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" ("SGWC 2") w wersji cyfrowej na platformy XBOX (XBOX X/S oraz XBOX One) na wszystkich terytoriach dystrybucji oraz na platformę PlayStation 4 na terytorium Ameryki Północnej i Ameryki Południowej:

1) liczba sprzedanych pre-orderów SGWC 2 łącznie do dnia premiery:

a) wersje na platformy XBOX: wzrost o ok. 42 % w stosunku do wyników sprzedaży pre-orderów "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.,

b) wersja na PlayStation 4: wzrost o ok. 27 % w stosunku do wyników sprzedaży pre-orderów "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.;

2) łączny wolumen sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery z wyłączeniem pre-orderów:

a) wersje na platformy XBOX: wzrost o ok. 177 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.,

b) wersja na PlayStation 4: wzrost o ok. 141 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.;

3) łączne przychody ze sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery:

a) wersje na platformy XBOX: wzrost o ok. 211 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze,

b) wersja na PlayStation 4: wzrost o ok. 170 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze.

Na wzrost przychodów w stosunku do wolumenu sprzedaży w przypadku SGWC 2, porównując do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w analogicznym okresie po premierze, wpływ miały głównie dwa czynniki. Po pierwsze, Spółka zaoferowała dwie wersje SGWC 2, tj. wersję podstawową oraz wersję deluxe (cena wersji deluxe jest wyższa o 10 USD/10 EURO od ceny SGWC 2 w wersji podstawowej). Wolumen sprzedaży cyfrowej SGWC 2 w wersji deluxe na konsole w pierwszych dwóch dniach od premiery jest wyższy niż wolumen sprzedaży cyfrowej SGWC 2 w wersji podstawowej. Po drugie, Spółka zrezygnowała z dodatkowej promocji cenowej dla graczy w dniu premiery SGWC 2, którą wprowadzono przy okazji premiery "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.

Dane dotyczące sprzedaży SGWC 2 w wersji cyfrowej na platformę PlayStation 4 na pozostałych terytoriach, w tym w Europie i w Australii, Zarząd Spółki poda do wiadomości publicznej, gdy zostaną one przekazane Spółce przez partnerów dystrybucyjnych.

Informacja została uznana za poufną z uwagi na jej znaczenie dla Spółki, w szczególności jej potencjalny wpływ na sytuację majątkową Spółki.

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.06.2021, 08:20
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii