Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Z okazji Światowego Dnia Oceanów spółka Mary Kay Inc., prowadząca globalne działania na rzecz zwiększania świadomości ekologicznej i odpowiedzialności biznesu, ogłosiła dzisiaj przyłączenie się do dwóch inicjatyw o kluczowym znaczeniu dla ochrony cieków wodnych na świecie: CEO Water Mandate oraz United Nations Global Compact’s Sustainable Ocean Principles. Wiadomość pojawiła się w trakcie ogólnokrajowej trasy festiwalowej, podczas której spółka promuje „Guardians of the Gulf” („Obrońcy Zatoki”) – wyprodukowany własnym sumptem dokument, który daje widzom wgląd w burzliwą relację pomiędzy Zatoką Meksykańską i działaczami na rzecz ochrony jej przyrody.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210608005357/en/
CEO Water Mandate to specjalna inicjatywa Sekretarza Generalnego ONZ i UN Global Impact realizowana we współpracy z The Pacific Institute. Mandate mobilzuje masę krytyczną liderów biznesu do stawienia czoła światowym wyzwaniom związanym z wodą poprzez działania korporacyjne na rzecz środowisk wodnych we współpracy z ONZ, rządami państw, organizacjami społeczeństwa obywatelskiego i innymi interesariuszami. Biorące udział w inicjatywie firmy zobowiązały się do podjęcia działań w sześciu kluczowych obszarach i co roku składają sprawozdania z postępów w ich realizacji.
Zasady zrównoważonej ochrony oceanów (ang. Sustainable Oceans Principles), opracowane przez United Nations Global Compact w porozumieniu z ponad 300 interesariuszami, tworzą ramy odpowiedzialnych praktyk biznesowych dotyczących oceanów w różnych sektorach i regionach. Stanowią one uzupełnienie dziesięciu zasad United Nations Global Compact w zakresie praw człowieka, pracy, środowiska i przeciwdziałania korupcji. Wsparcie Sustainable Ocean Principles to ambitne zobowiązanie podjęte przez firmy najróżniejszych wielkości i reprezentujące całe spektrum sektorów i poziomów dojrzałości w dziedzinie ochrony oceanów. Tym samym Mary Kay dołącza do liderów biznesu z całego świata w wytyczaniu przejrzystych i wspólnie uzgodnionych założeń całej branży dotyczących działań na rzecz zdrowego i płodnego środowiska oceanów.
„Od stanu naszych oceanów zależy stan naszej planety – stwierdziła Deborah Gibbins, dyrektor generalna Mary Kay Inc. - Woda to najcenniejszy zasób na Ziemi, dlatego tak ważne jest aktywne wspieranie wysiłków na rzecz jej ochrony. Wyprodukowaliśmy >>Obrońców Zatoki<< i staliśmy się sygnatariuszami tych zobowiązań wraz z setkami innych firm, ponieważ zależy nam na zwiększaniu świadomości zagrożeń, przed jakimi stoją nasze drogi wodne. Poprzez te ważne działania Mary Kay planuje rozszerzać ochronę ekosystemów i bioróżnorodności w ramach swojego ogólnoświatowego zasięgu”- dodaje.
Film wyreżyserował i wyprodukował zespół złożony w całości z kobiet. Został on dotychczas wyświetlony na kilkunastu festiwalach filmowych i otrzymał dwie nagrody Telly Awards w kategorii filmów nieemitowanych w telewizji i dotyczących ogólnie tematyki środowiskowej (ang. Non-Broadcast General-Nature/Wildlife) oraz nieemitowanych w telewizji filmów dokumentalnych o tematyce ogólnej (ang. Non-Broadcast General-Doc).
Spółka Mary Kay, która jeszcze w tym roku ma ogłosić swoją globalną strategię zrównoważonego rozwoju, będzie współpracować w ramach CEO Water Mandate i Zasad zrównoważonej ochrony oceanów opracowanych przez United Nations Global Compact na rzecz realizacji swoich zobowiązań w dziedzinie ochrony zasobów wodnych.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, 57 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Spółka Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych i zapachów. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie https://MaryKay.com.
Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210608005357/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Dział komunikacji korporacyjnej Mary Kay Inc.
tel. (+1) 972.687.5332
e-mai: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.06.2021, 09:15 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |