Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 8 lipca 2021 r. /PRNewswire/ - Wkrótce rozegrany zostanie finałowy mecz UEFA EURO 2020. Chociaż mistrzostwa zostały przesunięte ze względu na Covid-19, ekscytacja fanów piłki nożnej nie zniknęła. Jako oficjalny globalny sponsor UEFA EURO 2020, spółka Hisense rozpoczęła kilka kampanii marketingowych i otrzymała wiele pozytywnych opinii od fanów piłki nożnej, co umocniło siłę i oddziaływanie marki Hisense.
Zgodnie z danymi Hisense, w okresie pomiędzy styczniem a czerwcem 2021 r. łączne przychody ze sprzedaży produktów ULED TV U7 i U8 w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Rosji wzrosły o 209% rok do roku, a wielkość sprzedaży wzrosła o 145%. W rezultacie przychody spółki Hisense w pierwszym kwartale wyniosły 5,366 mld USD, przy wzroście na poziomie 66,65% rok do roku, a przychody z działalności zagranicznej za okres od stycznia do marca wyniosły 2,26 mld USD, co stanowi 42,1% wszystkich przychodów.
Strefy kibica EURO 2020 podkręcają wrażenia płynące z oglądania meczy
Jako oficjalny sponsor, spółka Hisense wykorzystała okazję do ekspozycji swojej marki poprzez obecność na festiwalowych wieżach w strefach kibica, co pomogło Hisense podnieść świadomość marki. Firma Hisense również zamontowała kilka ekranów w strefach kibica w celu zaprezentowania swoich najlepszych produktów.
Odnotowano ogromny wzrost liczby użytkowników oglądających mecze za pośrednictwem aplikacji UEFA.tv na inteligentnej platformie Hisense Smart TV VIDAA, przy czym liczba ta podwoiła się w zaledwie trzy miesiące.
Kampanie w mediach społecznościowych w celu wzmocnienia wrażeń płynących z EURO 2020
Firma Hisense opracowała wiele interaktywnych i interesujących kampanii w mediach społecznościowych ukierunkowanych na zwiększenie zaangażowania fanów futbolu podczas EURO 2020. Na przykład film - w ramach kampanii #UpgradeYourHome, prowadzonej przez Hisense z udziałem światowego ambasadora kampanii Dwayne’a Wade’a - odnotował ponad 1,69 mln wyświetleń na kanale YouuTube i 176 tys. wyświetleń na portalu Instagram.
W okresie od 4 do 12 lipca, firma Hisense uruchomiła specjalną akcję promocyjną na Twitterze skierowaną do niemieckich konsumentów, którzy zyskali okazję do wygrania kart podarunkowych Amazon o wartości 50 EUR i zwrotu 150 EUR po zrobieniu zakupów na niemieckiej stronie Amazona.
Wysokiej jakości produkty i innowacje technologiczne są kluczem do sukcesu
Poprzez sponsorowanie najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie, technologie i produkty Hisense zyskały ogromne uznanie.
Firma Hisense wprowadziła na rynek telewizory ULED TV U7 i U8 jak oflagowe produkty EURO 2020 w celu zapewnienia fanom piłki nożnej doskonałych wrażeń podczas oglądania meczu. Obydwa telewizory charakteryzują się dobrym wzornictwem, z płaskimi, wypełnionymi różnorodnymi funkcjami modelami, łączącymi przetwarzanie obrazu oparte na sztucznej inteligencji, Dolby Vision HDR i pełny pakiet usług streamingowych. Ponadto, obydwa telewizory mają tryb Sport Mode, który optymalizuje dźwięk i obraz na potrzeby oglądania meczy. Dzięki aplikacji UEFA.tv użytkownicy mogą również dzielić doświadczenia oglądania ekscytujących meczy z przyjaciółmi.
Na przestrzeni lat, marketing sportowy stanowił część strategii globalizacji marki Hisense. W rezultacie w okresie od stycznia do maja 2021, produkcja telewizorów grupy Hisense (Hisense i Toshiba) zajmowała najwyższą pozycję w Japonii, przy czym telewizory Hisense znalazły się na drugim miejscu w Australii pod względem wielkości sprzedaży. Ponadto, korzyści płynące z kampanii w mediach społecznościowych i globalnych kampanii marketingowych obejmują znaczną poprawę rozpoznawalności marki Hisense. Patrząc w przyszłość, firma Hisense będzie nadal koncentrować się na innowacjach technologicznych i opracowywaniu nowych produktów, umacniając jeszcze bardziej pozycję i konkurencyjność marki.
Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=xKhFIimrrPU
Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=L3q3lY8VEKI
Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=OpTl5NeIcPU
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.07.2021, 11:22 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |