Newsletter

Gupshup pozyskał kolejne 240 mln USD przyspieszając realizację swojej wizji globalnej technologii conversational messaging

28.07.2021, 14:10aktualizacja: 28.07.2021, 14:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Inwestycja czyni z Gupshup lidera w dziedzinie technologii conversational messaging (wiadomości konwersacyjnych), przyspieszając innowacje produktowe usprawniające handel elektroniczny, fuzje i przejęcia oraz światową ekspansję globalnej technologii conversational messaging (GTM).

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Gupshup, lider technologii conversational messaging, ogłosił dzisiaj pozyskanie dodatkowej kwoty 240 milionów USD w ramach kontynuacji finansowania od wiodącej w branży grupy inwestorów, obejmującej Fidelity Management and Research Company LLC, Tiger Global, Think Investments, Malabar Investments, Harbor Spring Capital, niektóre rachunki zarządzane przez Neuberger Berman Investment Advisers LLC, White Oak, Neeraj Arora i inne podmioty. Bieżąca runda finansowania następuje po zebraniu 100 milionów USD od Tiger Global w kwietniu, przy wycenie 1,4 miliarda USD.

Gupshup wykorzysta tę inwestycję, aby nadal realizować swoją wizję oraz w celu wtórnego zakupu udziałów od obecnych i byłych pracowników, jak również poprzednich inwestorów. Gupshup nadal inwestuje w innowacje produktowe usprawniające handel elektroniczny, jak również rozszerzanie inicjatyw wejścia na rynek w gospodarkach z preferencją urządzeń mobilnych na całym świecie. Gupshup rozważa również potencjalne fuzje i przejęcia w celu rozszerzenia swoich możliwości biznesowych. Spółka ogłosiła wcześniej powiększenie swojego zespołu kierowniczego związane z zatrudnieniem nowych kierowników w działach rozwoju korporacyjnego, międzynarodowego rozwoju biznesowego, sprzedaży, sukcesu klientów, marketingu i informatyki.

„Dostrzegamy znaczący wzrost w zakresie gospodarki cyfrowej w Indiach – powiedział Shashin Shah, dyrektor zarządzający Think Investments. - Platforma Gupshup jest kluczowym narzędziem dla firm, które chcą budować globalny zasięg. Cieszymy się ze współpracy z firmą Gupshup, mając na uwadze jej pozycję lidera rynku, rozwój oparty na innowacjach i atrakcyjny profil finansowy”.

„Od dłuższego czasu śledzimy postępy Gupshup i jesteśmy zdania, że jest to najlepiej rozwinięta platforma do komunikacji z klientami w Indiach, jak również w coraz większym stopniu na innych wschodzących rynkach, o pozycji lidera w najbardziej atrakcyjnych i najszybciej rozwijających się podsegmentach rynku – powiedział Sumeet Nagar, dyrektor zarządzający Malabar Investments. - Sądzimy, że Beerud i jego zespół ma wyjątkową szansę powiększania rynku docelowego przy pomocy nowych propozycji i znaczącego rozwinięcia biznesu, co stanowi doskonały przepis na masowe tworzenie wartości. Znam Beeruda od ponad trzydziestu lat i wszyscy w Malabar jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z Gupshup na kolejnym etapie ich podróży”.

„Uważamy, że cyfryzacja Indii znajduje się na wczesnym etapie transformacji, która napędzana jest przez krytyczną infrastrukturę komunikacyjną – powiedział Subir Jajoo, partner w spółce Harbor Spring Capital. - Gushup zbudował czołową platformę, która zwiększa zaangażowanie w relacji biznes-klient. Cieszymy się z nawiązanej współpracy z firmą, która nadal ulepsza swoje rozwiązania cyfrowe poprzez innowacyjność, niezawodność i wysokiej jakości obsługę klienta”.

„Konwersacje są dla firm nową cyfrową witryną sklepową – praktycznie każdy biznes musi je tworzyć – powiedział Beerud Sheth, współzałożyciel i dyrektor generalny Gupshup. - Odmieniamy oblicze handlu elektronicznego na całym świecie dzięki technologii conversational messaging. Nie możemy doczekać się wspólnej pracy z naszymi nowymi inwestorami, biorąc pod uwagę ich niezwykłe osiągnięcia w zakresie wspierania firm na nowo definiujących swój segment rynku. Cieszy nas także możliwość zapewnienia częściowej płynności i wysokich zwrotów dla wczesnych inwestorów i pracowników, którzy zaufali Gupshup".

Usprawnianie handlu elektronicznego dzięki technologii conversational messaging pozwala biznesom z różnych branż na komunikację z klientami w oparciu o sztuczną inteligencję w aplikacjach do przesyłania wiadomości w kanałach marketingu, sprzedaży i wsparcia. Klienci mogą odkrywać produkty, płacić za nie, śledzić dostawy, przesyłać swoje uwagi i uzyskiwać wsparcie, jednocześnie prowadząc rozmowę z przedstawicielami swoich ulubionych marek, tak jakby rozmawiali ze swoimi przyjaciółmi albo rodziną.

Ostatnia runda finansowania Gupshup odbyła się w kwietniu 2021 r. W 2021 r. spółka pozyskała 340 mln USD funduszy. W ostatnich latach Gupshup rozwijał się bardzo szybko, kończąc rok 2020 z ekstrapolowanym rocznym przychodem ok. 150 mln USD.

Inne zasoby:

• odwieź Stronę ogłoszenia,

• rozmawiaj na czacie z naszym botem okolicznościowym,

• obejrzyj nasz materiał wideo objaśniający ideę Conversational Messaging,

• posłuchaj odcinka naszego podcastu Conversational Commerce.

Gupshup

Gupshup pozwala na uzyskanie większego zaangażowania klientów dzięki technologii conversational messaging (wiadomości konwersacyjnych). Gupshup to czołowa platforma conversational messaging, obsługująca ponad 6 miliardów wiadomości miesięcznie. Niezależnie od segmentu, tysiące dużych i małych firm na wschodzących rynkach korzysta z Gupshup do budowania rozwiązań konwersacyjnych w działach marketingu, sprzedaży i wsparcia. Platforma klasy operatorskiej firmy Gupshup oferuje jedno API do obsługi wiadomości dla 30+ kanałów, bogaty zestaw narzędzi do budowania doświadczeń konwersacyjnych do dowolnych zastosowań oraz sieć partnerstw na rynkach wschodzących w różnych kanałach wiadomości, z różnymi producentami urządzeń, niezależnymi producentami oprogramowania i operatorami. Dzięki Gupshup, firmy sprawiły, że konwersacje z klientami stały się integralną częścią ich sukcesu w zakresie angażowania swoich odbiorców. Gupshup jest obecny w Indiach, Ameryce Łacińskiej, Azji Południowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodznie, w Europie Wschodniej, Afryce i Stanach Zjednoczonych. Odwiedź www.gupshup.io. Converse with the Gupshup bot.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210728005075/en/

Źródło: Gupshup

KONTAKT:

Richard Laermer

RLM PR

e-mail: gupshup@rlmpr.com

tel. (212) 741-5106 x 216

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.07.2021, 14:10
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii