Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DETROIT, 2 sierpnia 2021 r. /PRNewswire/ -- Eureka (https://www.amazon.de/dp/B096FP2DKT?ref=myi_title_dp), marka odkurzaczy utworzona w 1909 roku w Detroit, w stanie Michigan, wkroczyła na drogę globalizacji poprzez rozszerzenie działań marketingowych na całym świecie. Celem jest transformacja wrażeń płynących ze sprzątania domu.
Od momentu założenia ponad sto lat temu, firma Eureka zdołała utrzymać doskonałą renomę, a łączny udział marki w rynku urządzeń sprzątających wynosi 20%, przy ponad stu milionach rodzin na całym świecie korzystających z jej produktów.
Eureka skoncentrowała swoje działania na umocnieniu możliwości w obszarze prac badawczo-rozwojowych ukierunkowanych na opracowanie nowych produktów przy równoczesnym poszerzaniu kanałów sprzedaży obejmujących cały rynek. Jako marka profesjonalnych urządzeń sprzątających, Eureka nieustanie udoskonala swoje produkty, budując kompleksową ofertę w pięciu głównych kategoriach: odkurzacze pionowe, urządzenia do czyszczenia podłóg, odkurzacze pionowe z dużym pojemnikiem, odkurzacze klasyczne i roboty sprzątające.
Kluczowym czynnikiem sukcesu marki Eureka jest dążenie firmy do wsłuchiwania się w opinie klientów, które następnie służą do wyznaczania kierunku prac badawczo-rozwojowych, co przyczynia się do poprawy wrażeń płynących z prac porządkowych w domu poprzez ciągły rozwój nowych i innowacyjnych produktów, które są odpowiednie dla klientów z różnych krajów i rynków oraz sprawdzają się w wielu sytuacjach.
Firma Eureka otworzyła ponad osiem ośrodków BiR i projektowych na całym świecie i uzyskała na swoje produkty ponad 400 patentów o zasięgu globalnym. Zespół odpowiedzialny za wzory przemysłowe uzyskał szereg międzynarodowych patentów i renomowanych nagród tylko w minionym roku, w tym nagrody IF, Red Dot i IDEA. Na szczególną uwagę zasługuje odkurzacz pionowy Eureka Stylus, który został uznany przez amerykańskie czasopismo „Good Housekeeper” za „Najbardziej wartościowy odkurzacz pionowy 2020 roku”.
Eureka zawdzięcza swój duży potencjał badawczo-rozwojowy silnemu zapleczu sprzętowemu. W oparciu o inteligentny zakład charakteryzujący się oszczędną organizacją produkcji i ośrodek kontroli jakości, marka zbudowała znaczny potencjał badawczo-rozwojowy w zakresie technologii dogłębnego sprzątania i inteligentnej, oszczędnej produkcji, pozwalając firmie na utrzymanie czołowej pozycji w obszarze opracowywania nowoczesnych technologii i zachowanie wysokiego poziomu jakości przez cały okres minionych stu lat.
Z determinacją dążąc do wprowadzania innowacyjnych technologii i zajęcia pozycji pioniera w dziedzinie tworzenia nowych produktów, w połączeniu z postępami na polu globalnej ekspansji, Eureka wyznaczyła sobie cel zapewnienia doskonałego i bardziej komfortowego sprzątania klientom na całym świecie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1585055/20210412163229.jpg
Źródło: Eureka
KONTAKT:
Felix Chen
tel. 86-757-26338888
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.08.2021, 10:02 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |