Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- W 2021 r. spółka Mary Kay Inc. nadal pielęgnowała swoje praktykowane od dziesięcioleci tradycje pracy na rzecz ubogacania życia kobiet na całym globie, wytwarzania produktów, którym nie można się oprzeć i budowania zdrowszych, bardziej ekologicznych społeczności, również w obliczu pandemii COVID-19. W uznaniu osiągnięć Mary Kay w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, marka otrzymała szereg prestiżowych nagród w dziedzinie biznesu, obywatelskiej postawy i przywództwa od wielu prestiżowych organizacji.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210811005163/en/
Otrzymane nagrody w różnych kategoriach, od wyróżnień za to, jak marka zareagowała na pandemię COVID-19, po nagrodę za film dokumentalny na temat ochrony środowiska w Zatoce Meksykańskiej wyprodukowany przez Mary Kay, potwierdzają niezachwiane wartości spółki i jej zaangażowanie w realizację zasad opracowanych przez legendarną założycielkę marki, Mary Kay Ash.
Niektóre z niedawno otrzymanych nagród:
Nagrody za reakcję na pandemię COVID-19
• Silver Globee® – 13. doroczne Golden Bridge Business and Innovation Awards 2021
- Zespół roku w trakcie pandemii COVID-19 (ang. Team of the Year During COVID-19) (zespół dystrybucji płynu do dezynfekcji rąk)
- Najlepsza reakcja firmy roku (ang. Company Response of the Year) (Mary Kay Inc.)
- Najlepszy produkt do walki z pandemią COVID-19 i ograniczenia jej skutków (ang. Best Product To Combat and Reduce the Impact of COVID-19) (płyn do dezynfekcji rąk Mary Kay)
• Gold Globee® – 13. doroczne Golden Bridge Business and Innovation Awards 2021
- Najlepsza reakcja non-profit na rzecz lokalnych społeczności i świata podczas pandemii COVID-19 (ang. Best Non-Profit Response Helping Local Communities and the World During COVID-19) (Fundacja Mary KaySM).
• Silver Globee® – 6. doroczne Nagrody American Best in Business 2021
- Zespół roku w trakcie pandemii COVID-19 (ang. Team of the Year During COVID-19) (zespół dystrybucji płynu do dezynfekcji rąk)
- Najlepsza reakcja firmy roku (Mary Kay Inc.)
- Najlepszy produkt do walki z pandemią COVID-19 i ograniczenia jej skutków (płyn do dezynfekcji rąk Mary Kay)
• Gold Globee® – 6. doroczne Nagrody American Best in Business 2021
- Najlepsza reakcja non-profit na rzecz lokalnych społeczności i świata podczas pandemii COVID-19 (Fundacja Mary KaySM)
Nagrody biznesowe
• Najlepsi średniej wielkości pracodawcy Ameryki 2021 – Forbes
• Nagroda “Power of Woman” , Mary Kay Ukraina, wspólny projekt z Marie Claire - X-RAY Marketing Awards
• Pracodawca roku 2021, Mary Kay Polska – Gazeta Finansowa
• „Nagroda numer jeden w sprzedaży bezpośredniej kosmetyków,” Mary Kay Białoruś – doroczna krajowa nagroda “Numer Jeden”
Nagrody za działania na rzecz środowiska
Strażnicy Zatoki („Guardians of the Gulf”), dokument-objawienie na temat trudnej relacji między Zatoką Meksykańską a ludźmi działającymi na rzecz jej ochrony, otrzymał szereg nagród. Przedstawiciele Mary Kay Inc. jako producenta wykonawczego, wraz z Media One i we współpracy z The Nature Conservancy, odwiedzili wybrzeża Teksasu, Alabamy i Meksyku, aby rzucić światło na często nieznane historie związane z ochroną przyrody w Zatoce.
• Srebro: Filmy nieemitowane w telewizji, dotyczące tematyki środowiskowej/przyrodniczej (ang. Non-Broadcast General-Nature/Wildlife) – Nagroda Telly Awards
• Brąz: Nieemitowane w telewizji filmy dokumentalne o tematyce ogólnej (ang. Non-Broadcast General-Nature/Wildlife) – Nagroda Telly Awards
• Finalista w kategorii Najlepszy film dokumentalny na szczególny temat – Międzynarodowy Festiwal Filmowy LA Femme
• Nagroda World Remi Award – Międzynarodowy Festiwal Filmowy Worldfest Houston
Nagrody za przywództwo
• „67 wpływowych czarnoskórych dyrektorek i kierowniczek w amerykańskich firmach” – Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i sekretarz zarządu / Sheryl Adkins-Green, dyrektor ds. marketingu – Business Insider
• „Najlepsze dyrektor generalne na Ukrainie” w rankingu Liderki sektora korporacyjnego i biznesu – Viktoriia Zoria-Iatsenko, dyrektor generalna Mary Kay Ukraina – WoMo (portal dla kobiet w biznesie)
• „50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce” – Ewa Kudlińska-Pyrz, dyrektor generalna, Mary Kay Polska – Gazeta Finansowa
• „100 liderek produktów konsumenckich 2021” – Allyson Sellers, wiceprezes ds. sprzedaży. Mary Kay U.S. – Women We Admire
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 60 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy.
Wersja źródłowa informacji w portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210811005163/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. dział komunikacji korporacyjnej
Marykay.com/newsroom
tel. (+1) 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.08.2021, 10:23 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |