Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W restauracjach biorących udział w wydarzeniu znajdziecie specjalną wkładkę w menu, gdzie wybrane dania z każdej kategorii zamówicie w specjalnych cenach.
Dla osób, które chcą odwiedzić kilka restauracji w krótszym czasie oraz wielbicieli starej formy i mini dań, w karcie znajdą się dwa dania w cenie 15 zł.
Tydzień Kulinarny co roku cieszy się rosnącym zainteresowaniem miłośników dobrego jedzenia i pasjonatów turystyki kulinarnej. To kulinarne święto, w którym uczestniczą mieszkańcy Gdyni, Trójmiasta i regionu. Oryginalna oferta gdyńskich lokali podczas wydarzenia przyciąga również uwagę turystów, którzy niekiedy przyjeżdżają całymi rodzinami, aby przez kilka dni smakować lokalnej kuchni w atrakcyjnej cenie. To okazja do poznania bogatej i różnorodnej propozycji gdyńskiej sceny kulinarnej.
Od poniedziałku do niedzieli, zapraszamy do odbycia kulinarnego rajdu po restauracjach. W kilkunastu restauracjach ze Szlaku Kulinarnego Centrum Gdyni przygotowane zostanie specjalne menu z rabatem do 30% .
Tydzień kulinarny oprócz możliwości smakowania regionalnej kuchni, proponuje dodatkową zachętę w formie pamiątki ze Szlaku Kulinarnego Centrum Gdyni oraz biletu wstępu do jednego z gdyńskich muzeów. Aby je otrzymać wystarczy zebrać co najmniej cztery naklejki za promocyjne dania w czterech różnych restauracjach. Z kolei dla wielbicieli fotografii kulinarnej odbędzie się konkurs na instagramowym profilu Szlaku.
Więcej informacji na stronie https://www.kulinarnagdynia.pl oraz na profilu Facebook @kulinarnagdynia.
KONTAKT:
Agencja Rozwoju Gdyni Sp. z o.o.
Maja Stróżyk
Kierownik działań organizacyjnych
tel. 58 712 47 21
tel. kom. +48 607 579 359
e-mail: maja.strozyk@arg.gdynia.pl
Źródło informacji: Agencja Rozwoju Gdyni
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.09.2021, 10:22 |
Źródło informacji | Agencja Rozwoju Gdyni |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Ningbo w świetle i cieniu” - wystawa specjalna otwarta w Madrycie
Rok 2025 oznacza zarówno 50. rocznicę nawiązania stosunków dyplomatycznych między Chinami a Unią Europejską, jak i 20. rocznicę kompleksowego partnerstwa strategicznego między Chinami a Hiszpanią. 26 września 2025 roku w Chińskim Centrum Kultury w Madrycie (Centro Cultural de China en Madrid) otwarto specjalną wystawę „Ningbo w świetle i cieniu”. Wystawa, która odwiedziła już 19 krajów i przyciągnęła szeroką uwagę, trafia do Madrytu jako pierwsza prezentacja w Europie Zachodniej oraz jako ważna inicjatywa odpowiadająca na Plan Działań na rzecz Wzmocnienia Kompleksowego Partnerstwa Strategicznego między Chińską Republiką Ludową a Królestwem Hiszpanii (2025-2028).- 30.09.2025, 09:05
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Ningbo International Communication Center
-
Image
Rusza ogólnopolska loteria urodzinowa Carrefour - sieć rozda klientom blisko 330 tysięcy nagród o wartości 2,2 miliona złotych
Carrefour rozpoczyna świętowanie swoich 28 urodzin w Polsce. Wraz z końcem września sieć uruchomiła ogólnopolską loterię urodzinową “Szczęścio MAT2” z pulą nagród o wartości ponad 2,2 mln zł. Wszyscy klienci, którzy do 11 października 2025 roku zrobią zakupy w sklepach Carrefour za minimum 50 zł (z wyłączeniem produktów, które nie biorą udziału w akcji), będą mogli wygrać jedną z ponad 329.000 nagród natychmiastowych przygotowanych z partnerami akcji: Pepsi, Teekane czy Cheetos oraz nagrody finałowe, a wśród nich m.in. samochód, sprzęt AGD czy karty podarunkowe na zakupy.- 29.09.2025, 09:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Carrefour
-
Nowa kampania Kate Spade New York „Spark something beautiful” ponownie prezentuje kultowy duet pokolenia Z, Ice Spice i Charli d'Amelio, a dołączy do nich Laufey
Ta grupa kobiet pokazuje siłę więzi; razem zmieniają codzienność w coś piękniejszego. U ich boku: uniwersalna torebka Duo, zawsze towarzysząca nieskończonym możliwościom, jakie niesie życie.- 24.09.2025, 16:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ