Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SHENZHEN, CHINY - Media OutReach - 6 września 2021 - ILIFE, światowej klasy producent odkurzaczy robotycznych, poinformował o dzisiejszej premierze Shinebot W455 w Europie. Shinebot W455 zachowuje nie tylko swoje tradycyjne możliwości mycia podłóg, jest również wyposażony w inteligentną nawigację i sterowanie za pomocą aplikacji. Dzięki ulepszonemu modułowi kamery CV-SLAM W455 rozwiązuje problem braku interakcji z użytkownikiem i opcji spersonalizowanego czyszczenia.
Jako unowocześniona wersja wcześniejszego modelu Shinebot W400 charakteryzuje się zwiększoną dokładnością nawigacji i skutecznością w unikaniu przeszkód. Wyposażony w 13 zestawów czujników o wysokiej dokładności, W450 może skutecznie unikać upadków i kolizji. Nowo dodana funkcja sterowania za pomocą aplikacji zapewnia klientom bardziej inteligentne rozwiązania, takie jak planowanie sprzątania, wybieranie obszarów sprzątania, ustawianie stref wolnych od zanieczyszczeń i dostosowywanie trybów czyszczenia.
Tak samo jak W400, W455 wykorzystuje podwójną konstrukcję zbiorników wodnych, dzięki czemu może łatwo przeprowadzić rozdzielenie czystej i brudnej wody. Wykorzystując innowacyjny system czyszczenia ILIFE - Tidalpower, W455 może zakończyć 4-stopniowy cykl sprzątania w jednym momencie: nawilżanie, szorowanie, odsysanie i zdrapywanie. Dokładnie tak działa W455 - zapewnia czyszczenie uporczywych plam przy jednoczesnej ochronie podłogi.
Jako produkt należący do głównej linii ILIFE, ILIFE Shinebot serii W zwrócił uwagę tysięcy osób od momentu jego prezentacji w 2018 roku. Zgodnie z hasłem „surowy dla plam, delikatny dla podłogi”, ILIFE Shinebot na nowo określa rynek produktów do czyszczenia podłóg dzięki zastosowaniu konstrukcji bezobsługowej i wyjątkowo przyjaznej cenie.
Z początkiem bieżącego roku ILIFE wprowadził na rynek w USA bliźniaczego robota o nazwie W450, który wypracował sobie pozytywną opinię klientów i duże uznanie mediów. Zgodnie z ogromnymi oczekiwaniami europejskich konsumentów, ILIFE W455 wreszcie zadebiutował dziś na AliExpress z początkową ceną na poziomie 199 USD. Cena ta będzie obowiązywać tylko przez 4 dni od 9/6 do 9/9.
Wraz z Shinebot W455 ILIFE wprowadziła również na rynek nowy mop parowy S50 o nazwie Easine. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.
ILIFE
Firma ILIFE Technology, założona w 2010 roku, jest producentem inteligentnych produktów czyszczących, w tym robotycznych odkurzaczy, maszyn do mycia podłóg i odkurzaczy bezprzewodowych. Firma zachęca do śledzenia jej profilu na Facebooku, Youtube, Instagramie. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.iliferobot.com/.
Źródło: ilife (Shenzhen) Technology Co. Ltd.
KONTAKT:
ILFE
e-mail: media@iliferobot.com
Źródło informacji: Media OutReach
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.09.2021, 09:30 |
Źródło informacji | Media OutReach |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ