Newsletter

22 mln klientów Grupy PZU: jesteśmy prawie w każdym gospodarstwie domowym

09.09.2021, 15:40aktualizacja: 10.09.2021, 08:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PAP/T. Klepczyński (5)
Fot. PAP/T. Klepczyński (5)
Grupa PZU, łącznie z segmentem bankowym, obsługuje 22 mln klientów. To oznacza, że jesteśmy prawie w każdym gospodarstwie domowym w Polsce - powiedział Tomasz Kulik, członek zarządu PZU i dyrektor finansowy Grupy PZU, który wziął udział w debacie podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu (7-9 września 2001 r.).

W dyskusji panelowej zatytułowanej „Finansowy ekosystem przyszłości: w kierunku zrównoważonego wzrostu” uczestniczyli również Iwona Duda, prezes zarządu Alior Banku i Leszek Skiba, prezes zarządu Banku Pekao.

„Staramy się przede wszystkim stworzyć model, w którym nie jesteśmy tylko i wyłącznie sumą części, ale taki model, gdzie dwa i dwa to jest pięć, a może więcej niż pięć" - powiedział Tomasz Kulik podczas debaty.

„Musimy za każdym razem zastanawiać się nie tylko nad tym, co zrobić tu i teraz - i jak odpowiedzieć na wyzwania - ale czego nasi klienci będą od nas oczekiwać w przyszłości” - podkreślał.

„Biorąc pod uwagę rzeczy, które obserwujemy wokół siebie, po prostu musimy inwestować. Coraz częściej ubezpieczyciele myślą na zasadzie prewencyjnej, jak nie dopuścić do tego, aby dana szkoda się wydarzyła” - podkreślał.

Według niego skala prowadzonej działalności - w sektorze ubezpieczeniowym, bankowym, zarządzania aktywami czy opieki zdrowotnej - pozwala Grupie inwestować w nowe produkty i nowe funkcjonalności bez podnoszenia cen końcowych dla klienta.

„To wszystko przekształca się w dobre wyniki zarówno dla Skarbu Państwa, jak i dla pozostałych inwestorów, którzy posiadają akcje PZU” - powiedział Tomasz Kulik.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 09.09.2021, 15:40
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii