Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po przykuwającej uwagę przemianie, zabawny Pan P będzie teraz wyglądał nowocześnie, z odważnymi brwiami i fantazyjną, czerwoną muszką. To, co pozostanie niezmienne to słynne wąsy. Mimo, że Pan P w nowej odsłonie jest bez włosów, to w wieku 54 lat nadal wygląda tak samo przystojnie jak zawsze.
Nie tylko maskotka Pringles zyskała nowy blask, kultowe puszki również otrzymały nowy, świeży wygląd. Teraz będą miały jasne i odważne opakowania, podkreślające gamę smaków Pringles. Znakiem rozpoznawczym pozostaje ich słynny kształt, który można układać w stosy.
Oryginalny Pan P został zaprojektowany przez Archa Drummonda w Nowym Jorku w 1967 roku i od tego czasu ta sympatyczna maskotka stała się globalną ikoną, synonimem dobrej zabawy, a nawet wystąpiła kiedyś gościnnie w jednym z odcinków serialu The Simpsons.
Od czasu wprowadzenia Pringles na rynek, aby nadążyć za duchem czasu, Pan P miał sześć nowych odsłon. Po dwudziestu latach od ostatniego przeprojektowania, wersja 2021 Pana P jest jego najodważniejszym wyglądem.
Popularność Pringles wciąż jest duża. Fani mogą spodziewać się, że jeszcze w tym miesiącu dostaną w swoje ręce nowy, odważny design.
Na przestrzeni lat istniały ponad 102 różne smaki Pringles, w tym niespotykane i wspaniałe, takie jak czekoladowa mięta, lub słodki cynamon. Najbardziej lubianym smakiem w Polsce jest smak Pringles Original, tuż za nim plasują się popularne klasyki: Sour Cream and Onion i Hot & Spicy.
Hend Kovermann powiedział: "Po byciu lojalną maskotką Pringlesa przez wiele lat, Pan P przeszedł zasłużoną metamorfozę, która jest jego najodważniejszym wyglądem. Pan P nie ma już włosów, ale wygląda młodziej niż kiedykolwiek, ma nowe brwi i oczywiście nadal nosi swoje słynne, stylowe wąsy.
Chociaż zarówno Pan P, jak i wygląd puszki przeszły transformację, fani mogą być pewni, że niesamowity smak i chrupkość, które można znaleźć w każdej puszce Pringles, pozostają bez zmian".
Wielbiciele Pringles będą mogli wkrótce zobaczyć puszki z nowym wzorem i blask Pana P w sklepach na terenie całego kraju od końca września.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pringles.com.
Źródło informacji: Kellogg Europe
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.09.2021, 13:59 |
Źródło informacji | Kellogg Europe |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Wyniki najnowszego badania dotyczącego zdrowia dzieci w Polsce przeprowadzonego przez ARC Rynek na zlecenie Warty
Jak wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia „Czy Polacy wychowują swoje dzieci w zdrowiu?”, przeprowadzonego na zlecenie firmy ubezpieczeniowej Warta, 80 proc. rodziców twierdzi, że dba o zdrowie swoje i swojej rodziny. Jednak codzienność często odbiega od tych deklaracji. 63 proc. przyznaje, że rzadko lub wcale nie rozmawia z dzieckiem o zdrowym stylu życia, a tylko połowa regularnie wspiera swoje dzieci w podejmowaniu aktywności fizycznej. Co 4. rodzic zwraca uwagę na etykiety spożywcze czasami, tylko w przypadku niektórych produktów. Co może zaskakiwać, dotyczy to również rodziców najmniejszych dzieci. Jednocześnie część rodziców zapewnia dzieciom ubezpieczenie, ale w niewystarczającym zakresie, regularnie ponosząc koszty związane z leczeniem i rehabilitacją ich dzieci (44 proc.).- 22.09.2025, 15:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Warta
-
Image
Instytut TII z Abu Zabi i NVIDIA uruchamiają pierwsze na Bliskim Wschodzie wspólne laboratorium badawcze NVAITC poświęcone sztucznej inteligencji i robotyce
Pionierskie badania i rozwój w dziedzinie humanoidów i robotyki połączone z integracją sztucznej inteligencji nowej generacji.- 22.09.2025, 15:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Łódź przeciera szlaki - pierwsze samorządowe cPPA w Polsce już w 2027 roku? PAP
Łódź chce zostać pierwszym polskim samorządem, który wprowadzi długoterminową korporacyjną umowę zakupu energii elektrycznej (cPPA). Pilotażowy kontrakt, przygotowywany we współpracy z Fundacją RE-Source Poland Hub, ma objąć około 15 GWh zielonej energii pochodzącej z farm wiatrowych i fotowoltaicznych. To odpowiada nawet 15 proc. rocznego zapotrzebowania miasta.- 22.09.2025, 13:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ