Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Czas pandemii Covid-19 postawił przed nami wiele wyzwań. Globalne zagrożenie wymusiło współdziałanie świata nauki w celu stworzenia szczepionek, które dały nadzieję, na pokonanie epidemii i uratowanie wielu istnień. Jednak wyprodukowanie szczepionek było dopiero początkiem drogi powrotu do normalności. Wyzwaniem okazało się przekonanie społeczeństwa, że warto podjąć decyzję o zaszczepieniu się przeciwko Covid-19. Opinia publiczna zalewana jest falami fake newsowego tsunami.
Czy jesteśmy w stanie skutecznie się im przeciwstawić? Jaką rzeczywistość zastaniemy po ustaniu pandemii? Czy dotychczasowe doświadczenia przyczynią się do wzrostu zainteresowania szczepieniami ochronnymi dla dzieci? Czy wręcz przeciwnie staniemy w obliczu konieczności ratowania programu szczepień ochronnych dla najmłodszych?
Na te wszystkie pytania podczas debaty odpowiadali zaproszeni paneliści:
- prof. dr hab. n. med. Jarosław Pinkas, konsultant krajowy w dziedzinie zdrowia publicznego, dziekan Szkoły Zdrowia Publicznego CMKP,
- prof. dr. hab. Dariusz Jemielniak, Akademia Leona Koźmińskiego,
- dr hab. Tomasz Grzyb, prof. Uniwersytetu SWPS,
- dr hab. Filip Raciborski, prof. Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Źródło informacji: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 29.09.2021, 19:00 |
Źródło informacji | Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |