Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAODING, Chiny, 14 października 2021 r. /PRNewswire/ -- Udoskonalona wersja platformy GWM Coffee Intelligence 2.0 miała ostatnio swoją oficjalną premierę, która przyciągnęła uwagę wielu użytkowników i przedstawicieli mediów.
Coffee Intelligence 2.0 wprowadza nową architekturę układu elektronicznego i elektrycznego i inteligentne podwozie drive-by-wire. Zmodernizowano również inteligentny kokpit, funkcję inteligentnej jazdy i inteligentne usługi, które mają potencjał do zapewnienia bliższych człowiekowi inteligentnych wrażeń płynących z użytkowania pojazdu.
Najważniejszymi elementami nowej wersji platformy jest architektura układu elektronicznego i elektrycznego oraz podwozie drive-by-wire. Zmodernizowana architektura pozwala na bardziej zaawansowane inteligentne funkcje. Inteligentne podwozie drive-by-wire zostało zmodernizowane w celu spełnienia wymogów dla poziomu 4. i wyższych poziomów jazdy autonomicznej.
W oparciu o powyższe usprawnienia, w pojeździe można stosować tempomat obejmujący cały zakres prędkości, wsparcie przy dużym natężeniu ruchu, uruchamianie trybu automatycznego parkowania jednym przyciskiem i inne funkcje inteligentnej jazdy. W szczególności w przypadku funkcji automatycznego parkowania, jeśli użytkownik napotka wąskie miejsce parkingowe, może uruchomić funkcję automatycznego parkowania jednym przyciskiem, a pojazd zaplanuje trasę, automatycznie pokieruje pojazdem, zmieni biegi, zahamuje, zwiększy/zmniejszy prędkość pojazdu i wykona inne czynności. Funkcja ta może być szczególnie przydatna w rozwiązywaniu różnorodnych problemów z parkowaniem, jak cofanie na miejsce parkingowe.
Platforma Coffee Intelligence 2.0 obejmuje również pierwszy system komputera pokładowego Coffee Intelligence - GC-OS. Dzięki optymalizacji takich funkcji jak asystent rozpoznawania mowy oparty na sztucznej inteligencji, zdalne sterowanie pojazdem i zdalne aktualizacje oparte na technologii chmury, system zapewnia interakcję pomiędzy użytkownikiem a komputerem przed rozpoczęciem jazdy, w trakcie jazdy i po jej zakończeniu. Polecenia głosowe można stosować w przypadku regulacji temperatury klimatyzacji, otwierania i zamykania szyberdachu i do innych funkcji. W trakcie kierowania pojazdem użytkownicy mogą również kontrolować mapę i wyznaczać trasę, stosując polecenia głosowe, co ogranicza zbędne czynności obejmujące manipulowanie rękami i przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa jazdy.
Użytkownicy mogą być mile zaskoczeni faktem, że system GC-OS zapewnia ponad 40 inteligentnych usług dostosowanych do różnych sytuacji, takich jak inteligentny kontakt społeczny, inteligentna konserwacja pojazdu, życie cyfrowe i łączność pomiędzy pojazdem i domem.
Dzięki nowej usłudze łączności pomiędzy pojazdem i domem, użytkownicy mogą za pośrednictwem asystenta głosowego lub ekranu głównego sterować w czasie rzeczywistym inteligentnymi urządzeniami w swoich domach, takimi jak klimatyzatory, oczyszczacze powietrza i roboty sprzątające. W drodze do domu z biura użytkownicy mogą nastawić temperaturę klimatyzacji bądź włączyć oczyszczanie powietrza w domu, stosując polecenia głosowe, a po dojechaniu na miejsce mogą od razu doświadczyć odpowiedniej ciepłej atmosfery w domu. To inteligentne urządzenie sprawia, że nasze życie stanie się dużo bardziej komfortowe.
Samochód HAVAL H6S, który zaprezentowano 29 sierpnia podczas 24. edycji targów Chengdu Motor Show, wyposażono w system GC-OS. Oczekiwania użytkowników zostały zwiększone dzięki jego inteligentnym walorom.
Nowa wersja platformy Coffee Intelligence 2.0 jest dowodem na techniczne możliwości GWM w czasach konkurencji w zakresie wprowadzania inteligentnych rozwiązań. Warto również czekać na zastosowanie tej technologii w kolejnych nowych modelach pojazdów, które dostarczą użytkownikom na całym świecie więcej bliższych człowiekowi wrażeń z jazdy dzięki rozwiązaniom naukowym i technologicznym.
Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1660440/GWM.jpg
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.10.2021, 15:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |