Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Zdjęcie jest dostępne na stronie internetowej AP Images (http://www.apimages.com) -
Serwis www.breuninger.com, odwiedzany przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie premium w krajach niemieckojęzycznych. Zaplanowane uruchomienie nowego sklepu internetowego w Polsce jest zgodne ze strategią firmy, jaką jest wejście na rynek europejski.
Już od października 2021 r. także klientki i klienci z Polski mogą kupować na stronie www.breuninger.com/pl artykuły około 1500 międzynarodowych marek designerskich oraz wyselekcjonowanych firm debiutujących na rynku. Na początku oferowany będzie w dużej mierze taki sam asortyment produktów, jak w już działających sklepach internetowych Breuninger w Austrii i w Szwajcarii, natomiast w przyszłości klienci z Polski otrzymają wyjątkowy wybór artykułów z kategorii mody, urody i lifestyle.
Zarówno sklep internetowy, jak i obsługa klienta będą oferowane w pełni w języku polskim. Już w końcowym okresie 2021 roku udostępnione zostaną popularne w Polsce systemy płatności online: P24 i BLIK. Zamówienia będą wysyłane z centrum obsługi towarów Breuninger w Sachsenheim, które znajduje się w pobliżu głównej siedziby przedsiębiorstwa w Stuttgarcie. Klientki i klienci będą otrzymywać zamówione produkty w ciągu trzech do pięciu dni roboczych. W początkowej fazie działania serwisu www.breuninger.com/pl zamówienia z Polski będą realizowane z bezpłatną wysyłką.
Dyrektor generalny firmy Breuninger CEO, Holger Blecker, powiedział na temat nowego sklepu internetowego:
„Jesteśmy szczęśliwi i podekscytowani przed naszą pierwszą ekspansją działalności internetowej poza region DACH. Polska to bardzo interesujący, dynamiczny rynek, na którym klienci często korzystają z internetu. Bardzo cieszy nas fakt, że oferując artykuły z kategorii premium i luxury będziemy spełniać rosnące zapotrzebowanie polskich klientek i klientów na odzież klasy premium i designerską oraz dodatki”.
Firma Breuninger realizuje ambitne cele w kwestii rozwoju i planuje zrównoważone rozszerzenie swojej działalności internetowej na obszarze Europy, oferując wyselekcjonowany asortyment produktów z kategorii premium, luxury oraz marek designerskich. Aktualnie intensywnie sprawdzane są możliwości ekspansji przedsiębiorstwa na kolejne rynki.
Oferta firmy z branży modowej i lifestyle'owej obejmuje szeroką gamę usług i produktów, które są dostępne za pośrednictwem wielu kanałów. Dodatkowo od wielu lat Breuninger intensywnie inwestuje we własny dział techniczny oraz cyfrowy rozwój serwisu www.breuninger.com, aby wrażenia klientek i klientów podczas zakupów przez internet były tak inspirujące i przyjemne, jak tylko jest to możliwe.
Pakiet mediów do pobrania: Breuninger (picdrop.com)
E. Breuninger GmbH & Co.
Oferująca artykuły modowe i lifestyle'owe firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest aktualnie zaliczana do czołowych przedsiębiorstw typu multichannel department store w Europie. Oferując ekskluzywny asortyment międzynarodowych marek designerskich oraz wybranych nowych brandów, firma Breuninger od 140 lat wyznacza wysokie standardy w dziedzinie mody, urody i stylu życia. Uruchomiony w 2008 r. sklep internetowy www.breuninger.com należy do odnoszących największe sukcesy sklepów z segmentu premium i luksusowego i jest również dostępny dla klientek i klientów z Austrii i Szwajcarii. Firma Breuninger wyróżnia się nie tylko wyczuciem stylu i znajomością trendów mody, ale również wyraźną orientacją na klienta. Usługi, takie jak Special Service, szycie na miarę, Click&Collect i rezerwacje przez internet, usługa zamawiania w sklepie oraz Shuttle Service, gwarantują wyjątkowe wrażenia podczas zakupów - zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada aktualnie 13 sklepów, zatrudniających około 6000 pracowników.
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.10.2021, 09:19 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |