Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAODING, Chiny, 25 października 2021 r. /PRNewswire/ -- 12 października modele oferowane przez GWM uzyskały w trzech różnych kategoriach najwyższe wyróżnienia przyznawane w ramach badania CACSI 2021.
Model HAVAL H6, którego sprzedaż osiągnęła wartość 100 000 – 150 000 RMB, zdobył w badaniu CACSI pierwsze miejsce w kategorii zadowolenia użytkowników pojazdów z segmentu kompaktowych SUV-ów. Model HAVAL DAGOU i WEY Mocha zdobyły pierwszą nagrodę dla „Najlepszego SUV-a na rynku” (chińskim). Ponadto modele te okazały się również najlepszymi pod względem obsługi sprzedaży sprzedażowej, przedsprzedażowej, okołosprzedażowej i posprzedażowej.
Badanie CACSI prowadzi się od 20 lat. Posiada ono akredytację CHIŃSKIEGO STOWARZYSZENIA GWARANCJI JAKOŚCI, autorytatywnej, chińskiej agencji badań i kontroli, a poszczególne produkty ocenia się w oparciu o zaawansowany model przetwarzania znormalizowanych danych z całego świata. Wyniki badań i kontroli odzwierciedlają nie tylko dane dotyczące liczby aut zakupionych przez klientów, ale również pozwalające producentom aut doskonalić jakość ich produktów.
Podczas prowadzonej online Konferencji Dystrybutorów Zagranicznych, która odbyła się w sierpniu tego roku, Kong Lingbin, dyrektor usług posprzedażowych w GWM, powiedział: „Produkty z duszą stworzymy tylko wtedy, gdy poznamy potrzeby naszych klientów”.
W dążeniu do zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb klientów z całego świata GWM nieprzerwanie doskonali oferowane produkty i poprawia jakość usług świadczonych na wielu rynkach. W czerwcu tego roku na rynku rosyjskim pojawił się model eleganckiego pickupa, GWM POER, który zdobył uznanie szerokiej rzeszy lokalnych użytkowników.
„Jestem bardzo zadowolony z jakości i właściwości jezdnych GWM POER. Połączenie silnika diesla o pojemności 2.0 l i automatycznej przekładni ZF 8AT przekłada się na doskonałe przyspieszenie we wszystkich warunkach drogowych. Komfort jazdy po nawierzchni asfaltowej jest porównywalny z komfortem oferowanym przez SUV-y” – powiedział jeden z użytkowników po jeździe testowej.
Na rynku tajlandzkim GWM nawiązało współpracę z autorytatywną agencją badawczą NIDA Poll, która ma pomóc w lepszym rozeznaniu się w potrzebach i zadowoleniu klientów i uruchomiło kampanię pod hasłem „Wsłuchaj się w głosy tajlandzkich klientów”. Kampania ta przyciągnęła tysiące lokalnych klientów, którzy mieli okazję porozmawiać z pracownikami przedstawicielstwa firmy. W jej wyniku, w odpowiedzi na zgłaszane przez klientów trudności w uzyskaniu informacji o modelach, GWM zmieniło układ dedykowanej strony internetowej. Obecnie GWM prowadzi w centrach handlowych sieć punktów sprzedaży i miejskie salony sprzedaży, a w Bangkoku otworzyło również salon, w którym użytkownicy mogą osobiście wypróbować oferowane modele.
Ponadto GMW uruchomiło w południowoafrykańskich centrach handlowych mobilne salony, w których klienci mogą uzyskać szczegółowe informacje o naszych produktach, a w Australii oferowaną online usługę „wirtualna jazda próbna”.
Liu Xiangshang, wiceprezes GWM, powiedział: „Zwycięstwo na rynku globalnym może nam zapewnić tylko dogłębne poznanie potrzeb naszych klientów i świadczenie jak najlepszych usług”.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1667908/image_1.jpg
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.10.2021, 08:32 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |