Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Marka nr 1” to niezależny program badań satysfakcji w branży motoryzacyjnej. Uczestnicy oceniają w nim marki i modele samochodów oraz usługi i produkty związane z motoryzacją w 9 kategoriach. W edycji 2021 programu czytelnicy wypełnili ponad 120 tysięcy ankiet. Respondenci badania wskazują w nim również towarzystwa ubezpieczeń, które ich zdaniem cieszą się największym zaufaniem. W tym roku ERGO Hestia zajęła 1. miejsce w rankingu. Oceniali m.in. sprawność likwidacji szkód oraz jakość obsługi klienta na różnych etapach kontaktów z firmą.
„Kontakt kierowcy z ubezpieczycielem często następuje w stresującej sytuacji – na przykład po kolizji drogowej. Szczególnie ważne jest, by traktować klienta z dodatkową wrażliwością i zrozumieniem jego sytuacji. Cieszymy się, że kierowcy docenili te aspekty w ERGO Hestii. Jakość obsługi to jeden z kluczowych elementów w naszej strategii” – mówi Marcin Żebrowski, rzecznik prasowy Grupy ERGO Hestia.
ERGO Hestia nieustannie dąży do uproszczenia i podnoszenia jakości procesów likwidacji szkód. W realizowanych działaniach wykorzystuje najnowsze rozwiązania technologiczne. Ubezpieczyciel inwestuje m.in. w rozwiązania, które usprawniają procesy obsługi klientów oraz przyspieszają wypłaty odszkodowań. Ubezpieczyciel wdrożył rozwiązania, które pozwalają klientom m.in. na cyfrową obsługę roszczeń, czy samodzielną likwidację niewielkich szkód. Są to np. wideo oględziny, aplikacja AutoWycena, Mobilna Likwidacja Szkód, czy w pełni automatyczna wymiana formularzy w ramach Bezpośredniej Likwidacji Szkód (BLS).
Rozwiązania wprowadzane przez ERGO Hestię pozwalają m.in. w znaczący sposób przyśpieszyć proces rejestracji roszczeń. Obecnie znakomita większość zgłoszeń jest rejestrowanych w czasie rzeczywistym, tuż po wysłaniu zgłoszenia przez klienta, a sprawy, które wymagają szerszej analizy czy oceny medycznej przez lekarza orzecznika są również szybciej procesowane.
Więcej informacji na temat rankingu „Wybór Kierowców”: https://www.wyborkierowcow.pl/
O ERGO Hestii:
Grupa ERGO Hestia to druga co do wielkości firma ubezpieczeniowa na polskim rynku, pionier najbardziej innowacyjnych rozwiązań w tym sektorze. Od niemal 30 lat pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym najwyższej jakości produkty i usługi.
Co roku zapewnia ochronę ponad 3 milionom klientów indywidualnych oraz kilkuset tysiącom firm i przedsiębiorstw.
Grupę ERGO Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive.
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało w 1991 roku. Dzięki dynamicznemu rozwojowi osiągnęło pozycję największej firmy ubezpieczeniowej spośród powstałych w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce. Głównym akcjonariuszem spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.
Prezesem Grupy ERGO Hestia od niemal 30 lat funkcjonowania firmy jest Piotr Maria Śliwicki.
Źródło informacji: ERGO Hestia
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.10.2021, 10:59 |
Źródło informacji | ERGO Hestia |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT