Newsletter

Nauka i technologie

Spółka Graphic Packaging Holding informuje o sfinalizowaniu transakcji przejęcia AR Packaging Acquisition; znaczne wzmocnienie globalnej pozycji rynkowej w sektorze rozwiązań opakowaniowych na bazie włókien naturalnych

03.11.2021, 08:44aktualizacja: 03.11.2021, 08:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Graphic Packaging Holding Company
PR Newswire/Graphic Packaging Holding Company

ATLANTA, 2 listopada 2021 r. /PRNewswire/ -- Spółka Graphic Packaging Holding (NYSE: GPK), („Graphic Packaging”), czołowy, zintegrowany pionowo dostawca ekologicznych opakowań z włókien naturalnych, ogłosiła dziś pomyślne zamknięcie transakcji przejęcia AR Packaging Group AB ‒ drugiego pod względem wielkości w Europie producenta opakowań konsumenckich z włókien naturalnych. Przejęcie to wzmocni pozycję rynkową Graphic Packaging, która obsługuje firmy z całego świata wytwarzające pakowane towary konsumpcyjne, dostarczając ekologiczne rozwiązania opakowaniowe na bazie włókien naturalnych.

Spółka Graphic Packaging ogłosiła zamiar przejęcia AR Packaging Group AB w dniu 14 maja 2021 r.

Wypowiedzi prognozujące

Niektóre z wypowiedzi ujętych w niniejszej informacji prasowej mają charakter wypowiedzi prognozujących, o których mowa w ustawie Private Securities Litigation Reform Act z 1995 r. Wypowiedzi te mogą dotyczyć między innymi oczekiwań odnoszących się do przyspieszenia rozwoju naszej działalności. Wypowiedzi prognozujące opierają się na aktualnie dostępnych informacjach oraz bieżących założeniach, oczekiwaniach i prognozach na przyszłość. Wypowiedzi te nie stanowią gwarancji osiągnięcia założonych wyników z działalności i są zależne od przyszłych wydarzeń, ryzyka oraz niepewności, które mogą sprawić, że rzeczywiste wyniki będą znacznie odbiegać od naszych oczekiwań i prognoz. Wspomniane ryzyko obejmuje także m.in. rodzaje ryzyka wymienione w pkt. 1A „Czynniki ryzyka”, a także te wymienione w naszym Sprawozdaniu rocznym za rok obrachunkowy dobiegający końca z dniem 31 grudnia 2020 r. sporządzonym na formularzu 10-K, jak również te, o których mowa w Sprawozdaniach kwartalnych za późniejsze okresy, sporządzonych na formularzu 10-Q.

Graphic Packaging Holding Company

Misją spółki Graphic Packaging Holding Company (NYSE: GPK) z siedzibą w Atlancie (Georgia) jest dostarczanie opakowań, które zmieniają świat na lepsze. Firma jest wiodącym dostawcą zrównoważonych opakowań na bazie włókien dla szerokiej gamy produktów dla firm z branży spożywczej, napojów, gastronomii i innych produktów konsumenckich. Spółka działa na skalę globalną i jest jednym z największych producentów kartonów składanych i papierowych produktów przeznaczonych dla branży gastronomicznej w Stanach Zjednoczonych. Posiada również silną pozycję rynkową w obszarze powlekanej tektury makulaturowej, powlekanej niebielonej tektury siarczanowej i trwałej bielonej tektury siarczanowej. Do klientów spółki należą najbardziej znane firmy i marki na świecie. Dodatkowe informacje na temat Graphic Packaging, jej działalności i produktów dostępne są na stronie internetowej Spółki pod adresem: www.graphicpkg.com.

AR Packaging Group AB

AR Packaging jest jedną z wiodących europejskich firm w sektorze opakowań, osiągającą sprzedaż netto na poziomie około 1,1 mld dolarów, zatrudniającą 5 tys. pracowników i posiadającą 30 fabryk w 13 krajach. Grupa oferuje unikalną gamę rozwiązań opakowaniowych, które powstają w jej wyspecjalizowanych zakładach. Wartością dodaną dla klientów jest szeroka oferta produktów i dogłębna wiedza na temat opakowań kartonowych i giętkich. Firma jest zarejestrowana w Lund, Szwecja. www.ar-packaging.com

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/997828/Graphic_Packaging_International_Logo.jpg

Źródło: Graphic Packaging Holding Company

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.11.2021, 08:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ