Newsletter

Real Madryt i LAVA oferują pierwsze w historii rozwiązanie Smart Ticket NFT na platformie Flow, zmieniające relacje z około 600 milionami fanów Realu Madryt na całym świecie

03.11.2021, 15:48aktualizacja: 03.11.2021, 15:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/LAVA.ai
PR Newswire/LAVA.ai
Rozwiązanie Smart Ticket NFT (niezbywalne tokeny) jest zasilane przez LAVA i wprowadzane na rynek przez Flow.

SAN FRANCISCO, 3 listopada 2021 r. /PRNewswire/ -- Firma LAVATM poinformowała dziś, że umożliwiła klubowi piłkarskiemu Real Madryt emisję inteligentnych biletów NFT w systemie Flow, które mogą być pobierane i wymieniane przez fanów na całym świecie.

Funkcja inteligentnego biletu NFT, wprowadzona po raz pierwszy podczas meczu z Sheriffem Tiraspol, który odbył się 28 września 2021 roku na stadionie Santiago Bernabéu, umożliwia wybranym kibicom i partnerom zdobycie ekskluzywnych nagród na podstawie cyfrowego biletu. Osoby te mogą następnie wymienić walutę cyfrową, za pomocą której mogą uzyskać dostęp do ekskluzywnych, inteligentnych rozwiązań, opracowanych specjalnie na tę okazję.

Potencjalny zasięg oddziaływania na kibiców jest znaczący, ponieważ Real Madryt generuje najwyższy poziom przywiązania fanów na całym świecie, z globalną społecznością liczącą około 600 milionów osób. NFT zapewnią klubowi możliwość kontaktu z nimi, niezależnie od tego, czy są na stadionie, czy nie.

„Wykorzystując NFT, Real Madryt oferuje naszym fanom możliwość inwestowania w siebie, zbierania ekskluzywnych cyfrowych nagród i posiadania własnego kawałka internetowego świata. To zasadniczo zmienia poziom doświadczenia kibiców. Technologie cyfrowe NFT dają nam możliwość stworzenia zupełnie nowej płaszczyzny uczestnictwa dla tych fanów, którzy mają ograniczone możliwości kontaktu z klubem, poza oglądaniem meczu na żywo. W przyszłości NFT umożliwią klubowi kontakt z kibicami w każdym miejscu, zarówno online, jak i offline” - powiedział Michael Sutherland, dyrektor ds. transformacji w Realu Madryt.

LAVA jest przekonana, że najbardziej wartościową częścią każdej marki jest jej sieć społecznościowa - jej społeczność - oraz cenne dane, które z niej wynikają. Niestety, zanim jeszcze do głosu doszła firma LAVA, marki przekazały swoje zobowiązania i dane klientów platformom mediów społecznościowych, które zwiększyły swoją wartość kosztem marki. Jako działający w czasie rzeczywistym interfejs API marki dla procesu angażowania klientów w nowej gospodarce, LAVA przenosi kontrolę i wartość z powrotem do marek.

„Każda marka poszukuje sposobów na głębokie włączenie swoich klientów w każdym momencie i w każdy sposób. Niezwykle cieszymy się, że możemy współpracować z Realem Madryt, aby zrewolucjonizować doświadczenia kibiców, niezależnie od tego, czy są na stadionie, czy w domu. Dzięki Smart Ticket NFT fani otrzymają przywileje umożliwiające zdobycie unikalnych przeżyć, przedmiotów kolekcjonerskich oraz cyfrowej waluty. Dzięki firmie LAVA, Real Madryt przeniesie atmosferę kibicowania do każdego użytkownika, w jego sąsiedztwie, w jego ulubionym sklepie czy restauracji. W ramach NFT, które będą trwać wiecznie, emocje kibiców nigdy się nie skończą” - powiedział Wen Miao, dyrektor generalny LAVA.

System Smart Ticket NFT jest zasilany przez LAVA i uruchomiony na Flow, blockchainie opracowanym dla nowej generacji aplikacji, gier i aktywów cyfrowych, które je zasilają. Platformę Flow zaprojektowano, aby ułatwić deweloperom tworzenie przyjaznych dla konsumenta aplikacji na dużą skalę w oparciu o blockchain.

„Czymś ekscytującym jest obserwować, jak LAVA i Real Madryt wykorzystują NFT w innowacyjny sposób, aby zapewniać nowe doświadczenia fanom sportu na całym świecie - powiedział Mickey Maher, starszy wiceprezes ds. partnerstw w Dapper Labs. - Nasza współpraca z Realem Madryt i LAVA w celu udostępnienia Smart Ticket NFT na platformie Flow ponad 600 milionom fanów Realu Madryt jest kolejnym krokiem we wspólnym zobowiązaniu do zrewolucjonizowania przeżyć kibiców”.

Kilka zdań o LAVA

LAVA to platforma programistyczna następnej generacji z API czasu rzeczywistego służąca do angażowania marek. Jej technologia przekształca dane korporacyjne w czasie rzeczywistym w natychmiastowe działania biznesowe przy użyciu RealtimeAITM i blockchain, umożliwiając firmom tworzenie ważnych dla klientów momentów. Łącząc światowej klasy marki z ich klientami w danym momencie, LAVA wspomaga przedsiębiorstwa z branży hotelarskiej, detalicznej, eventowej i restauracyjnej w tworzeniu spersonalizowanych doświadczeń, które zwiększają zaangażowanie klientów, pogłębiają lojalność wobec marki i generują dodatkowe wydatki. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.lava.ai.

Kilka zdań o Flow

Flow to szybki, przyjazny dla deweloperów blockchain nowej generacji, wybrany ze względu na połączenie skalowalności i użyteczności, a także zaangażowanie we wzmacnianie społeczności. Flow jest jedynym blockchainem typu layer-one stworzonym przez zespół, który konsekwentnie dostarcza konsumentom doskonałe doświadczenia związane z blockchainem, w tym CryptoKitties, Dapper Wallet i NBA Top Shot.

Flow może pochwalić się rozbudowanym ekosystemem najlepszych marek rozrywkowych, studiów deweloperskich i startupów wspieranych przez fundusze venture. Do partnerów ekosystemu Flow należą globalne marki IP, takie jak Warner Music, Ubisoft, NBA i UFC; lider e-commerce Shopify, czołowi twórcy gier, w tym Animoca Brands, Sumo Digital i nWay; oraz szereg liderów w przestrzeni kryptowalut, takich jak Circle i Binance. Więcej informacji na temat Flow można znaleźć na stronie https://flow.com/

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1677413/LAVA_Logo.jpg

Źródło: LAVA.ai

KONTAKT:

Lisa Martin

tel. 408-223-5084

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.11.2021, 15:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ