Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc, globalna spółka zajmująca się rozwojem przedsiębiorczości oraz promowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju, przedstawiła dziś informacje na temat kluczowych wydarzeń minionego roku. W 2021 roku Mary Kay Inc. podtrzymywała swoje kilkudziesięcioletnie zaangażowanie w poprawę jakości życia kobiet na całym świecie oraz budowanie zdrowszych społeczności, w większym stopniu opartych na zasadzie równowagi.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220107005500/en/.
Więcej informacji na temat osiągnięć spółki Mary Kay w 2021 roku można znaleźć w raporcie.
KLUCZOWE WYDARZENIA ROKU 2021
Doskonałość biznesowa
· Mary Kay otrzymała w 2021 roku 58 nagród i wyróżnień, w tym za działania podejmowane w reakcji na pandemię koronawirusa (22 nagrody), wyróżnienie przez partnerów w raportach oddziaływania społecznego/raportach rocznych (4), uznanie dla kierownictwa Mary Kay za wysokiej jakości przywództwo (7) i doskonałość biznesową (10) oraz liczne nagrody dla filmu dokumentalnego (4 nagrody; 5 pokazów). Dodatkowo spółka Mary Kay i/lub jej założycielka Mary Kay Ash zostały ujęte w dwóch studiach przypadków Harvard Business, trzech podręcznikach i jednej pracy naukowej.
· Spółka mianowała Wendy Wang na stanowisko prezesa na region Azji i Pacyfiku. W ogólnym ujęciu kobiety stanowią 54% globalnego zespołu kierowniczego Mary Kay.
· Mary Kay świętowała okrągłe rocznice działalności na rynkach: litewskim (10 lat) i niemieckim (35 lat).
· Spółka została uznana przez magazyn „Forbes” za jednego z najlepszych pracodawców średniej wielkości w Ameryce w 2021 roku.
Mary Kay Global Design Studio & Digital Innovation zapewniają klientom bardziej pozytywne doświadczenia
· Mary Kay Global Design Studio i Glamhive ogłosiły pierwszy w historii globalny reality show na TikToku z gatunku Step & Repeat. Był to pokaz talentów w zakresie ubioru, makijażu i stylizacji włosów użytkowników TikToka z całego świata. Uczestnicy z ponad 30 krajów zaprezentowali swoje umiejętności, a informacje o tej przełomowej inicjatywie trafiły na łamy magazynów „UK Daily Mail”, „The Daily Front Row” i „Vogue Business”. Podkreślono przy tym innowacyjne podejście do wykorzystania stosunkowo nowej platformy mediów społecznościowych, jaką jest TikTok.
· Uruchomiono pakiet Suite 13 - aplikację kosmetyczną, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość na potrzeby cyfryzacji pierwszego wirtualnego salonu firmowego; narzędzie Mary Kay MirrorMe™ do wykonywania makijaży w rzeczywistości rozszerzonej oraz aplikację Mary Kay® Skin Analyzer App do skanowania twarzy w celu optymalnego dobrania zasad pielęgnacji skóry.
· Spółka świętowała 25-lecie partnerstwa z Globalnym Ambasadorem Piękna Luisem Casco.
Nauka na rzecz piękna
· Wprowadzono na rynek produkty do pielęgnacji skóry Clinical Solutions™, w skład których wchodzą Retinol 0,5 Mary Kay Clinical Solutions™ oraz łagodzące i odbudowujące mleczko do twarzy Mary Kay Clinical Solutions™, które otrzymały pieczęć Rady Dermatologicznej.
· Dr Michelle Hines, dyrektor ds. receptur produktów Mary Kay, została wybrana na stanowisko prezesa Society of Cosmetic Chemists (Towarzystwa Chemików Kosmetologów).
· Ogłoszono przyznanie grantów w dziedzinie zdrowia/chorób skóry we współpracy z Society for Investigative Dermatology (Towarzystwem Dermatologii Badawczej). Granty będą przyznawane naukowcom prowadzącym przełomowe i innowacyjne badania z dziedziny zdrowia/chorób skóry, mające na celu odkrycie nowych perspektyw i strategii interwencji.
· Ogłoszono laureatów licznych grantów edukacyjnych w dziedzinie nauki, w tym: Society of Cosmetic Chemists i Mary Kay Inc. - Stypendia Madam C.J. Walker, wspierające studentów z niedostatecznie reprezentowanych mniejszości odbywających studia licencjackie lub magisterskie w dziedzinie nauk chemicznych, fizycznych, medycznych, farmaceutycznych, biologicznych lub pokrewnych, a także pięć grantów w ramach programu Girls in STEAM skierowanego do młodych kobiet zaangażowanych w realizację innowacyjnych badań. Wśród ubiegłorocznych laureatek znalazły się: Mylana Brodovska, Ukraina; Selin Alara Ornek, Turcja; Jordan Reeves, Stany Zjednoczone; Ivanna Hernandez, Kolumbia; i Allie Weber, Stany Zjednoczone.
· Wyniki badań przedstawiane były podczas licznych wirtualnych konferencji naukowych, w tym: przedstawienie wyników badań dotyczących stopniowego procesu retinizacji, który znacząco poprawia tolerancję wyższych stężeń czystego retinolu, jednocześnie zapewniając skórze kluczowe korzyści; przedstawienie wyników badań dotyczących miejscowego stosowania czystego retinolu w celu poprawy hiperpigmentacji u przedstawicieli populacji azjatyckiej; oraz modulowanie mechanizmów związanych z funkcją bariery ochronnej skórny, które skutecznie łagodzi dwa powszechnie występujące problemy skóry wrażliwej.
Oddziaływanie społeczne/społeczna odpowiedzialność biznesu
· W 2021 roku w ramach globalnego programu Mary Kay Pink Changing LivesSM” udzielono wsparcia ponad 15 organizacjom pozarządowym z całego świata. Od 2008 roku program objął zasięgiem oddziaływania ponad sześć milionów kobiet i ich rodzin, dzięki współpracy z ponad 3000 organizacjami, w ramach której przekazano ponad 16 mln dolarów.
· Działalność Mary Kay w Chinach: prowincja Henan w Chinach została dotknięta powodzią, w wyniku której życie straciło co najmniej 33 osób, 8 innych uznano za zaginione, 200 tys. osób ewakuowano, a 3 miliony ludzi ucierpiało. Bezpośrednie straty finansowe wyniosły około 1,22 mld juanów. Mary Kay przekazała produkty o wartości 1 mln juanów na rzecz organizacji charytatywnej Henan Charity Federation.
· Działalność Mary Kay w Niemczech: powodzie, jakie wystąpiły na terenie Niemiec, Austrii, Belgii i Holandii, znalazły się wśród najbardziej dotkliwych zagrożeń naturalnych w Europie Północnej. Niemiecki oddział Mary Kay zadeklarował pomoc w wysokości do 100 tys. euro na rzecz osób dotkniętych powodzią.
· W latach 2020-2021 spółka nawiązała współpracę z Fundación Vicente Ferrer, aby zapewnić dostęp do opieki zdrowotnej dzieciom na terenie Indii i ich rodzinom. Przed pandemią koronawirusa (w 2018 r.) hiszpański oddział Mary Kay sfinansował budowę szkoły dla dzieci w wiosce Pagadalavaripalli położonej w regionie Kadiri (Anantapur) w Indiach.
Umacnianie pozycji kobiet
· Spółka przyjęła zobowiązanie w zakresie wspierania parytetu płci, publikując dokument wyrażający poparcie dla Strategii Komisji Europejskiej na rzecz równości płci na lata 2020-2025 oraz dołączając do Forum Równości Pokoleń w Paryżu i pięciu Globalnych Koalicji na rzecz działań mających na celu przyspieszenie osiągnięcia równości płci do 2026 r.
· We współpracy z UN Women, ILO i WE Empower, spółka ponownie opublikowała dokument pt. „Wzmocnienie wsparcia na rzecz kobiet-przedsiębiorców w ramach reagowania i wychodzenia z pandemii koronawirusa” (ang. „Strengthening Support for Women Entrepreneurs in COVID-19 Response and Recovery”) na posiedzeniu Komisji ds. Statusu Kobiet ONZ (CSW65).
· Mary Kay i Mary Kay Ash FoundationSM zostały wyróżnione w „Raporcie Jednostki ONZ ds. równości płci i umacniania pozycji kobiet” w ramach funduszu powierniczego ONZ wspierającego działania na rzecz eliminowania przemocy wobec kobiet, przedłożonego Komisji ds. Statusu Kobiet ONZ (CSW65) i Rady Praw Człowieka ONZ.
Różnorodność, Równość i Włączenie
· Poinformowano, że 100% kadry kierowniczej spółki na terenie USA ukończyło obowiązkowe szkolenia na temat nieświadomie pielęgnowanych uprzedzeń.
· Przekazano dane dotyczące zróżnicowania płci w miejscu pracy: 54% globalnego zespołu wykonawczego Mary Kay to kobiety; 61% wszystkich zatrudnionych w globalnych oddziałach Mary Kay to kobiety; 54% globalnych wiceprezesów i wyższej kadry kierowniczej to kobiety; 59% dyrektorów i osób piastujących wyższe stanowiska to kobiety.
· We współpracy z globalnym partnerem Equal Rights Trust ogłoszono rozpoczęcie innowacyjnego badania na temat nierówności płci w algorytmach i sztucznej inteligencji, ukierunkowanego na wpływ systemów algorytmicznych na kwestię równości płci.
Zrównoważenie
· Ogłoszono globalną strategię zrównoważonego rozwoju: Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow. Holistyczne podejście firmy obejmuje trzy filary zrównoważonego rozwoju - ekonomiczny, środowiskowy i społeczny - oraz pięć filarów uwzględnionych w ramach 15 zobowiązań, które zapewnią realizację zrównoważonych działań przez całą dekadę.
· Spółka dołączyła do dwóch kluczowych inicjatyw na rzecz ochrony dróg wodnych na świecie: CEO Water Mandate oraz United Nations Global Compact's Sustainable Ocean Principles.
· Spółka dołączyła do Fundacji Ellen MacArthur jako członek jej sieci w ramach zobowiązania do zwiększenia stopnia zrównoważenia działalności opartej na obiegu zamkniętym.
· Mary Kay wyemitowała swój drugi film dokumentalny, „Forest of Hope”, podczas Konferencji ONZ w sprawie zmian klimatycznych w październiku 2021 roku (COP26). Bohaterką filmu dokumentalnego jest Angelica, 70-letnia ekowojowniczka i liderka grupy kobiet-przedsiębiorców zaangażowanych w ratowanie lasów w Monterrey.
· We współpracy z Fundacją Arbor Day w ramach realizacji inicjatywy Time for Trees® spółka ogłosiła, iż zobowiązanie dotyczące zasadzenia 100 milionów drzew i dostarczenia inspiracji kolejnym 5 milionom osób, planowane do zrealizowania do kwietnia 2022 roku, zostało ukończone rok przed czasem.
· Mary Kay współpracuje z Nature Conservancy od 1991 roku. W 2021 roku spółka wsparła siedem projektów na Wyspach Salomona, w północnej Australii, Nowej Zelandii, na wiejskich terenach Chin, w Meksyku, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, blisko 60 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych i zapachów. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.MaryKayGlobal.com.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220107005500/en/.
Źródło: Mary Kay
KONTAKT:
Mary Kay Inc.
Komunikacja globalna
tel. +1 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.01.2022, 16:49 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |