Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Centrum Medyczne ENEL-MED Spółki Akcyjnej (dalej: Spółka) informuje, że z chwilą dokonania wyboru, na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki w dniu 20 stycznia 2022 r., co najmniej jednego członka rady nadzorczej w drodze głosowania grupami wygasły przedterminowo mandaty wszystkich dotychczasowych członków Rady Nadzorczej, tj.:
- Anny Marii Rozwadowskiej,
- Anny Piszcz,
- Zbigniewa Wojciecha Okońskiego,
- Adama Augustyna Ciuhaka,
- Andrzeja Henryka Sałasińskiego,
- Krzysztofa Kaczmarczyka.
W dniu 20 stycznia 2022 r. Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki podjęło uchwały o powołaniu w skład Rady Nadzorczej następujących osób:
- Anny Marii Rozwadowskiej,
- Anny Piszcz,
- Zbigniewa Wojciecha Okońskiego,
- Andrzeja Henryka Sałasińskiego,
- Wojciecha Pietrowskiego,
- Krzysztofa Kaczmarczyka,
- Artura Zaczyńskiego.
Uchwały weszły w życie z chwilą ich podjęcia.
Członkowie Rady Nadzorczej, nowej kadencji powołani zostali zgodnie z § 15 ust. 4 Statutu Spółki na 3-letnią kadencję wspólną a ich mandaty wygasną z dniem odbycia Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia, zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok 2024.
Anna Maria Rozwadowska - związana z Centrum Medyczne ENEL-MED Spółką Akcyjną od początku jej istnienia. Absolwentka Wydziału Elektrycznego Politechniki Gdańskiej. Zajmowała stanowisko Wiceprezesa i Członka Zarządu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu podmiotami działającymi na polskim rynku ochrony zdrowia. Przez wiele lat współpracowała przy tworzeniu i zarządzaniu przedsiębiorstwem pod nazwą Centrum Medyczne ENEL-MED Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Adam Stanisław Rozwadowski funkcjonującym na rynku ochrony zdrowia od 1993 r. Pełniła funkcję Dyrektora Kliniki, w której funkcjonowała stomatologia, laboratorium protetyczne oraz rehabilitacja. W latach 2005-2009 była pełnomocnikiem dyrektora ds. kontraktów w podmiocie działającym na rynku ochrony zdrowia (do 31.07.2008 r. w "Centrum Teleradiologii ENEL-MED" sp. z o.o. a od 01.08.2008 r. w Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.). Jest związana z Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. od początku istnienia tej Spółki. W latach 2006-2009 pełniła funkcję Członka Zarządu tej Spółki. Zarządzała Departamentem Operacyjnym, gdzie odpowiadała za zapewnienie efektywności jakościowej i finansowej funkcjonowania oddziałów Spółki, jakości obsługi pacjenta oraz koordynowanie nowo otwieranych oddziałów. Rozwinęła Centrum Stomatologii ENEL MED. W latach 2005-2015 pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu w Centrum Medyczne ENEL-MED sp. z o.o., spółce, której głównym przedmiotem działalności był wynajem nieruchomości na potrzeby ochrony zdrowia. Od 2009 r. pełni funkcję Przewodniczącej Rady Nadzorczej Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. Jako Przewodnicząca RN aktywnie wykorzystuje wiedzę i umiejętności nabyte podczas zarządzania podmiotami działającymi na polskim rynku ochrony zdrowia, sprawując w ramach RN nadzór i kontrolę nad działalnością prowadzoną przez Spółkę. W 1994 r. powołała do życia Ośrodek Szkolenia Podyplomowego dla Stomatologów, który kształcił specjalistów z całego kraju. Doświadczenie zawodowe pozwoliło jej na nabycie bogatej wiedzy i umiejętności w branży ochrony zdrowia. Od dnia 8 czerwca 2017 r. była Członkiem Komitetu Audytu Spółki.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Anna Maria Rozwadowska jest zatrudniona w Enel Invest sp. z o.o. (spółka zależna od Spółki), zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Anna Maria Rozwadowska oświadczyła, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazała, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Anna Piszcz - Członek Rady Nadzorczej Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. od 2006 r. Doktor habilitowany nauk prawnych, profesor Uniwersytetu w Białymstoku, pracownik Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku od 2006 r. Jest doktorem habilitowanym nauk prawnych oraz radcą prawnym. Od 2006 r. jest pracownikiem Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku, początkowo jako asystent w Katedrze Prawa Administracyjnego, w latach 2006-2015 jako adiunkt w Katedrze Prawa Gospodarczego Publicznego, a od października 2015 r. jako profesor Uniwersytetu w Białymstoku. Od października 2019 r. jest kierownikiem Pracowni Prawa Gospodarczego Publicznego. Jej zainteresowania naukowe obejmują ochronę konkurencji i konsumentów. W latach 2010-2012 była partnerem Kancelarii Radców Prawnych Bieluk i Partnerzy. Od maja 2014 r. do maja 2017 r. wchodziła w skład Rady Doradczej przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Od dnia 8 czerwca 2017 r. do dnia 28 czerwca 2018 r. pełniła funkcję Przewodniczącej Komitetu Audytu Spółki.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Anna Piszcz jest zatrudniona na Uniwersytecie w Białymstoku, zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Anna Piszcz oświadczyła, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazała, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Zbigniew Wojciech Okoński - Członek Rady Nadzorczej Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. od 2010 roku. Jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim i Akademii Rolniczej w Szczecinie. Dodatkowo w 1996 roku ukończył program szkoleniowy Global Leadership Program na Wydziale Business Administration na Uniwersytecie Michigan. Wszechstronną praktykę menadżerską zdobywał w holdingach inwestycyjnych, firmach handlowych, instytucjach finansowych, a także angażując się w działalność społeczną i polityczną. Piastował funkcję dyrektora ds. koordynacji handlowej i członka zarządu w Elektrim S.A., przewodniczącego Rady Nadzorczej BRE Bank S.A. oraz Państwowej Agencji Inwestycji Zagranicznych. W latach 1990-1995 był zaangażowany w działalność polityczną. W latach 1991-1994 był Podsekretarzem Stanu w Ministerstwie Współpracy Gospodarczej z Zagranicą. Równolegle pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Państwowej Agencji Inwestycji Zagranicznych i Prezesa Rady Nadzorczej Banku Rozwoju Eksportu S.A. Ponadto w 1995 roku pełnił funkcję Ministra Obrony Narodowej, w 1996 roku po odejściu z funkcji rządowych był Doradcą Prezesa Zarządu oraz Dyrektorem ds. Koordynacji 10 Handlowej w Elektrim S.A., Członkiem Zarządu, Zastępcą Dyrektora Generalnego Elektrim-Volt S.A., Członkiem Rady Nadzorczej Nafta Polska S.A. W latach 1998-2007 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Prokom Investments. Jako wiceprezes Prokom Investments S.A. stworzył od podstaw segment deweloperski grupy. Wśród znaczących osiągnięć należy wymienić rozwój koncepcji, pozyskanie partnerów oraz nadzór/zarządzanie realizacją najnowocześniejszego w Europie Środkowo-Wschodniej projektu urbanistycznego - Miasteczko Wilanów. W latach 2011-2013 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Od 2007 roku Zbigniew Okoński jest prezesem zarządu ROBYG S.A., spółki specjalizującej się w realizacji projektów mieszkaniowych, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych od 2010 r. do 2019 roku.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Zbigniew Wojciech Okoński jest Prezesem Zarządu ROBYG S.A., Członkiem Rady Nadzorczej Ergis S.A. oraz Omig S.A., Honorowym Prezesem Zarządu Polskiego Związku Firm Deweloperskich oraz Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Mariański Komitet Gospodarczy, zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Zbigniew Wojciech Okoński oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Zbigniew Wojciech Okoński spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.
Andrzej Henryk Sałasiński - absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (1992 r.). Od 19 lipca 2018 r. był Członkiem Komitetu Audytu Spółki. W okresie od lutego 2020 r. do kwietnia 2021 r. członek zarządu NCBR Investment Fund ASI S.A., spółki zależnej Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Od sierpnia 2016 r. do grudnia 2019 r. członek zarządu spółki Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. (obecnie PFR Ventures sp. z o.o.). Od 2013 r. do czerwca 2016 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu w spółce Fundusze Inwestycji Polskich TFI S.A. Od 2013 r. do czerwca 2016 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu w spółce Fundusze Inwestycji Polskich TFI S.A. Uprzednio od grudnia 2008 r. do grudnia 2012 r. pełnił funkcję Dyrektora Biura Finansowego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU S.A./PZU Asset Management S.A. W latach 2003-2008 był Głównym Specjalistą w Zespole Finansowym Agencji Nieruchomości Rolnych. Od października 1998 r. do kwietnia 2003 r. pełnił funkcję Dyrektora Finansowego w spółce DWWS S.A., zajmującej się działalnością wydawniczą. W okresie od kwietnia 1996 r. do września 1998 r. był Koordynatorem ds. finansów w AGA Gaz sp. z o.o., zajmującej się produkcją i dystrybucją gazów technicznych. Od września 1993 r. do kwietnia 1996 r. był Dyrektorem Działu Zagranicznego w Banku Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych S.A. Od czerwca 1992 r. do sierpnia 1993 r. zajmował stanowisko Specjalisty ds. finansów w INTERBANK S.A. W roku 2007 złożył z wynikiem pozytywnym egzamin do państwowego zasobu kadrowego przeprowadzany przez Krajową Szkołę Administracji Publicznej.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Andrzej Henryk Sałasiński nie wykonuje innej działalności poza przedsiębiorstwem Spółki. Andrzej Henryk Sałasiński oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Andrzej Henryk Sałasiński spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym oraz posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rachunkowości.
Wojciech Pietrowski - absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Biegły rewident i prezes zarządu firmy audytorskiej CGP Sp. z o.o. w Białymstoku. Aktywność zawodową rozpoczął w roku 1996, obejmując stanowisko kontrolera, doradcy prezesa zarządu w Polpled Sp. z o.o. w Białymstoku. W latach 1999 - 2003 pracował jako konsultant w podmiotach Grupy Firm Doradczych EVIP w Warszawie, jako specjalista ds. rachunkowości i finansów. W roku 2003 uzyskał tytuł biegłego rewidenta i od roku 2004 do dziś, jest wspólnikiem i członkiem zarządu firmy audytorskiej CGP Sp. z o.o. w Białymstoku, pełniąc funkcję prezesa oraz wykonując zawód biegłego rewidenta.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Wojciech Pietrowski jest wspólnikiem i prezesem zarządu firmy audytorskiej CGP Sp. z o.o. w Białymstoku, równolegle prowadzi działalność gospodarczą w zakresie rachunkowości i księgowości pod firmą Wojciech Pietrowski, zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Wojciech Pietrowski oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Wojciech Pietrowski spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.
Krzysztof Kaczmarczyk - absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie ze specjalizacją finanse i rachunkowość oraz były słuchacz Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek Stosunki Międzynarodowe. W latach 1999-2008 pracował w Deutsche Bank w Polsce gdzie pełnił m.in. funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Analiz Rynku Akcji oraz Analityka Rynku Akcji - region Europy Środkowo Wschodniej. W okresie 2008-2010 pełnił różne funkcje zarządcze w Grupie TP S.A., w tym Dyrektora Pionu Strategii i Rozwoju. W latach 2010-2011 pracował w szwajcarskim banku inwestycyjnym Credit Suisse w Polsce. W latach 2012-2015 pełnił funkcję Vice Prezesa Zarządu ds. Strategii i Rozwoju w spółce Emitel - wiodącym operatorze naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce. W latach 2016-2019 Doradca Zarządu KGHM Polska Miedź S.A. Obecnie, od 2021, Prezes Zarządu spółki biotechnologicznej Mabion S.A. notowanej na GPW. 15-letnie doświadczenie nadzorcze zdobywał zasiadając w radach nadzorczych ponad 30 spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w tym: Action, Alta, Arteria, Braster, Best, BSC Drukarnia, Celon Pharma, Elektrotim, Enter Air, Duon, Giełda Papierów Wartościowych, Graal, Huuuge Games, Integer, InPost, KGHM, LC Corp, Magellan, Mabion, Polimex-Mostostal, Polish Energy Partners, Robyg, SARE, TIM, Wirtualna Polska, Work Service, VIGO, 4fun Media.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Krzysztof Kaczmarczyk nie prowadzi w stosunku do Spółki żadnej działalności konkurencyjnej. Krzysztof Kaczmarczyk oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Krzysztof Kaczmarczyk spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.
Artur Zaczyński - absolwent Akademii Medycznej w Warszawie (2002 r.). W 2010 r. uzyskał specjalizację z zakresu neurochirurgii. Ukończył podyplomowe studia menadżerskie z zakresu zarządzania zakładami opieki zdrowotnej i administracji zdrowiem publicznym WSEiA w Lublinie oraz podyplomowe studia Koordynatorów przeszczepiania i pobierania narządów na Uniwersytecie Medycznym w Warszawie. Ukończył studia doktoranckie w ramach Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego (CMKP) w Warszawie, a w 2015 r. uzyskał tytuł naukowy doktora nauk medycznych CMKP w Warszawie. Ukończył Executive MBA na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie. W latach 1997-2012 pracował w Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego (WSPRiT) w Warszawie, a 2003-2018 jako Neurochirurg w Klinice Neurochirurgii CMKP w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim (MSB). Od 2005 jest neurochirurgiem w Carolina Medical Center w Warszawie. W latach 2006-2017 był Koordynatorem Przeszczepiania i Pobierania Narządów w MSB z ramienia Poltransplantu. W latach 2009-2012 był Koordynatorem Ratownictwa Medycznego WSPRiT w Warszawie. W latach 2009-2012 był Koordynatorem Ochrony Zdrowia w Urzędzie Miasta St. Warszawy. W latach 2009-2012 był Koordynatorem Medycznym Stadionu Narodowego w Warszawie i Finału UEFA Euro 2012. W latach 2014-2018 był Kierownikiem Pracowni Radiologii Zabiegowej i Badań Naczyniowych MSB w Warszawie. W latach 2017-2018 był Konsultantem z zakresu chirurgii kręgosłupa szpitala w Siedlcach i Przasnyszu. W latach 2018- 2021 wchodził w skład Rady Przejrzystości Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT). Od 2018 jest neurochirugiem w Klinice Neurochirurgii CSKMSWiA w Warszawie oraz Zastępcą Dyrektora ds. Medycznych w Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie. Od 2020 r. wchodzi w skład Rady Epidemicznej przy Premierze RP. Odbył szereg staży i szkoleń m.in. z zakresu chirurgii naczyniowej mózgu i zakresu chirurgii kręgosłupa.
Artur Zaczyński oświadczył, że nie wykonuje działalności konkurencyjnej wobec Spółki oraz że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Artur Zaczyński spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.01.2022, 17:28 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |