Newsletter

Hisense ogłasza wyniki za cały rok 2021, najwyższe w historii przychody sięgają 27,2 mld USD

21.01.2022, 16:45aktualizacja: 21.01.2022, 16:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Hisense
Hisense

QINGDAO, Chiny, 21 stycznia 2022 r. /PRNewswire/ -- Spółka Hisense ogłosiła swoje wyniki finansowe za rok 2021, wykazując przychód rzędu 27,2 mld USD, co stanowi wzrost r/r o 33% i jest nowym rekordem, jeśli chodzi o całkowite przychody; przychody zagraniczne osiągnęły wartość 11,3 mld USD, a więc wzrosły o 43% r/r, stanowiąc 42% całości. Wskazuje to na dominującą pozycję spółki Hisense na rynkach międzynarodowych i w pełni oddaje doskonałe rezultaty osiągane przez Hisense przez lata rozwijania swojej działalności międzynarodowej.

„Zakończyliśmy rok 2021 z doskonałym rezultatem, uzyskując znaczący wzrost przychodów i polepszając jakość i reputację naszych produktów. Skupiając się na kluczowych zdolnościach technologicznych, zapewniając najwyższej jakości produkty i wrażenia klientów oraz wdrażając znakomitą strategię marketingową i sprawne możliwości wytwórcze, spółka Hisense osiągnęła znaczące wyniki zarówno w zakresie działalności, jak i finansów” - powiedział prezes grupy Hisense Jia Shaoqian.

Szybki wzrost sprzedaży telewizorów Hisense, wolumen sprzedaży Laser TV skoczył o 279%

Zapotrzebowanie na telewizory wzrosło w związku z trendem oglądania w domu, który pod wpływem pandemii doprowadził do zwiększonej sprzedaży zestawów kina domowego wysokiej rozdzielczości. Hisense szybko reaguje na popyt na rynku, wykorzystując duże możliwości zarządzania łańcuchem dostaw i zwiększając produkcję i sprzedaż w liniach premium, takich jak ULED TV i Laser TV, by zapewnić wyjątkowe wrażenia z oglądania i dać radość klientom w czasach pandemii. W efekcie Hisense TV w 2021 r. odnotował wzrost sprzedaży na całym świecie. Regionalny wzrost przychodów ze sprzedaży telewizorów w USA przekroczył 36,4%, zaś wolumen sprzedaży Hisense Laser TV za granicą podniósł się o 279% r/r.

Jednocześnie spory wzrost w 2021 r. odnotował dział Hisense Commercial Display (wyświetlacze komercyjne). Działalność Hisense Smart City and Urban Traffic Management (inteligentne miasta i zarządzanie ruchem miejskim) oficjalnie zawitała do Etiopii, natomiast Ultrasound, Medical Display i szereg innych wyświetlaczy komercyjnych były szeroko stosowane na całym świecie; dział Hisense Commercial Display odnotował światowy wzrost r/r rocznych przychodów ze sprzedaży o 323%.

Wielowymiarowa strategia marketingowa zwiększyła siłę marki, a świadomość marki wzrosła o 11%

Poza stabilnym wzrostem sprzedaży Hisense skupiał się także na budowaniu reputacji i globalizacji marki poprzez realizowanie szeregu strategii marketingowych.

Przykładowo, Hisense wdrożył tysiące kampanii marketingowych w trakcie decydujących momentów EURO 2022 na całym świecie. Według najnowszych danych IPSOS dzięki kampaniom marketingowym i strategiom lokalizacyjnym w 2021 r. nastąpił szybki wzrost świadomości marki Hisense na świecie o 11%, przychody ze sprzedaży wzrosły o 64,7% w Wielkiej Brytanii, a o ponad 90% na rynku francuskim i niemieckim. Spółka Hisense jest przekonana, że podążanie za strategiami globalizacji i marketing poprzez sponsorowanie sportu sprawi, że będzie bardziej rozpoznawalna i wpływowa, co przełoży się na sprzedaż.

W listopadzie 2022 r. Hisense będzie oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze (FIFA World Cup Qatar 2022™). Poprzez szereg taktycznych i emocjonujących globalnych strategii marketingowych Hisense chce doprowadzić do znaczącego wzrostu siły marki i wzrostu sprzedaży w 2022 r.

W 2021 r. spółka Hisense prowadziła działalność i stałą sprzedaż w ponad 160 krajach. W przyszłości Hisense będzie dążyć do opracowania technologii łączącej możliwości B2B (relacja między przedsiębiorstwami) i B2C (relacja przedsiębiorstwo-konsument) i zapewniania wysokiego standardu usług i produktów, by spełnić globalne potrzeby we wszelkich aspektach i stać się najbardziej godną zaufania i wartościową marką na świecie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1731105/image_1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1731106/image_2.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1731107/image_3.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.01.2022, 16:45
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ