Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BASES Renovator jest przełomowym rozwiązaniem, które oferuje markom możliwość wyprzedzenia konkurencji.
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Na całym świecie wprowadza się rocznie ponad 230 tys. nowych produktów, jednak według badań NielsenIQ zaledwie 8% konsumentów przywiązuje się do dotychczasowej marki. Chcąc być na czasie w tym nieustannie ewoluującym konkurencyjnym środowisku, marki muszą się dostosować lub ryzykować utratę udziału w rynku. Jeżeli jednak marki czekają zbyt długo z rozwojem, może być za późno.
NielsenIQ nieustannie wprowadza innowacje do swojej oferty produktowej, zapewniając klientom możliwość uzyskania użytecznych informacji, które pozwalają im na podejmowanie efektywnych, świadomych decyzji. Doskonale wiadomo, że 60% wznowień nie wychodzi z tendencji spadkowej, dlatego opracowano nowe, przełomowe rozwiązanie, które wyposaży marki w kompleksową analitykę i szybszy dostęp do wniosków, dzięki czemu będą one mogły dostosować dotychczasowe produkty do trendów konsumenckich i różnorodnych czynników rynkowych.
BASES Renovator równoważy potrzebę adaptacji przy jednoczesnym wsparciu wydajności marki poprzez szybką, interaktywną platformę oprogramowania. Wykorzystując zgłoszoną do opatentowania metodologię, BASES Renovator łączy w sobie ocenę w kontekście konkurencji, jak i poza nim. Uzyskane w ten sposób spostrzeżenia zapewniają jasny obraz tego, w jaki sposób wprowadzenie zmian wpłynie na powodzenie finansowe, interakcje z konkurencją i strategiczne perspektywy marki w przyszłości. Dodatkowo BASES Renovator zapewnia osiągnięcie tych wyników w czasie o połowę krótszym niż tradycyjne inne rozwiązania.
„Pojawienie się Renovatora następuje w bardzo dobrym momencie – oświadczył Joe Willke, prezes NielsenIQ BASES. – Czynniki zewnętrzne zmusiły wielu naszych klientów do skupienia się na swoich podstawowych ofertach. Renovator to znakomite rozwiązanie dla firm, które chcą inwestować i wprowadzać innowacje w dotychczasowych markach. Uzyskane dzięki temu rozwiązaniu solidne wnioski będą miały kluczowe znaczenie dla skutecznego konkurowania o klientów przy jednoczesnym wzmocnieniu kapitału własnego marki”.
NielsenIQ
NielsenIQ jest światowym liderem w dziedzinie dostarczania najbardziej kompletnego i bezstronnego wglądu w zachowania klientów. Działając w oparciu o przełomową platformę danych konsumenckich i czerpiąc z rozległych zdolności analitycznych, NielsenIQ umożliwia śmiałe i pewne podejmowanie decyzji przez czołowych światowych producentów towarów konsumpcyjnych i sprzedawców.
Korzystając z kompleksowych zbiorów danych i analizując w równym stopniu wszystkie transakcje, NielsenIQ zapewnia swoim klientom nastawiony na przyszłość wgląd w zachowania klientów, który pozwala optymalizować wydajność na wszystkich platformach detalicznych. Nasza otwarta filozofia integracji danych pozwala na tworzenie najbardziej znaczących zbiorów danych o konsumentach na całym świecie. NielsenIQ oferuje całą prawdę.
Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na blisko 100 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.
Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220209005150/en/
Źródło: NielsenIQ
KONTAKT:
Alex Tekip
e-mail: alexandra.tekip@nielseniq.com
tel. +1 517-249-1588
-
Fernanda Paredes
e-mail: fernanda.paredes@nielseniq.com
tel. +1-917-291-1196
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.02.2022, 16:51 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |